EL DIA DE LA MARMOTA
-
Estic "Atrapado en el tiempo". Quan em lleve pel matí és sempre el mateix dia. El meu despertador gasta Radio Marca per començar la jornada i no sé que collons passa que el locutor sempre enceta el butlletí de les 8 dient que el meu València ha perdut. Així dia rere dia i dia rere dia… Per la nit "La taula esportiva" tanca comentant les gorrinades del mister xoto (Claudio, Claudio... quien te ha visto y quien te ve). "Algo pasa con Claudio", el Xoto, c.f. sembla "El coloso en llamas". Jo estava molt content per "Que verde era mi valle" i ara me passe el dia cantant la de Mocedades "Desde que tu te has ido". Ara que estem a temps li podem retre homenatge a "La alegría de la huerta" i que deixe la presidència. Que gafarron que és el tio! I el dissabte, doblet d'Almodovar: "Xotos al borde de un ataque de nervios" i després "La mala educación" (protagonitzada pels Yomus).
Només una cosa pot aconseguir que m'oblide de "La semana fantástica" que s'està allargant. EL SOPAR FORERO III...
-
vinga, va…..... que tambe sabem que el piu de Victorierio tambe et faria alguna que altra alegria, veritat??
i al WC.......... tambe t'emportares mes d'una "alegria", cabro!!
-
@XOTO D'ALBALAT:
doblet d'Almodovar: "Xotos al borde de un ataque de nervios".
(no em dones idees que demà algún xoto ho patirà ...