Informació per a un nou
-
Benvingut al forum
En el Ciutat de València es veu be el futbol, practicament desde qualsevol localitat, però jo que he estat en les quatre zones (tribuna, Grada central, Orriols i Alboraia) et recomane Grada central alta o Alboraia alt per els preus i per la visibilitat
-
@Ramon 1909:
Benvingut al forum
En el Ciutat de València es veu be el futbol, practicament desde qualsevol localitat, però jo que he estat en les quatre zones (tribuna, Grada central, Orriols i Alboraia) et recomane Grada central alta o Alboraia alt per els preus i per la visibilitatNo hem referisc només on és veu bé, també en referisc on hi ha més marxa i festa i on molestaria menys la dolçaina i el tabalet , és que no som professionals , eh, encara que som membres d'una colla de xirimiters que es diu PERE BIGOT http://www.perebigot.com ,per cert solen haver dolçaines i tabalet a la grada, si hi han, on s'ubiquen?
-
Eiiiiii dolçaines? A Alboraia ¡¡¡¡¡. Llàstima que el baix estiga ple, però a Alboraia Alt hi han localitats buides i molta marxa.
-
Eiiiiii dolçaines? A Alboraia ¡¡¡¡¡. Llàstima que el baix estiga ple, però a Alboraia Alt hi han localitats buides i molta marxa.
Per últim i ja no moleste més, en podrieu dir porta, preu i si les puc comprar abans de partit o les tinc que reservar (si és així si en podeu donar el telefon), o per SERVICAIXA, etc.
-
Si voleu festa a alboraia alt.Podreu ballar amb increible home
cap de granota i tot
-
sens dubte ALBORAIA ALT
Us presentarem al increible home de cap granota
Benvinguda LA DOLCAINA I EL TABALET
Uffffffffffff quina festa ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
@Dimoni emplomat:
Per últim i ja no moleste més, en podrieu dir porta, preu i si les puc comprar abans de partit o les tinc que reservar (si és així si en podeu donar el telefon), o per SERVICAIXA, etc.
Crec que en les oficines del club es poden comprar els dies anteriors, per servicaixa em pense que no.
-
Dimoni, no tengas problema, soy de un pueblo muy cercano a Benissa, concretamente a 9 km. y hoy han venido 3 amigos de alli a ver el Levante Ath, Bilbao, ponte en contacto conmigo a traves de un privado y nos pondremos de acuerdo. Como veras yo tambien tengo relación con la dolçaina.
-
ostia Benissa, este fin de semana me voy para allá a cojer unas morcillitas y a que me preparen una coca, que se sale. Y por la noche me bajaré a Moraira.
-
@dolçainer:
Dimoni, no tengas problema, soy de un pueblo muy cercano a Benissa, concretamente a 9 km. y hoy han venido 3 amigos de alli a ver el Levante Ath, Bilbao, ponte en contacto conmigo a traves de un privado y nos pondremos de acuerdo. Como veras yo tambien tengo relación con la dolçaina.
T'arribat el privat dolçainer, quina canya que conegues gent de Xaló, jo vaig molt al Pub Tallarina, bé ja quedem pel privat i a vore si prompte podem sentir al Estadi, la manta al coll, ramonet i els vals del Cabanyal entre altres…
-
@Dimoni emplomat:
@dolçainer:
T'arribat el privat dolçainer, quina canya que conegues gent de Xaló, jo vaig molt al Pub Tallarina, bé ja quedem pel privat i a vore si prompte podem sentir al Estadi, la manta al coll, ramonet i els vals del Cabanyal entre altres…
Eiiii i el cant de Maulets i la Dharma ¡¡¡¡¡
-
@Dimoni emplomat:
@dolçainer:
Eiiii i el cant de Maulets i la Dharma ¡¡¡¡¡
ahi ahi el cant dels maulets
-
@Dimoni emplomat:
Hola tots, sóc el portaveu d'un grup de 4 amics de Benissa a la comarca de la marina alta, els 4 toquem la dolçaina i el tabalet i tenim ganes d'anar a vore al Llevant de quant en quant, podrieu informar-nos del millor lloc per posar-nos, preu i alguns consells més. Desgraciadament no hem anat mai a l'estadi
Ei, benvingut home, pren seient, estàs a casa…
I sempre hi ha un primer cop en anar a l'estadi, no t'avergonyisques. El Llevant és l'equip del poble i per això és on tard o d'hora han d'anar a parar tots els valencians.Per cert, ets sense_blau de valencianisme.com?
-
@Dimoni emplomat:
El preu habitual d'ALBORAIA ALT i ORRIOLS ALT (que són els dos llocs on jo et recomane anar per preu, visibilitat i marxa) és de 18 euros. Supose que en partits importants pujarà prou el preu. Si has d'anar a molts partits, tal volta t'isca més rentable comprar-te un passe de mitja temporada.
Pel que fa a trobar entrades, de moment es troben fàcilment el mateix dia del partit des de 2 hores abans del partit fins el començament. Com que hi ha molts abonats, no hi ha molta cua a les taquilles i ho trobaràs molt més còmode.
-
Moltes gràcies a tots per l'informació, ara ja ho tinc tot ben claret, ens veiem el més prompte possible a l'estadi.