GRAN, LLEVANT, GRAN
-
La veritat es que el que està passant es increible. Per la meua feina he estat molts anys seguint al Llevant per Segona i Segona B. Ara, que tinc un altra feina que no està relacionada amb el futbol i el Llevant em dona molta ràbia perde'm tota aquesta festa.
M'agradaria recordar hui, dies com el d'Albacete al Carlos Belmonte; la nit de Sòria amb el Numancia -el descens esportiu a Segona B i els jugadors plorant i estesos a la brossa de Los Pajaritos-; eixa temporada, el partit del Badajoz i el gol 'in extremis' que ens condenava a no dependre de nosaltres a l'última jornada; les rises i la mofa de tans anys dels meus amics xotos; els partits a les tantes de la nit amb equips de Segona B; a Granero, Balaguer, Cantarero, Jose Gómez, … ; la eliminatòria de Copa amb el València i el despreci dels xotos; els entrenaments en solitari en l'estadi, Crack's, Alboraia o Picassent; al tio de la gorra que em deixava aparcar a la mateixa porta d'entrada a l'estadi; a la mirada de compasió dels xotos en les seues copes, lligues i la mare que els va parir; a tants i tants anys de ràbia continguda, llàgrimes als ulls i incomprensió...ARA, MES QUE MAI... AMUNT LLEVANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Grande el mensaje, si señor
-
Bastante grande
-
LEVAAAAAAANTE LEVAAAAAAANTE
-
molt bo tranquil,
el dia que no ens acordem de tot el que contes , no serem del llevant
-
Teniu raó molt gran el missatge.
FORÇA LLEVANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!