UN 0 PATATERO PARA ULTRAS LEVANTE
-
mirar que soltar amenazas de muerte a un chaval que mostraba una bandera.
y mas cuando sacabais la del aguilucho, menuda imagen dabais….
no se que necesidad de violencia necesitais, pero ayer estabais fuera de vuestras casillas por una banderita. en fin, vosotros mismos, mucho tifo y mucha ostia pero con estas cosas dejais al levante por los suelos. vosotros vereis.
MENOS POLITICA Y MAS FUTBOL.
-
Com deia un amic de mon pare "els gats no mengen macarrons."
-
Ja sabem alguns (supose que no serien tots els UL) com intenten "convencer" dels seus fonaments polítics, però pots informar de quina bandereta era?.
-
Jo crec que algun dia hauríem de dir les coses clares. Tan injust em sembla atacar ara a UL com altres vegades s'ha atacat a FL.
I si hem de dir les coses clares, millor que ho diguem tot. Vaig a obrir un post en el fòrum Llevant UE…
-
era una bandera independentista, pero que mas dara, como hubiera sido una del fari.
nadie deberia llegar a la descalificacion y mucho menos a la amenaza por una bandera. TODOS SOMOS GRANOTAS
en fin, me daba hasta rollo estar en esa zona.
si alguien de alboraya quiere cambiar a orriols, yo cambio.
-
@peska:
era una bandera independentista, pero que mas dara, como hubiera sido una del fari.
nadie deberia llegar a la descalificacion y mucho menos a la amenaza por una bandera. TODOS SOMOS GRANOTAS
en fin, me daba hasta rollo estar en esa zona.
si alguien de alboraya quiere cambiar a orriols, yo cambio.
Jo crec que si lli ho dius al club te'l canviaran (sempre que haja lloc). A Alboraia Alt segur que hi ha, i al baix crec que resten algunes localitats soltes.
-
Mira per on me l'imaginava. Més que res per què supose que fa algun temps problabement ocurria per distintes banderes en distints llocs, però l'any passat, jo al costat dels força veia un xicon que anava tots els partits amb la samarreta de l'espanya i ningú li va dir res. Ara com tots sabem al costat dels UL et poses amb una samarreta per exemple de la selecció catalana o basca i de ben segur que tens problemes, per això li deia a dark City que no posara tots en el mateix sac. Que hi han cafres en tots els llocs? per suposat, però la proporció és abismal entre els fatxes i els radicals d'esquerra.
-
¿Alguien sabe si eso tiene algo que ver con la paliza que vi y que cuento en el post tangana en el foro de No todo es fútbol?
-
Yo creo que no tiene nada que ver.
-
@Cullerot:
¿com que no? El meu gat menja spaghetis a la siciliana
-
@Cullerot:
¿com que no? El meu gat menja spaghetis a la siciliana
el meu gos menja pizza y si no recorde malament el gat garfield menja lasagna…