Infame el "passa-la"
-
He vist el programeta d Xoto9 i pense q….NUNCA MAIS¡¡¡¡
Es contrasta las sabuda falta d professionalitat dels seus periodistes....
L'unic salvable, les imatges del Nostre Equip....cregueu-me q li he llevat el volum a la tele,per tal d no posar-me de més mala llet...A la setmana que ve, jo se d'un que torna a C+ (q tot i amb el partidisme queels caracteritza, al menys et distreu i no et cabreja...
Què hi penseu? Us ha agradat?
Amunt GRANOTES¡¡¡¡¡¡¡¡¡
-
Ho he vist a trossos i no m'ha agradat molt la veritat, ja que l'unic que he vist del nostre equip ha estat a un xiquet jugant amb un bombo,no se si hauran dit alguna cosa mes…....però que es pot esperar de xotonou?
-
ni de coña, menudo programa mas cutre, el presentador no lo hace mal, pero lo de los nanos sobra mucho, y total sea el programa que sea lo haga bien o no lo haga bien el valencia…. el levante en segundo plano
-
q malo es! es de televisión pirata de pueblo pequeño.
solo el fermin rodriguez se salva, o cambian un poco o en un mes tienen que quitarlo, LAMENTABLE
-
LO UNICO BUENO…. MEJOR DICHA BUENA HA SIDO UNA PRESENTADORA (CREO QUE SE LLAMA CAROLINA VEGA O ALGO ASI), QUE ESO SI... ESTABA MUY BUENA, Y QUE ESTUVO AYER EN EL ESTADIO.
POR LO DEMAS, CUTRE, CUTRE, CUTRE.
-
Por como lo anunciaban, me olí que iba a se bastante cutre, royo ese programa que hacía el Manolo Escobar*, y preferí quedarme jugando al Stars Wars Battlefront, y depaso me cargaba unos cuantos soldados imperiales para descargar adrenalina. VIVA LA REPUBLICA!!
*creo que se llamaba goles son amores o algo así.
-
Pero , ¿como se os ocurre ver esa bazofia ? .
¿ Ya no os acordais de aquel engendro parecido , "ES VOSTE EL PREMI" ?
-
Es de lo pitjoret en quant a programació esportiva, del nivell de C9