PATÈTIC COMPORTAMENT DELS "ULTRES"
-
@granota2002:
@granota2002:
yo me pongo al lado de ultras levante y creo q tienen un comportamiento bastante bueno. sus banderas son las normales, senyera, españa, la del toro, vamos nada estraño. insultar? pos como todos hacemos, al arbitro, al rival. los força? pos no hablo
a mi la del toro me insulta
bueno y a mi muxas cosas. pero es algo tan subjetivo q no creo q tenga muxo de…. bo da igual. entiendo q no este claro lo del aguiluxo, q no la veo, pero otras, nos pueden molestar, pero de ahi a "patetico". pos media españa lo seria. ojo, q yo no la llevo, yo llevo la de mi levante, pero no me parece malo.
Me insulta el toro, la bandera en la que se la suele meter….y no creo que media España sea patética, lo es mucho más de media!!!!
Joan Laporta: miremos por ahí, pero miremos y hagamos. No me gustan los ultras de ningún equipo, y por supuesto tampoco los del mío.
bueno aya cada uno con sus ideas. yo soy basatante mas moderado con esas cosas. no soy ningun defensor de los ultras, odio la violencia, pero dentro del estadio no veo na malo por su parte.aunq lo de las peleas esas q se han montado, vamos, da asco. casi ni importa qien las empice, lo maslo es q pueden ser una espiral.
pero bueno, a mi no me lleva a na esta discusion ya, es evidente q tenies unas ideas q estan opustas totalmente a la bamdera de españa. ami me gusta la verdad mas la senyera q las otras, sean las q sean. pero vamos, me da lo mismo. yo como ya he dixo llevo la del levante y se acabo.
-
Sin UL y FLL el campo seria un cementerio.
Deben de haber otras soluciones que expulsarlos.
A no ser que queramos hacer de nuestro campo un espectaculo a la americana como intenta Laporta con el Nou Camp.
-
@granota2002:
@granota2002:
@granota2002:
yo me pongo al lado de ultras levante y creo q tienen un comportamiento bastante bueno. sus banderas son las normales, senyera, españa, la del toro, vamos nada estraño. insultar? pos como todos hacemos, al arbitro, al rival. los força? pos no hablo
a mi la del toro me insulta
bueno y a mi muxas cosas. pero es algo tan subjetivo q no creo q tenga muxo de…. bo da igual. entiendo q no este claro lo del aguiluxo, q no la veo, pero otras, nos pueden molestar, pero de ahi a "patetico". pos media españa lo seria. ojo, q yo no la llevo, yo llevo la de mi levante, pero no me parece malo.
Me insulta el toro, la bandera en la que se la suele meter….y no creo que media España sea patética, lo es mucho más de media!!!!
Joan Laporta: miremos por ahí, pero miremos y hagamos. No me gustan los ultras de ningún equipo, y por supuesto tampoco los del mío.
bueno aya cada uno con sus ideas. yo soy basatante mas moderado con esas cosas. no soy ningun defensor de los ultras, odio la violencia, pero dentro del estadio no veo na malo por su parte.aunq lo de las peleas esas q se han montado, vamos, da asco. casi ni importa qien las empice, lo maslo es q pueden ser una espiral.
pero bueno, a mi no me lleva a na esta discusion ya, es evidente q tenies unas ideas q estan opustas totalmente a la bamdera de españa. ami me gusta la verdad mas la senyera q las otras, sean las q sean. pero vamos, me da lo mismo. yo como ya he dixo llevo la del levante y se acabo.Joder no te pongas asi, nada PERO NADA contra ti , tu te has puesto a relacionar una serie de banderas que has visto y yo he dixo que una no me gusta, ya esta
Espero no haberte ofendido
un saludo
-
@Noirot return's:
A no ser que queramos hacer de nuestro campo un espectaculo a la americana como intenta Laporta con el Nou Camp.
El que s'ha d'erradicar de l'estadi és la violència. Si un Ciutat de València sense violència és incompatible amb FL i UL, aleshores sí que els haurien d'expulsar.
Sempre s'ha dit en castellà "más vale solo que mal acompañado"…
...Dissortadament, ara mateix, tant FL com UL no són un bon exemple per al llevantinisme.
-
@Noirot return's:
Hace 40 años Vallejo era un cementerio???…Qué grupos "ultra " había?.
-
@Dark City:
El que s'ha d'erradicar de l'estadi és la violència. Si un Ciutat de València sense violència és incompatible amb FL i UL, aleshores sí que els haurien d'expulsar.
Sempre s'ha dit en castellà "más vale solo que mal acompañado"…
...Dissortadament, ara mateix, tant FL com UL no són un bon exemple per al llevantinisme.
Por eso digo que deben de haber otras soluciones. Eso si, expulsarlos puede que sea la mas "sencilla".
Hace 40 años Vallejo era un cementerio???…Qué grupos "ultra " había?.
Yo hace 40 años no vivia.
De todas formas, el futbol de hace 40 años no es el de ahora. El futbol moderno tiende hacia el espectaculo de palomitas y perritos calientes.
-
Hem d'erradicar la violència dels camps de futbol. Efectivament. Aquest diumenge sembla que passà alguna cosa. Que un xicon fou apallisat i que insultaren greument a una afionat del Llevant UE per ensenyar una bandera. Jo crec que seria, o és gratuït aprofitar l'avinentesa per dir que "tots són". Jo he preguntat "qui a pegat la pallissa" (sembla ser que 10 contra 1) he preguntat "qui ha insultat greument a un xicon per ensenyar una bandera" (amenaçant-lo de mort). Qua sàpiga qui és diré "fulanito, o fulanitos" han fet això i el club caldrà que no els deixe passar als responables (no a tot el grup), si cal instalar càmeres, que s'instalen, si cal identificar a la gen que s'identifique.
Crec que cal distinguir els càntics (més o menys desagradables i més omenys simpàtics) amb les amenaces impunes amb ànim coadyuvador d'un grup a una persona, o les agressions físiques amparant-se en el número.
El que la faça que la pague, i el que no, no. Si han hagut alguns incidents diguem qui és, que el club investigue si són de tal o qual penya, i no fiquem a tots en el mateix sac.
Espère que Guillem Agulló, Miquel Grau, etc no hi hagen més.
Per cert aquest diumenge jo si que vaig vore una bandera amb l'aguilutxo estava mirant de front a Orriols a la banda esquerra, just al corner, i la ensenyava un xicon vestit de gris en la part superior junt a la tanca de separació entre Orriols baix i Orriols alt.
-
Hem d'erradicar la violència dels camps de futbol. Efectivament. Aquest diumenge sembla que passà alguna cosa. Que un xicon fou apallisat i que insultaren greument a una afionat del Llevant UE per ensenyar una bandera. Jo crec que seria, o és gratuït aprofitar l'avinentesa per dir que "tots són". Jo he preguntat "qui a pegat la pallissa" (sembla ser que 10 contra 1) he preguntat "qui ha insultat greument a un xicon per ensenyar una bandera" (amenaçant-lo de mort). Qua sàpiga qui és diré "fulanito, o fulanitos" han fet això i el club caldrà que no els deixe passar als responables (no a tot el grup), si cal instalar càmeres, que s'instalen, si cal identificar a la gen que s'identifique.
Crec que cal distinguir els càntics (més o menys desagradables i més omenys simpàtics) amb les amenaces impunes amb ànim coadyuvador d'un grup a una persona, o les agressions físiques amparant-se en el número.
El que la faça que la pague, i el que no, no. Si han hagut alguns incidents diguem qui és, que el club investigue si són de tal o qual penya, i no fiquem a tots en el mateix sac.
Per cert aquest diumenge jo si que vaig vore una bandera amb l'aguilutxo estava mirant de front a Orriols a la banda esquerra, just al corner, i la ensenyava un xicon vestit de gris en la part superior junt a la tanca de separació entre Orriols baix i Orriols alt.
Y por qué no son ellos mismos los que denuncian a los que arman jaleo y los echan de su grupo, creo que son mayores de 18 años y tienen cierto sentido de la responsabilidad, ya sé que es un poco utopico pero yo no quiero un estadio mas policial con mas camaras y mas levantina.
-
@Antinacionalista:
Y por qué no son ellos mismos los que denuncian a los que arman jaleo y los echan de su grupo, creo que son mayores de 18 años y tienen cierto sentido de la responsabilidad, ya sé que es un poco utopico pero yo no quiero un estadio mas policial con mas camaras y mas levantina.
Efectivament. Però hem de colaborar tots i totes. I torne a insistir, m'agradria saber que passà ahir. Al contrari ens haurem de callar i no criminalitzar de forma generalista.
-
No estic d'acord, amb la lluita contra els violents i els intolerants no ha d'haver treva. No podem enfurir-nos quan veiem una bandera amb pollastre i callar-nos com a putes quan sentim cridar "Puta Espanyol" o "Valencianistas, hijos de…, Força Llevant con tu muerte disfruta." sense vindre a cuento.
Per això quan parles d'investigacions policials em sona a ciència-ficció. Què passa? Què no ens coneguem tots? Què no sabem qui és qui? La pressumpció d'innocència, com a associacions, tant FL com UL fa temps que l'han perdut. I qui no ho veu és perquè o és cec o gira la vista segons li interesse.
Contra la violència s'ha de ser coherent i contundent, i no donar mai ni un respir als intolerants.
-
Ufff despres de legir el post només he de dir unes cosses:
1er: El futbol és un hobby, com puga ser cuidar bonsais, col.leccionar monedes, o anar al teatre (per dir algo)
2n: quan es radicalitza eixa passió, apareix la violència, i si damunt juntes açò amb la política, el coctel, explota.
3er: Per tant jo cride a la cordura, per a que tots recapacitem, i més els implicats, de si val la pena seguir així.
4t pel be del Llevant els dos grups amb mes animació, UL, i FLL (encara que tirant lo blanc ultimament anima igual com ells) s'han de ignorar com a menys, però si no saben conviure es tenen que prendre algunes medides.A vore si açò es soluciona perque es dona una imatge patètica de l'afició del LLevant
-
Basicamente estoy de acuerdo con el autor del post. Muchas veces me he preguntado que piensa este tipo de gente que va al futbol a hacer politica. Desde luego mis tendencias politicas no van ni con uo ni con otros y no me decantar por ninguno de los dos.
Que sin ellos no hay animacion? Yo he visto partidos en los que el campo parecia la opera antes que un partido y estaban ellos.
Ademas supongo que habra gente sana que quiera montar grupos de animacion.
El domingo por ejemplo me resulto curioso ver cuando entraba a la gente de ultras levante con su tenderete montado. Habia alguien comprando o mirando con sus pantalones militares, sus botas martens y sus gafas de sol modelo NACIONAL, tengo claro que cada uno va vestido como le sale de los cojones, pero a mi me da la impresion de que va vestido "para la guerra" (entiendase la expresion)
De la otra parte no puedo hablar porque yo me siento en orriols.
-
@Ramon 1909:
Ufff despres de legir el post només he de dir unes cosses:
1er: El futbol és un hobby, com puga ser cuidar bonsais, col.leccionar monedes, o anar al teatre (per dir algo)
2n: quan es radicalitza eixa passió, apareix la violència, i si damunt juntes açò amb la política, el coctel, explota.
3er: Per tant jo cride a la cordura, per a que tots recapacitem, i més els implicats, de si val la pena seguir així.
4t pel be del Llevant els dos grups amb mes animació, UL, i FLL (encara que tirant lo blanc ultimament anima igual com ells) s'han de ignorar com a menys, però si no saben conviure es tenen que prendre algunes medides.A vore si açò es soluciona perque es dona una imatge patètica de l'afició del LLevant
PENSE EL MATEIX
-
No hay que generalizar en exceso con estos temas tan delicados. Lo que se debe hacer es un seguimiento pormenorizado de todo que pasa en el estadio,y ahora hay medios para ello. ¿Para que estas las camaras de vigilancia?. No es logico que se echen del estadio a estas peñas que tanto apoya al equipo,pero si se deben de echar y sin dudarlo a todos aquellos elementos que muestren especial violencia,y más si esta es física,ya que si no se hace nada pueden suceder actos que luego se lamentaran.
Ambas peñas saben cuales son "los elementos" más radicales de cada grupo,y deberian vetarles ellos mismos su presencia.Como esto es muy complicado debe ser el club el que tome cartas en el asunto.
En cuanto a la politización del estadio,seria suficiente con que se prohibiese el acceso de banderas anticonstitucionales,aunque alguno de nosotros podamos tener simpatia por alguna de ellas por lo que representan.Si nos ceñimos a la ley habrá menos problemas y nos debemos mentalizar de ello.
-
MENOS POLITICA Y MAS FUTBOL, MAS LEVANTE,
-
@Noirot return's:
No estoy de acuerdo contigo, hoy en día en el estadio hay otros grupos que animan no se si tanto como ellos o no, pero se nota mas griterio.
Entiendo que pueden haber otras soluciones y el club es quien debe buscarlas, pero si eso supone espectaculo a la americana o como quieras llamarlo yo me apunto siempre y cuando no tengamos violencia tanto verbal como fisica en el estadio, yo paseo por la zona de grada central con mi hijo y ahora mismo voy tranquilo espero que esto no se radicalice de tal manera que no lo pueda hacer.
He viajado y viajo con el Levante en 3ª, 2ª B, 2ª y ahora en 1ª, y he visto de todo y por ambos grupos, en Elche no salí a ostias de purito milagro por ponerme encima de uno de esos grupos y separado con mi bufanda del LEvante, conozco solo a gente de uno de los grupos (un amigo dejo de ir al futbol por amenazas que recibio del otro grupo, a él y a su mujer, un día cualquiera paseando por la calle), he visto broncas entre ellos fuera de los estadios y no lo acabo de entender, tambien he de decir que haya donde va el Levante estan ellos (hasta en partidos amistosos fuera del Ciudad de Valencia) y animando todo el partido, y esto viene al pelo para lanzar la siguiente pregunta:
EL DIA DE LA XOTERA QUE NOS HUBICARAN A TODOS EN EL MISMO LUGAR, QUE COÑO VA A PASAR, O TENGO QUE IRME A TRIBUNA JUNTO A LOS XOTOS???????????
-
Esperem que la música amanse a les feres
-
Los primeros que deben poner soluciones son los grupos implicados.
Me explico , siempre estamos diciendo que no hay que generalizar , que no todos son igual , etc, pero la realidad es que se ocultan entre ellos , y estoy seguro que muchos reciben palmaditas en la espalda por sus hazañas.
Así que si Ultras y Força son tan buena gente lo que tendrían que hacer es denunciar ante el club , quiénes son los violentos de su grupo , prohibirles la entrada en el estadio y se acabó el problema.
De lo contrario algún día nos lamentaremos de algo peor , y todos lo que incitan , protegen y amparan a estos grupos tendrán parte de culpa.Soy peñista , y si alguno de mi peña se comportara de semejante manera no dudariamos en plantear su expulsión , y de no conseguir un acuerdo , yo abandonaría dicha peña.
Complicadas son algunas enfermedades incurables , desgracias de la vida etc.
La violencia es un problema pero tiene solución por mucho que los cobardes acomplejados se escondan detrás de ella.
Estoy totalmente en contra de ella venga de la ideología que venga.
saludos
fritz
-
A mi d'eixida no m'agrada dir que tots els Israelians són genocides, que totels alemanys són nazis, que tots els militars són fatxes, etc.
En l'actualitat hi han, com bé han dit per ahí càmeres de vigilància que es posen en la majoria de camps, i a més cal demanar a les Penyes la seua colaboració.
Ahir amb caire general fou un dia de fraternitat entre les aficions dels dos equips, a mi fins i tot m'estranyava per què a alguns la presència de gent "basca" els molesta i vore una ikurriña és com un insult.M'imaginava que eixa tensió esclataria.
-
Al hilo de todo esto el domingo por la tarde os cuento lo que ocurrió:
Me tuve que sentar dado que mi asiento y el de mi amigo estaban "inundados" en otro sitios un poco mas desplazados de mi lugar "correcto".
Pues bien, nos ubicamos mas o menos detrás de los Ultras Levante que los han bajado ahora a Orriols Bajo, nosotros estabamos en O. Alto eso si.
En mitad del partido, un grupo de ellos se giró hacia los asientos mas altos y esquinados de Orriols Alto y empezaron a amenazar verbalmente y con gestos a "alguien" (no pudimos saber quien fue ni porque).
Le decian cosas como baja haciendo el gesto de pegar con la mano, e insultos varios., catalanista, hijo de puta…....y chulerias varias.
No pudimos ya os digo saber porque fue ni a quien iban dirigidos esos insultos y amenazas, pero resultó patético y aborrecible en un recinto deportivo.
Uno de ellos sacaba de vez en cuando una banderita española ligeramente anticonstitucional, con un pajarito en el escudo de dicha bandera.
Que moto nos quieren vender esta gente? que son los mas levantinistas? que van a todos los desplazamientos? borrachos y llenos de sustancias??
por favor¡¡¡
Que imagen nos quieren dar? y sobre todo a los niños?
Me produjo náuseas.VIOLENCIA NO NO NO Y NO¡¡¡
-
A mi d'eixida no m'agrada dir que tots els Israelians són genocides, que totels alemanys són nazis, que tots els militars són fatxes, etc.
En l'actualitat hi han, com bé han dit per ahí càmeres de vigilància que es posen en la majoria de camps, i a més cal demanar a les Penyes la seua colaboració.
Ahir amb caire general fou un dia de fraternitat entre les aficions dels dos equips, a mi fins i tot m'estranyava per què a alguns la presència de gent "basca" els molesta i vore una ikurriña és com un insult.M'imaginava que eixa tensió esclataria.Dius que no està bé generalitzar, però vaig a posar-te un exemple que tots podeu corroborar.
En el carrer Alfahuir, gairebé al costat de Primat Reig hi ha una pintada que diu "FORÇA LLEVANT -MATAR O MORIR-".
Açò que significa? Per a mi és una frase de les més violentes de gent que diu estar disposada a morir i a matar per no sé qui. Per què el que està clar és que ningú els ha demanat morir ni matar, veritat? La frase va acompanyada de Força Llevant, que per a ments no molt il·luminades significa que este grup es fa ressò d'esta frase i l'estil de vida que comporta. Aleshores no som nosaltres qui generalitzem sinó ells mateixa els que es posen en el sac dels violents i intolerants.
Si jo fora de Força Llevant i no fora violent i intolerant, quan veiera que els meus companys en comptes d'animar a l'equip (que també ho fan) es dediquen a insultar als rivals (de moment a tots excepte al Athletic) sense provocacions prèvies, es dediquen a insultar a UL, es dediquen a desitjar la mort als xotos, es dediquen a apallissar i rebre pallisses de xotos, UL i altres,… Si veiera això, deixaria de ser de Força Llevant. Per tant, qui no deixa de ser de Força Llevant és perquè no els molestarà massa el que fan la generalitat dels seus integrants i qui calla atorga.
I no vull que ara ningú em desqualifique per criticar a FL i vinguen crítiques a UL. Que el tema no és "els meus poden fer això pq els altres també ho fan" o "els altres encara són pitjor que els meus", el tema és que els violents, siguen qui siguen, i es diguen com es diguen i estiguen en el fons que estiguen, han d'anar fora de l'estadi.
Qui vulga fer apologia de la violència i de la intolerància una forma de vida, que es busque una altra excusa que no siga el futbol i molt menys el Llevant. Jo no necessite que ningú mate ni mora per mi.
-
@Dark City:
Dius que no està bé generalitzar, però vaig a posar-te un exemple que tots podeu corroborar.
Si jo fora de Força Llevant i no fora violent i intolerant, quan veiera que els meus companys en comptes d'animar a l'equip (que també ho fan) es dediquen a insultar als rivals (de moment a tots excepte al Athletic) sense provocacions prèvies, es dediquen a insultar a UL, es dediquen a desitjar la mort als xotos, es dediquen a apallissar i rebre pallisses de xotos, UL i altres,… Si veiera això, deixaria de ser de Força Llevant. Per tant, qui no deixa de ser de Força Llevant és perquè no els molestarà massa el que fan la generalitat dels seus integrants i qui calla atorga.Al racing?Al mallorca? Els han insultat al camp?
Hui en dia si que esta el futbol lligat amb la politica, desgraciadament. Aço es el futbol modern. Ale Villarroel copia a Laporca i amb el Cojo de ajudant feu el "vostre Llevant".Agur
-
@Jata:
Al racing?Al mallorca? Els han insultat al camp?
Hui en dia si que esta el futbol lligat amb la politica, desgraciadament. Aço es el futbol modern. Ale Villarroel copia a Laporca i amb el Cojo de ajudant feu el "vostre Llevant".Agur
Si al xaval que van apallissar el diumenge, i els xavals que apallissaran tant UL com FL, moriren, segurament la frivolitat de les teues paraules desapareixeria.
Més val previndre que curar i amb la violència i els intolerants ni un pas enrere.
STOP VIOLÈNCIA
STOP INTOLERÀNCIAPER UN LLEVANT SA.
-
@Dark City:
@Jata:
Al racing?Al mallorca? Els han insultat al camp?
Si al xaval que van apallissar el diumenge, i els xavals que apallissaran tant UL com FL, moriren, segurament la frivolitat de les teues paraules desapareixeria.
Més val previndre que curar i amb la violència i els intolerants ni un pas enrere.
STOP VIOLÈNCIA
Estic d´acord amb tu Dark , em crema "no tots son iguals" però els amaguen amb ells.
Espere que una desgàcia no siga la causa de una rectificaciò , i sí el raonament.
STOP INTOLERÀNCIAPER UN LLEVANT SA.
-
Pienso q es un problema q se debería de eliminar y poner todos de nuestra parte, está claro q animan y mucho, pero yo animo todo el partido y estoy sentado con gente q no lo hace, y por eso pienso yo q toda esa gente q fomenta la violencia no debería acudir a los partidos.
¡No a la violencia!
¡No a los violentos!
-
Ara resulta que determinades frases i càntics si que tenen justificació i d'altres al mateix nivell no (algú es capaç de vore totes les provocacions o d'estar al corrent de tot el q passa al voltant d'un partit?? igual a mi em sembla provocació algo que x a altre és una tonteria o al contrari).
Un exemple de la variabilitat de criteri (i com este uns quants més):
@Dark City:
Esta gentola, que crec que és el més suau que se'ls pot dir, han començat dedicant-nos un "Valencianos Yonkis y gitanos" al que la gent els ha respost de forma unànim i contundent. També s'ha intercalat amb un desig perico "A segunda oeeee". Sembla ser que no recorden que l'any passat tenien els collons en la gola…
Escric el post per a què ningun granota es duga a engany i tots tinguen clar que tots els improperis cap a ells estaven justificats, encara que jo no ho he fet perquè no és el meu estil. A mi m'ha decebut molt està gent que jo pensava que hauria de tindre una sensibilitat especial per ser un equip molt maltractat, però he vist que no és així. Sembla ser que tots els indesitjables de Catalunya s'han juntat al voltant d'eixe club. La llàstima deu de ser que entre tanta gentola hi haurà gent que valga la pena. Però si jo fora un bon perico m'hauria caigut la cara de vergonya de com ha actuat l'afició espanyolista.
ESPANYOL: AFICIÓ NON GRATA.
QUE HIPPIES son alguns quan toca anar de responsables i que VIOLENTS es posen quan els toquen la fibra.( i açò no va x ningú en concret esq estic fart de vore a la gent com li agrada CRIMINALITZAR sabent realment poc, justifiacant el que volen i carregant contra qui és més fàcil carregar).
Això d'utilitzar l'excusa de la violència per il.legalitzar i criminalitzar es coneix que a molts els funciona…
No A La DEMAGÒGIA BARATA
-
@Blau i Grana//*//Oi!:
QUE HIPPIES son alguns quan toca anar de responsables i que VIOLENTS es posen quan els toquen la fibra.( i açò no va x ningú en concret esq estic fart de vore a la gent com li agrada CRIMINALITZAR sabent realment poc, justifiacant el que volen i carregant contra qui és més fàcil carregar).
Això d'utilitzar l'excusa de la violència per il.legalitzar i criminalitzar es coneix que a molts els funciona…
No A La DEMAGÒGIA BARATACadascú que pense el que vulga, la majoria de gent ja sap qui és qui.
Sobre el meu text, t'agrairia que llegires eixe text i la resta de textos del post. En ell dic que trobe lògic que la gent no es quede impassible davant un insult com el de "Valencianos, yonkis i gitanos", cosa que no té massa sentit ja que excepte "Força Llevant", que des del primer moment va cridar "Puta Espanyol", la resta del camp no els havia dit res i no tenim perquè pagar justos per pecadors. Si tu creus que això és demagògia, tu voràs…
-
el tema de los ultras sean del lado que sean se tendria que controlar mucho mas y expulsar del club a los violentos, no creo que sea del agrado de la aficion "normal " verse envuelto en una pelea sin tener nada que ver a la salida del estadio y sobre todo si vas con niños, ademas de la imagen que damos, dos peñas del mismo club pegandose entre ellos, es lamentable la mala educacion de muchos
MANO DURA CON ELLOS
-
Me hace gracia escuchar que deberían buscar una solución entre los dos grupos,os aseguro que se intentó hace algún tiempo y nos quedamos peor que estabamos.
Entiendo que hay gente a la que no le gusta ver una bandera española, con o sin aguilucho, y gente a la que no le gusta ver una catalanista. Si por cada bandera catalana que sale en el campo saliera una del levante…
Si ya nos confundían por llevar los mismos colores que el BarÇa ahora cada vez que vean los resumenes y enfoquen a las gradas la gente lo tendrá claro, creerán que somos de algún pueblo catalán.
POR UN FUTBOL SIN POLÍTICA.
-
Creo que este post deberia cerrarse porque solo hace que se consiga echar mas mierda sobre el asunto y demonizarnos tanto a Ultras Levante como a Força LLevant, que, visto lo visto, es lo que muchos de aqui desean.
FUTBOL NO POLITICA