Sugerencias, felicitaciones y fallos de la WEB : Aqui
-
Sou l'òstia, ke pasada de pàgina. Anem a ser l'enveja de la red. MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!
P.D: la versió en valencià no me la carrega, a lo millor es culpa del meu ordinador.
-
Sou l'òstia, ke pasada de pàgina. Anem a ser l'enveja de la red. MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!
P.D: la versió en valencià no me la carrega, a lo millor es culpa del meu ordinador.
Ni el fórum ni la página en valencià ?
A algú més li passa el mateix ?
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
todavía no me dio tiempo de verla toda pero de momento los foros me gustaban mas en el formato anterior.
A mi me pasa lo mismo. Eso es la costumbre, ya nos iremos habituando.
Enhorabuena por el curro, ha quedado muy bien.
-
es pot fer alguna cossa per a que s'accedisca a la pàgina directament en valencià?
Per cert enhorabona perque te molt bona pinta
-
Sincerament: ENHORABONA !!!
Heu fet un gran treball.
Pel que he vist, la versió valenciana l'heu feta amb un traductor automàtic, hi ha moltes paraules que no s'han traduït de forma correcta, però algo és algo… Amb estos traductors s'ha d'anar molt en compte, ja que cada vegada que troben una paraula que no està al seu diccionari, opten per creure que es tracta d'un nom propi i no la tradueixen.
Ei, però que això no resta importància al vostre interés per tindre la web en les tres llengües més importants hui en dia ací a València, i des d'ací el meu agraïment i felicitació.
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
todavía no me dio tiempo de verla toda pero de momento los foros me gustaban mas en el formato anterior.
A mi tambien me hara falta acostumbrarme al nuevo formato. Por lo demás por ahora muy bien.
-
@PortalGranota.COM:
A algú més li passa el mateix ?A mi sí que em va tot
-
@PortalGranota.COM:
A algú més li passa el mateix ?ja està, tot correcte. El problema sóc jo per ser impacient!
Torne a FELICITAR-VOS!!! La pàgina és impressionat, crec que està tot molt encertat.
-
me encanta el nuevo formato felicidades!!!!!!!!
ademas un acierto poder ver el foro en ingles y valenciano
¿por cierto iba a ver una porra de espectadores oficial? no la veo donde esta?
felicidades!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
me encanta el nuevo formato felicidades!!!!!!!!
ademas un acierto poder ver el foro en ingles y valenciano
¿por cierto iba a ver una porra de espectadores oficial? no la veo donde esta?
felicidades!!!!!!!!!!!!!!!!!En lo que es la pagina web, lo tienes a la izquierda, un banner verde. Justo debajo de la rana.
Por cierto todos aquellos que al dejar el resultado por poner un "." ha salido una cosa rara os he elimiando el pronostico, debereis volver a participar, pero ahora ya está arreglado.
-
Eiiiii, enhorabona, quina currada ¡¡¡¡. Bé estic pegant-li una visteta. De moment el conjunt molt bo, com han dit per ahi el format de l'anterior fòrum, no sé …. tal vegada que el blau era un pocu més suau, no tant agressiu a la vista..., però bé. Alguns cartells els veig massa menuts (supose que serà per la configuració meua) i alguns de valencià estan sense traduïr, bé a poc a poc.
-
GRACIAS POR EL ESFUERZO QUE SE PLASMA EN ESTA WEB, AUNQUE AUN NO ME HA DADO TIEMPO DE VERLA ENTERA, Y ENHORABUENA POR EL TRABAJO BIEN HECHO.
UN APLAUSO. (uiii, lástima, no hay emoticones de aplausos).
Weno, pos PLAS, PLAS, PLAS…..
-
ENHORABUENA!!!!!
tengo mucho por ver todavía, pero de momemento es de sobresaliente…
Muchisimas felicidades, menudo curro os habeis pegado... Si un dia necesito una pag. web ya se a quien pedirsela....
-
Té molt bona pinta,la anire veient a poc a poc.
Gràcies per posar la web també en valencià, ja podrien aprendre altres….
-
@Okcap:
Gràcies per posar la web també en valencià, ja podrien aprendre altres….a "altres" que lis fotin
-
@Okcap:
Gràcies per posar la web també en valencià, ja podrien aprendre altres….
-
Para mi gusto faltan emoticones. Dijísteis que habría mas…los vais a poner???
-
Buen trabajo,enhorabuena!
-
ENHORABONA
-
molt be pero podrieu posar la plantilla el proxim encontre porra de resultado etc
pero ma encantat
-
Una y no mas Santo Tomas.
FORÇA LLEVANT
-
FELICIDADES ESTA COJONUDA!!!MACHO LEVANTE!!!!
-
podriais poner al final d cada post un link para volver al foro¿? es simple comodidad y si puede ser tampoko es necesario. FELICIDADES!!
-
QUEDO BUENISIMAAAAAAA!!!
ME ENCANTA, NO LA PUDE VER TANTO TANTO, PERO POR EL VISTAZO GENERAL QUE LE HICE PARECIO QUE ESTA DE LUJOOOOOOOOOOO!!!FELICITACIONES A QUIENES SE CURRARON HORAS Y HORAS PARA QUE SALGA TODO DE MARAVILLAS!!
AMUNT LLEVANTPD: Y EL NUEVO FORMATO DEL FORO ME GUSTA, ESTA BUENO!!
-
Moltes felicitats per a tots aquells que han fet possible aquesta nova pàgina i per extensió a tots els granotes que a partit d´ara la disfrutarem amb nous triomfs.
-
la web esta inmejorable!! maravillosa!! pero… en los foros ahora no sta la opcion de.. Mensaje Anterior y Mensaje Siguiente, ahora hay k ir a ver todos los mensajes para ir seleccionandolo, me explicao bien? weno haber si podeis apañar eso, graciasss.
-
Molt bé!!!!! Moltes gràcies!!!!
-
UN CONSELL:
Abans de passar el traductor automàtic, passeu un corrector als textos en castellà, ja que quan hi ha faltes ortogràfiques, el traductor no entén les paraules i no les tradueix. Açò millorarà la taxa d'errades en la traducció.
Amb ànim d'ajudar i millorar el millor portal de la història, la història granota i la no granota.
-
muy buena, realmente buena, yo estoy encantado viéndola, muchas felicidades para quien o quienes sean los artífices de esta super-página
PD las canciones de lliure excelentes, yo tengo algunas letras por si les quier poner música, y lo digo de verdad, chao y felicidades!
-
De categoria tios, ENHORABONA.