Partidàs del Barça al Camp Nou contra el Madrid
-
Xe tu, quin futbol han jugat hui. Ha donat gust vore el partit. Crec que hui per hui fa el millor futbol d'europa. Ja vorem fins on arriben.
Esperem que almenys contra el Llevant no estiguen tan fins, perque sino no hi ha res afer.
-
Totalmente de acuerdo.
P.D: Hoy también se oía uh uh uh… ¿Dirá algo la prensa inglesa y no inglesa?
-
Y el Real Madrid patético.
Por cierto… ¿Raúl jugaba? Si la memoria no me falla, me parece que no ha llegado a tocar el balón en todo el partido.
-
Impresionante!! como han toreado al madrid, como han jugado un futbol facil y vistoso.
P.D. tanta liena d creacion tiene el madrid q se anulan entre ellos¿? lo unico "salvable" dl madrid d hoy a sido su defensa (y mira q es raro esto)
-
Ja comentí fa temps que crec que estàvem davant el Dream Team II, i cada vegada estic més segur. Feia temps que no veie un Barça - R. Madrid, amb tant superioritat per part d'algún dels dos equips.
Lamentar els uh,uh,uh, i alegrar-me per la reacció de la grada majoritària d'escridassar als que feien això.
-
Lamentar els uh,uh,uh, i alegrar-me per la reacció de la grada majoritària d'escridassar als que feien això.
Això potser és el que va faltar a Madrid. (i a molts camps més, desgraciadament)
-
Ja comentí fa temps que crec que estàvem davant el Dream Team II, i cada vegada estic més segur
Jo crec que juguen bastant millor i tot.
-
Pues si, le han dado un buen baño al Realísimo. Ahora nosotros a "rebañarlos" en el Bernabeu.
-
lo de anoxe era de esperar, x muxo q la prensa de madrit se enpeñara despues del 6-1 al alba, hoy x hoy no hay color entre barça y madridy x cierto decirle a los madriles q el (Barça is not Albacete)
-
el madrit donà llàstima ahir.
pobrets…
ju ju
força llevant!