• NI CANAL PLUS , NI LAS AUTONOMICAS.

    9
    0 Votos
    9 Mensajes
    476 Visitas
    1011
    enhorabuena por lo de los vikingos!!!!
  • GRACIAS AGUIRRE

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    265 Visitas
    ?
    ESTE ENTRENADOR LO QUISIERA YO PARA NUESTROS RIVALES… LA SUERTE QUE VAN A TENER ...ES QUE LOS QUESOS Y LAS ENSAIMADAS ...NO VAN CARA AL AIRE
  • NO CANTEMOS VICTORIA AMIGOS

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    130 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • Adios a 2ª, adios

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    264 Visitas
    potiP
    @Vinatea: Al camp el diumenge ja hi havia qui cantava "som som som de primera divissió.." [image: tongue_smile.gif] yo mismo kante eso jejejj
  • JUANMA, LA ETERNA MENTIRA….

    35
    0 Votos
    35 Mensajes
    1k Visitas
    ?
    @Vinatea: JO a Juamma el veig un bon jugador i que ens donarà moltes bones vesprades. Per un centre milimètric a la seua pròpia àrea no el cremem a la foguera, eh?, jo a Ettien li he vist tirar a porta i la pilota anar al palc, o intentar centar i no pegar-li a la pilota, a tots els pot passar. Ho senc però he d'autocitar-me. Ejemmmm.
  • Mjallby se va definitivamente.

    11
    0 Votos
    11 Mensajes
    334 Visitas
    M
    Si si estaban una fila mas arriba de donde estaba yo.
  • ¡ RIVERA SELECCION !…

    11
    0 Votos
    11 Mensajes
    429 Visitas
    ?
    @ampa: Mejor que no lo lleven, que la selección no le paga y corremos el riesgo de que se nos lesione. … y de que haga el ridiculo con ella
  • Motivo de atacar hacia Alboraia en las 1ªs partes.

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    248 Visitas
    ?
    @negu_gorriak: pos el dia del zarzagoza estaba nublao y el del numancia fue de notxe [image: icon_mrgreen.gif] Es que el sol , cuando mas molesta , es por la noche . Y si encima esta nublado , ya te cagas . [image: tongue_smile.gif] [image: what_smile.gif] [image: wink_smile.gif] [image: regular_smile.gif] [image: eusa_shhh.gif] [image: 49_49.gif]
  • UNA MAS DE CANAL XOTO

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    354 Visitas
    ?
    @martin78: y porque no se ponen los primeros?? [image: teeth_smile.gif] [image: teeth_smile.gif] [image: teeth_smile.gif] jeje porque luego dirian que fue un error de imprenta
  • ¿ Crees que el Levante debe vender a sus jugadores bandera?

    9
    0 Votos
    9 Mensajes
    341 Visitas
    ?
    @maulet78: Jo crec que VENDRE A MOLTS JUGADORS SERIA UNA CATÀSTROFE, però si volem aspirar a algo més és inevitable pensar en que algun jugador se n'anirà. Jo a l'únic intocable de l'equip és Rivera, em fotria molt que abandonara l'equip, inclús cobrant la clàusula íntegra (que no se si serà molt alta). La resta tot és relatiu, relatiu però sense acceptar una desbandada generalitzada. Tenim una bona columna vertebral amb Harte, Pinillos, Rivera, Juanma, Ettien, Jofre i Nacho, i eixa és la meua llista de jugadors '10' del Llevant. Sergio Garcia cada dia que passa em pareix més bona aposta, i si va començar la temporada com un pardillo i ara està cada dia millor, crec que té marge de millora perquè sols té 21 anys. Ara si torna al Barça a mamar banqueta el jugador ja s'ha llançat a perdre. Per exemple, si se'n van Nacho (casi segur) i arriba una oferta ben bona per Ettien, no seria res dolent. El Llevant és el primer any a Primera després de dècades, i ha d'aspirar a consolidar-se però sense oblidar les nostres limitacions. I es que fins a que pugam tindre ingressos extra per UEFA, fins que la directiva tinga un pla modern de merchandising i explotació de recursos del club o que estigam més consolidats a primera, hem de saber que estem limitats econòmicament, i el nivell d'aquesta lliga és molt alt. Per tant pense que tampoc podem demanar en majúscules que no se'n vaja ningú, és prou utòpic. Però fent les coses ben fetes poden marxar un parell i ajudar-nos a fer millor equip. El que te que fer la consell d'administració és un excelent projecte de futur, contant amb la cantera, portant a gent gran i fent les apostes que creguen oportunes, però tot amb criteri i seguint unes linies d'actuació. Estoy de acuerdo.
  • El linier, ENANO CABRON!

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    348 Visitas
    ?
    @pitiklyn: HE ESTADO REVISANDO EL VIDEO DEL PARTIDO CONTRA LOS XOTOS Y EL ENANO DE LOS COJONES ES EL MISMO QUE DA EL GOL SIN DUDARLO ESTANDO TAPADO POR VARIOS JUGADORES. ESTÁ CLARO QUE ES UN HIJO DE PUTA QUE ACTUA CON PREMEDITACIÓN Y ALEBOSIA. ¿El mismo linier? ¡¡¡que cabron!!! es decir que no ve el fuera de juego de Baraja, pero si "ve" (con jugadores chotos tapandole) que el balon traspasa toda la linea y da el gol Y AYER NOS PITA DOS FUERAS DE JUEGO DONDE SE QUEDABA SOLO MANCHEV CARA A PUERTA.
  • PARTIDÀS DE SERGIO GARCIA

    8
    0 Votos
    8 Mensajes
    382 Visitas
    romanhoolR
    pero perke tantes critikes als nostres jugadors??? s'ha fet un molt bon partit, hem disfrutat molt al camp, doncs ja està a seguir fent punts per a permaneixer en primera que amb el equip k tenim i konforme estem ara o veig segur. i la uefa esta al mateixos putns k el descens, ki sap…
  • Teixeira se hace granota

    12
    0 Votos
    12 Mensajes
    355 Visitas
    granotamanG
    @martita: @pitiklyn: @negu_gorriak: @ampa: No será que al principio del partido unos cuantos lokos le decían de todo en la portería de alboraya cuando fue a ver el agujerito, jejejeje. sera por eso,ke radikales son algunos [image: icon_mrgreen.gif] DEGENERATS!!!!! [image: icon_mrgreen.gif] [image: icon_mrgreen.gif] [image: icon_mrgreen.gif] [image: icon_mrgreen.gif] [image: icon_mrgreen.gif] Como si no os conociera, jeje, ayer no estuve en el campo pero pondría la mano en el fuego de que fusteis vosotros. Mira que sois radicales ehh Yo le dije de todo ahi y cada vez que pasaba x alboraya cuando estaba calentando, y encima el cabron se reia [image: teeth_smile.gif] [image: teeth_smile.gif]
  • SPIDERMAN

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    384 Visitas
    AntiA
    Pues yo no soy, pero es una cosa que siempre he querido hacer lo de disfrazarme de Spiderman, cuando el LEVANTE se clasifique para UEFA o gane un título de copa o algo así, me voy al campo disfrazao de Spiderman, ale, apuntarlo si eso [image: teeth_smile.gif]
  • MANCHEV ES DELANTERO CENTRO Y SERGIO MEDIAPUNTA!!!!

    1
    0 Votos
    1 Mensajes
    118 Visitas
    Nadie ha respondido aún
  • LEVANTE 4 OSASUNA 0

    22
    0 Votos
    22 Mensajes
    979 Visitas
    ?
    ejem…... [image: omg_smile.gif] por cierto FELICIDADES A CERVERAAA!!!
  • ¿Por qué no participais más en la porra de espectadores?

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    202 Visitas
    Toni GranotaT
    @Kike: ¡Venga! ¡Animaros y participad! Gracias Kike estás en todas.
  • EL FILIAL TIENE QUE JUGAR LOS PARTIDOS DE CASA EN UN CAMPO M

    3
    0 Votos
    3 Mensajes
    208 Visitas
    KikeK
    En el sub-foro dedicado al filial ya se ha tratado el este tema en bastantes posts. http://www.portalgranota.com/a14628/mau ... sta/crisis http://www.portalgranota.com/a14754/con ... olevanteb/
  • HUI PITAVA TEXEIRA VITIENES? SEGUR QUE ERA ELL?

    4
    0 Votos
    4 Mensajes
    188 Visitas
    ?
    la clave no esta en ke villarroel la drogado sino ke pitklyn y antixotos lo han ACOJONADO!!
  • QUE GOZADA

    5
    0 Votos
    5 Mensajes
    269 Visitas
    ?
    mas gozada at madrid 1-valencia 0