NEW LOOK DE FÉLIX ETTIEN
-
Joer que susto. Ahora entrará mejor por banda.
-
mira como se rie mané, jajajaja!
-
-
¿Pero ese tio no juega en Detroit y se llama Ben Wallace?
-
FELIX PEINATE
FELIX PEINATE
FEEEEEEEEELIX PEIIIIIINNNNNNAAAAAATEEEEEEEEEE
-
joer el mane se descollona deell pero no mestraña a metio los dedos en el enxufe seguro
-
s'ha electrocutat jejeje

-
Che quin pels
-
-
millor aixina mes aerodinamic, i tmb asustara als jugadors del valladolid, segur q guanyem!!!! bona tactica FELIX
-
@llevant89:
millor aixina mes aerodinamic, i tmb asustara als jugadors del valladolid, segur q guanyem!!!! bona tactica FELIX

No veia res tan aerodinàmic desde 'la Espada' de Indurain...

-
Qué susto!!!!!
No tiene igual, desde luego.
-
Sens dubte, els de nostresport.com s'han lluit en la foto. La cara de Mané es per a trontxar-se! Amunt Llevant!!!