Dedicat als granotes masoquistes. Actualizació.
-
Amunt post. Oblit MAI, perdó… TAMPOC ¡¡¡¡.
-
Canyamelar por favor si eres tan amable edita el mensaje y sigue ampliando.
-
@Felipe:
Canyamelar por favor si eres tan amable edita el mensaje y sigue ampliando.
Apoyo y secundo la mocion . Que este post sea revisado y actualizado , jornada a jornada , hasta final de liga.
-
Si. Amunt. A favor jo només recorde un possible penal en contra nostra en el partit de Barna.
-
Creo recordar tambien un penal que no nos señalaron en Riazor
-
Amunt post i Amunt Llevant!!!
-
¡POST FIJO YA!
-
amunt
-
VINGA YA , CANYAMELAR . ACTUALIÇA EL POST , QUE HI HAN UNES CUANTES CAGADES MES QUE AFEGIR.
-
q es quede amunt el post
crec q t'has oblidat del penalti de juanma contra el ràcing(a estes hores ja no veig bé)
-
¡Queremos el post fijo y actualizado!
-
Yo creo que el penalti que nos pitaron a favor contra el atletico de M. FUE CLARISIMO.
De libro. Pero no voy a volver a dar el coñazo con eso.
De momento añadimos los dos puntos robados contra la Mafia por el penalti a Ettien de Toledo y el penalti a Juanma de Milikito, ambos por derribo con alevosia.
POST AMUNT
-
Ahi también faltan el robo en la xotera y el penalti fuera del área que nos pitan en contra en Santander.
-
CORRUPCION EN LA FEDERACION
-
bé, en vista de l´exit, estic ja preparant un dossier més detallat que espere avui mateix estiga finalitzat. Per cert no estic segur del nom de l´arbit Sevilla -Levante. Podría ser Dauden Ibàñez??
D´altra banda ¿com poden fer perque el post quede dalt i anar actualizant o afegint errades oblidades.?
-
bé, en vista de l´exit, estic ja preparant un dossier més detallat que espere avui mateix estiga finalitzat. Per cert no estic segur del nom de l´arbit Sevilla -Levante. Podría ser Dauden Ibàñez??
D´altra banda ¿com poden fer perque el post quede dalt i anar actualizant o afegint errades oblidades.?
Pots editar el teu post, el missatge incicial.
Estaria be un informe detallat de totes les accions en les que hem eixit perjudicats.
Ah, si en sabeu d'alguna en la que hem estat beneficiats posseu-la. (va a ser que no hi ha cap)
-
ES EL NUEVO CANCER EN EL FUTBOL
-
AMUNT POST AMUNT LLEVANT
-
POST AMUNT ¡¡¡
-
aquesta jornada l´arbitraje ha estat discret i no han habut jugades discutibles. Esperem que encara que no ens tornen el que nos han furtat, no ens furten més.
-
aquesta jornada l´arbitraje ha estat discret i no han habut jugades discutibles. Esperem que encara que no ens tornen el que nos han furtat, no ens furten més.
Pues yo creo que ha habdo un penalty sobre Ettien que no han pitado
-
a ver, lo que dices de cuando nos han beneficiado…
Levante - Real Sociedad = Al final del partido, cuando el marcador ya estaba en 2-1, Nacho comete un penalty clarisimo sobre no se que jugador de la Real q si el árbitro lo hubiera visto lo tendría q haber pitado…
Mallorca - Levante = Jesule comete un penalty super claro sobre un jugador del Mallorca, q (no se bien si el partido aún estaba 0-0 ó ya iba 1-0) el árbitro lo tendría que haber señalado.
no m acuerdo más, pero al César lo que es del César…
-
@pau:
Levante - Real Sociedad = Al final del partido, cuando el marcador ya estaba en 2-1, Nacho comete un penalty clarisimo sobre no se que jugador de la Real q si el árbitro lo hubiera visto lo tendría q haber pitado…
Mallorca - Levante = Jesule comete un penalty super claro sobre un jugador del Mallorca, q (no se bien si el partido aún estaba 0-0 ó ya iba 1-0) el árbitro lo tendría que haber señalado.
Del de Nacho , no lo recuerdo . El de Jesule , contra el Mallorca , si que me parece claro .
-
@pau:
intente ser neutral pero no es fàcil. La jugada del posible penal crec que a Nihat, no la veig clara perque justament estic en grada central cap a Alboraia i la cronica corresponet de l´enllaç que he utilitzat no nomena res. La de Jesule, el locutor del digital on vaig vore el partit, per cert prou cassolà, tampoc diu que siga penal. En fi, tots podem equivocarse pero que crec que dues errades a favor contra 18 en contra molt clares i reconegudes pels diversos mitjos de comunicació….
Te invite a que escrigues un post sobre les jugades que ens afovoreixen i estic segur que tots serem contents de que siguen moltes.
-
@pau:
Nadie lo dice por que se ha ganado (1-2), pero a Ettien le hacen un penalty de libro tan claro como el del dominmgo pasado a JuanMa.
Aunque se gane el partido hay verlo todo, hoy a Ettien lo barren despues de hacer un recorte.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
@pau:
intente ser neutral pero no es fàcil. La jugada del posible penal crec que a Nihat, no la veig clara perque justament estic en grada central cap a Alboraia i la cronica corresponet de l´enllaç que he utilitzat no nomena res. La de Jesule, el locutor del digital on vaig vore el partit, per cert prou cassolà, tampoc diu que siga penal. En fi, tots podem equivocarse pero que crec que dues errades a favor contra 18 en contra molt clares i reconegudes pels diversos mitjos de comunicació….
Te invite a que escrigues un post sobre les jugades que ens afovoreixen i estic segur que tots serem contents de que siguen moltes.
perdona, pero yo estoy indignada como la que más con los temas arbitrales, y está claro q nos han perjudicado el triple o más de lo q nos han beneficiado, pero si vamos a ponerlo, lo ponemos todo…
la verdad es q no tengo ni tiempo ni ganas de escribir un post con las jugadas q nos han beneficiado, pero si lo hiciera ya t aseguro que me gustaría q fueran muchas jugadas. Tambien me gustaría no quejarme de los árbitros y tener los 15 puntos (como mínimo) que nos han "robado".
pero la vida es así y cuando hay q decir las cosas, se dicen todas.
y en esos 2 partidos en vez de sacar 6 puntos , si el árbitro hubiera visto los penaltis, igual sólo tendríamos 2...asi q bueno, q ojalá nos beneficiaran más y ojalá no tuviéramos q escribir estos posts con los errores arbitrales q nos han perjudicado.
por cierto, te puedo asegurar q tanto la entrada de Nacho sobre Nihat, como la de Jesule de ayer son penaltis clarísimos. La de Nacho no me fijé en el campo, pero cuando llegué a casa, en el Tercer Tiempo lo vi claro, y de Jesule, aunque menos, yo tambien la considero penalty.
pero bueno, cada uno mide las cosas con distinto rasero…saludos.
-
a petició de Levante 39, Pau i Manolo Vallejo he afegit les jugades que jo no havia vist.
Qui vega una altra que heu diga i farem entre tots les oportunes correccions.
-
Hi ha una cosa que cal deixar clara: un penalty no xiulat no equival exactament a un gol, i en consenqüència a punts més o menys. Com podem introduir aquest factor en el càlcul de punt manllevats o guanyats?
Potser l'idoni seria veure el percentatge de penalties marcats per l'equip i aplicar-ho, però amb la mínima quantitat que ens n'han xiulat, la mitjana seria poc científica
-
@Cullerot:
Hi ha una cosa que cal deixar clara: un penalty no xiulat no equival exactament a un gol, i en consenqüència a punts més o menys. Com podem introduir aquest factor en el càlcul de punt manllevats o guanyats?
Potser l'idoni seria veure el percentatge de penalties marcats per l'equip i aplicar-ho, però amb la mínima quantitat que ens n'han xiulat, la mitjana seria poc científicaAhi tens mes raó que un sant.
Jo crec que 4 de cada 5 penals es solen marcar mes o menys de mitja.
-
des que Rivera és al Llevant només ha fallat 1 penal, que va esser contra el Villarreal.
Caldría recordar els que ha marcat, que ja apunteu serán pocs. De memòria recorde contra el Barça en la copa, At de Madrid, contra el Betis i com no el decisiu de l´ascens a Xerez.Jo crec que un porcentaje del 95% sería el més aproximat.