Foto des de 2 perspectives
-
-
La foto del Super dona lloc a dubtes, però crec que és per l'angle des d'on l'han pres. No tinc dubtes de que açò és una clara manipulació, i que "todo es del color de las gafas con que se mire".
-
k les den por….....
k asko me dan
ROBO TOTAL asta kanal 9 lo dice
me la suda lo k sake xuper-xoto
esto pasa en el bernavbeu y no veas....
-
Los del super nos quieren engañar.
NO SE DAN CUENTA DE QUE LA FOTO ESTA INCLINADA?
LA LINEA CADA VEZ SE VE MÁS LEJOS.
Y CLARO SI COMPARAS LA FOTO DESDE ESA PERSPECTIVA CON LA QUE ESTA EL BALÓN TE PARECE QUE ESTÁ DENTRO EL BALÓN, PERO NO ES ASÍ.
-
COMO FLIPAN LOS DEL SUPER DEPORTE KE ASKO DAN
-
Nadie se ha fijado lo pequeña que parece la porteria en la foto del Super ?
-
Menuda manipulación, a mi no me hacen falta fotos, en la tv se ve super claro que Mora tiene la pelota en las piernas y estas están al otro lado de la rayita, así que vayan a engañar a su p… madre
-
Y a nadie le parece que la linea de gol esta un poco demasiado torcida?? Los balones de reglamento son alargados ahora??? huele a cuerno quemado!!
De todas formas… habia fuera de juego... asi que espero que esta noche manipulen otra foto y cambien a Baraja por un señor de Cuenca que hacia fotos!
-
sip, la línea està un poc torta, no? i pareix ke hi han dos balons…
-
@Gorje2:
Y a nadie le parece que la linea de gol esta un poco demasiado torcida?? Los balones de reglamento son alargados ahora??? huele a cuerno quemado!!
De todas formas… habia fuera de juego... asi que espero que esta noche manipulen otra foto y cambien a Baraja por un señor de Cuenca que hacia fotos!
Es justo lo que yo he observado, está claramente manipulada y además en un perspectiva que no es objetiva.
-
@xalex:
sip, la línea està un poc torta, no? i pareix ke hi han dos balons…
Yo crec que, segons la teua argumentació, si superdeporte haguera volgut manipular el baló haguera remarcat l´image que queda més endins, no més fora. Pareix que lo que tu senyales es el guant de Mora.
-
:-#
Crec que no es la mateixa foto desde dos perspectives, si no que correspon a dos moments diferents de la accio. Si te fixes en la del diari, quan el baló està dins, Mora té els brasos per l´aire, en canvi en la de la tele ya els té en terra. Vist aixina el porter a agarrat el baló quan havía pasat la linea i l´hauria baixat a terra per fora de ella.
No crec que estes images siguen un bon argument per a demostrar que no ha sigut gol, més be al contrari.
-
Me parece increíbnle, la gente bsuca cosas donde no las hay. El partido pasó, chicos, dejémoslo y pensemos en el siguiente.
Sobre las fotos.
La línea está torcida en las dos fotos que s eponen, tanto en la del superdeporte como en la otra foto más pequeña con perspectiva desde arriba. En la foto no hay dos balones, por Dios! ¿te crees que si hubieran manipulado la foto y les hubieran salido dos balones lo hubieran dejado tan a la vista? No!. Lo que se ve es el balón (a la derecha) y los dos guantes de Mora (a la izquierda). Luego, portalgranota.COM, la portería parece que es pequeña simplemente por la perspectiva en que sestá tomada, no digamos tonterías, que no hemos nacido ayer.
Y hablando de ayer, cuando ví el gol en directo me apreció que no fue. Luego al verlo repetido lo msimo me pareció. Pero hoy mis 2 hermanos (del Valencia) me han enseñado la foto del superdeporte y 3 fotos más que hay por Internet, y sí, es verdad, sí que entra el balón, quizá pormilímetros, pero así es. de tgodos modos, dejemoslo, los árbitros siempre la cagan.
-
@JoséLuis:
:-#
Crec que no es la mateixa foto desde dos perspectives, si no que correspon a dos moments diferents de la accio. Si te fixes en la del diari, quan el baló està dins, Mora té els brasos per l´aire, en canvi en la de la tele ya els té en terra. Vist aixina el porter a agarrat el baló quan havía pasat la linea i l´hauria baixat a terra per fora de ella.
No crec que estes images siguen un bon argument per a demostrar que no ha sigut gol, més be al contrari.La meua vista no arriba tan lluny per a vore els braços de Mora. Si et fixes tu, Mista té el seu peu esquerre xafant una tovallola (la vora) i el dret a punt de xafar a Mora. Per la seua banda, Marchena ix en les dues fotos en el braç a mitja altura. Per a mi sí que són dues seqüències del mateix moment. No tinc cap dubte.
-
.
La meua vista no arriba tan lluny per a vore els braços de Mora. Si et fixes tu, Mista té el seu peu esquerre xafant una tovallola (la vora) i el dret a punt de xafar a Mora. Per la seua banda, Marchena ix en les dues fotos en el braç a mitja altura. Per a mi sí que són dues seqüències del mateix moment. No tinc cap dubte.
No home, no. No més tens que mirar la posicio dels braços de Mora, en la del diari la seua ma esquerra està agarrant el baló per davant i la dreta per darrere i en la de TV al contrari. Es una acció de no més mig segon, pero clara.
De totes maneres, mira a vore de a on has tret la image de TV per que hi ha una atra que encara no he vist, també de TV, que se veu de perfil en el mateix moment que la presa del diari. Eixa crec yo que serà més aclaridora.
-
La meua vista no arriba tan lluny per a vore els braços de Mora. Si et fixes tu, Mista té el seu peu esquerre xafant una tovallola (la vora) i el dret a punt de xafar a Mora. Per la seua banda, Marchena ix en les dues fotos en el braç a mitja altura. Per a mi sí que són dues seqüències del mateix moment. No tinc cap dubte.
@José Luis:
No home, no. No més tens que mirar la posicio dels braços de Mora, en la del diari la seua ma esquerra està agarrant el baló per davant i la dreta per darrere i en la de TV al contrari. Es una acció de no més mig segon, pero clara.
De totes maneres, mira a vore de a on has tret la image de TV per que hi ha una atra que encara no he vist, també de TV, que se veu de perfil en el mateix moment que la presa del diari. Eixa crec yo que serà més aclaridora.La imatge de la televisió és de la web del diari AS.
Jo continue vegent la mateixa seqüència en ambdues imatges. Què vols que et diga? No em convencen els teus arguments.