AMISTÓS EL DIJOUS….
-
Altre amistós,segur que canal ou ho televisa.
-
Es bo un amistos a estes altures???
-
@victor oliver:
Es bo un amistos a estes altures???
Jo pense que si ja que juguen els menys habituals i els xavals del filial i van agafan el ritme de competicio.
-
El club sembla "no sabe, no contesta"
-
COM SEMPRE, PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIO QUE NECESSITEU A LA WEB OFICIAL DEL CLUB (OFFICIAL WEBSITE). ATENSION ATENSION! QUE HAY MUCHA INFORMASION!
NO SERAN JOSEMA Y MILLAN ELS WEBMASTERS??
-
Ay!! Com diu mon pare, "tinc el cul com una Delia". O dalia. Viva la informació!!
-
@maulet78:
COM SEMPRE, PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIO QUE NECESSITEU A LA WEB OFICIAL DEL CLUB (OFFICIAL WEBSITE). ATENSION ATENSION! QUE HAY MUCHA INFORMASION!
NO SERAN JOSEMA Y MILLAN ELS WEBMASTERS??
tete no sera http://www.levanteud.com ?
-
A mi no me da tiempo a leer todas las noticias a la vez…
Uff esque no se por donde empezar, eso si, en spanish, como dios manda.
-
esta mañana han dicho en md radio que el partido sera mañana a las 4 de la tarde en el ciudad de valencia ,pero que lo concretarian en el programa de las 2 de la tarde .
-
@sruiz1:
esta mañana han dicho en md radio que el partido sera mañana a las 4 de la tarde en el ciudad de valencia ,pero que lo concretarian en el programa de las 2 de la tarde .
A PUESSSS, A ESA HORA, LLENAZO ASEGURADO TU!!!!!!!!
-
@sruiz1:
En este programa han dicho que el partido será a puerta cerrada,aunque matizando que darán "últimas" noticias en "la voz granota" de esta tarde. O sea,que casi seguro que nos quedaremos sin ver el partido aunque queramos ir.
-
@Ramon 1909:
Uff esque no se por donde empezar, eso si, en spanish, como dios manda.
Home, com es pretenia amb el suport al Manifest/Pamflet de la Fundació Broseta.
-
Pues jo vullc anar!!! Que el d'Oliva me'l perguí perque el ****** de SSA em deixà tirat. I tot per jugar al PROSOCCER 4.
-
O siga, que es un partidet amb petos dels que no juguen contra els del Dinamo, i els titulars al gimnàs.
Vaja caca, ja podrien fer-ho amb un poc més de glamour, més que res per la imatge. Està clar que és una cacota de partit ho mires per on ho mires, però al menys que es posen l'equipage i que ho facen a Valencia ciutat. Que no anirà ningú a vore eixe bolo i menys encara si es a les 4 de la vesprada!
Mare meua que trist vore estes coses…
Que som un equip de la Lliga de les Estrelles!!
I el que menys es Metrosexual!! (tenint a Beckham per ací, com fem eixa cutreria?)
-
Jo estava dispossat a pelar-me una sessió de gimnàsia, i anar a les 4.