La quinta de los +de 1.000 post
-
¡Vivan los frikis! (o debería decir vivamos )
-
He perdido mi puesto en champions.
Bueno, al menos estoy en HUEFFAS
-
@ampa:
Si wapa, mejor te incluyes!
-
@ampa:
Si wapa, mejor te incluyes!
Ehhh que tu no andas muy lejos, jejeje
Friki, friki
-
Pues no me keda ni nada para llegar a segunda…...
-
Ampa y Suick me pisan los talones.
¡ Tendré que hacer Spam !
-
@Fonseca 5:
Ampa y Suick me pisan los talones.
¡ Tendré que hacer Spam !
Aún nos queda para pillarte ehhh
-
-
Pues me situo en la zona tranquila y tomo respiro tras rebasar a Lancastrian.
Me temo que vuelves a caer a zona de descenso a Segunda Naranjito!!.
-
Pues me situo en la zona tranquila y tomo respiro tras rebasar a Lancastrian.
Me temo que vuelves a caer a zona de descenso a Segunda Naranjito!!.
El Lancaster no hauria de poder participar per tractar-se s'un equip radicat en una ciutat d'un país estranger, i hostil…
Força Llevant!!
-
Yo poco a poco (he perdido el ritmo y las ganas foreras) he subido a segunda
-
¿Aqui no se pueden subir puestos en los despaxos?
-
Como sóc jo el que es 'curra' les classificacions, només tenen possibilitat de pujar en els despatxos les fèmines que es porten bé i carinyosament amb mi…
De totes formes he de matizar (per als malpensats) que no tinc res a vore amb l'ascens meteòric que ampa està protagonitzant últimament... És mèrit d'ella!
-
@ampa:
FRIKI !!!!!!
-
@maulet78:
Como sóc jo el que es 'curra' les classificacions, només tenen possibilitat de pujar en els despatxos les fèmines que es porten bé i carinyosament amb mi…
De totes formes he de matizar (per als malpensats) que no tinc res a vore amb l'ascens meteòric que ampa està protagonitzant últimament... És mèrit d'ella!
¿Y yo no me lo podria "currar" para subir puestos? Es que me gustaria estar en la elite
-
Sincerament, no sabia que açò era una competició
-
@Laurent Tokar:
Yo cuando vi los semaforos como pasaban de rojo a verde y a un tio con una bandera ajedrezada con cuadros blancos y negros no empecé a darme cuenta.
-
@Laurent Tokar:
Yo cuando vi los semaforos como pasaban de rojo a verde y a un tio con una bandera ajedrezada con cuadros blancos y negros no empecé a darme cuenta.
Vinga pues, que vos vaja bé
-
@Laurent Tokar:
@Laurent Tokar:
Vinga pues, que vos vaja bé
Pues viendo tu fecha de registro y el numero de posts que llevas te diria que tienes cifras de campeon. Haztelo mirar
-
Pues viendo tu fecha de registro y el numero de posts que llevas te diria que tienes cifras de campeon. Haztelo mirar
Ja mireu prou els altres, ja. Hi ha qui té més afany de controlar als demés que de participar, no?
-
@Laurent Tokar:
Ja mireu prou els altres, ja. Hi ha qui té més afany de controlar als demés que de participar, no?
Amic Laurent Tokar, un poc més de sentit de l'humor. En el món real ja n'hi ha massa mala llet com per fer-la agra ací al fòrum.
Jo crec que Methal té raó, Ramon 1909 és Schumacher, tu Alonso i Methal…
...Methal deu ser Raikonen.
-
Ya te digo nos tienen controladisimos
igual te refieres a este post
Pero no era para ofenderte, y no te vi contestar en el.
-
@Dark City:
@Laurent Tokar:
Amic Laurent Tokar, un poc més de sentit de l'humor. En el món real ja n'hi ha massa mala llet com per fer-la agra ací al fòrum.
Que bueno, pero tu haztelo mirar tb pq a lo tonto ya llevas mas de 1700, propongo que se incluya carrera con copiloto para que pueda subir nouvingut contigo.
-
De veres, és que no sé qué vos molesta. Em sembla de malalts fer-te una captura de pantalla així. Tinc que explicar les raons o q? He de demanar permís? No sé quin problema teniu amb el que jo faça amb el meu temps lliure, de veritat.
-
@Dark City:
@Laurent Tokar:
Que bueno, pero tu haztelo mirar tb pq a lo tonto ya llevas mas de 1700, propongo que se incluya carrera con copiloto para que pueda subir nouvingut contigo.
Si, això també li aniria bé al Dark ja que té molt de futur com el Moya del fòrum, tots sabem que és molt donat a donar indicacions!!!
Força Llevant!!!
-
@Laurent Tokar:
De veres, és que no sé qué vos molesta. Em sembla de malalts fer-te una captura de pantalla així. Tinc que explicar les raons o q? He de demanar permís? No sé quin problema teniu amb el que jo faça amb el meu temps lliure, de veritat.
Pero pq piensas que nos molesta? si el unico fin de esto es divertirnos joder!! Si tu lo haces nosotros tambien, pero como dice Dark esto hay que tomarselo con sentido del humor, en ese post tb hay una captura mia de lo mas Friky…...pero lo guay de esto es contestar y divertirnos leche, y por favor quitate de la cabeza eso de que nos molesta o que tenemos un problema pq no es asi.
Yo soy tu y entro en ese post y te partes el culo de nosotros joder, pero no te tomes esto tan a pecho pq no es nada personal.
Por cierto me encanta ser Raikonen.
-
@Laurent Tokar:
Xe tu, que no ens molesta res. No veus que ens agrada la conya?
Ací estem tots per passar-nos-ho bé i d'això es tracta. Cadascú ho aconsegueix a la seua manera. Però creu-me, si em caigueres malament (i crec que puc dir el mateix per la resta) no parlaria de tu.
PD: I tu què? granota del nord? Tu deus ser "juez de silla", ja que sempre estàs vigilant-nos (i jutjant-nos) des d'allà dalt… "Chúpate esa..."
-
¿Cómo se hace una captura de pantalla???
gracias
-
gracias
Si apretes la tecla PrtSc (normalment, la del costat de la F12), ja ho tens al portapapers. Després només cal fer un CTRL+V en un programa com el Paint.
També hi ha moltes aplicacions específiques destinades a eixa finalitat.
-
@Dark City:
gracias
Si apretes la tecla PrtSc (normalment, la del costat de la F12), ja ho tens al portapapers. Després només cal fer un CTRL+V en un programa com el Paint.
També hi ha moltes aplicacions específiques destinades a eixa finalitat.
Tambien añadiria por un consejo que me dieron a mi que cuando la guardaras con el paint lo hicieras en formato jpg ya que por lo visto reduce tamaño y ademas es compatible con el foro mientras el formato del paint no lo es.