Respecte al Numància.
-
Fa tres anys molts recordareu que ens jugàvem a Sòria la permanencia. El Poli Ejido i nosaltres empatats amb 47 punts. Nosaltres obligats a guanyar en Sòria davant Numància (xiulava Bello Rebolo), i el Llevant UE remuntà un 1-0 amb gols de Roa i Kaiku, posant-se el Llevant UE amb 50 punts, i l'afició del Numància aplaudí al Llevant (malgrat perdre el seu equip) per l'esforç realitzat, i al finalitzar el partit i, consumat el descens (el Poli havia guanyat 1-0 al Santander) l'afició numantina començà a animar i aplaudir al Llevant UE.
Crec que dimecres hem d'animar a mort al nostre equip però no m'agradaria que ens clavàrem amb el Numància, un equip "menut" d'una ciutat xicoteta, que es mereix un reconeixement per la seua estada en primera amb un pressupost tan baix. Per favor que ningú no cante "a segona". És la meua opinió. Gràcies.
-
Tens raó, hem de respectar-los, nomes per aquell magnific gest que ens van fer.
Ara be, si els jugadors del numancia fan el marruller com en el seu dia el Rayo…
-
Ho sent molt VINATEA, bon rollo amb el Numancia, però ens juguem molt en aquest partit. Si s'ha de cantar durant el partit "a segunda! oé!" per a desanimar-los, hem de cantar tots.
Al final del partit ja els donarem una bona ovació amb la victòria a la butxaca, però abans i durant hem de fer com si fossim turcs o grecs, un ambient ostil que et cagues!
Hem de guanyar per lo civil o per lo criminal. És una oportunitat d'or d'allunyar-nos i evitar patir fins a l'última jornada. És un partit en el que sols ens val la victòria!
-
Yo no pienso cantarles eso de a segunda. Ni aunque ganemos 4-0 ni aunque hagan el marrullero. Aquel dia se ganaron el respeto de todos los granotas y hacer eso seria propio de una afición ruin.
Celebraré y mucho la victoria pero pq eso nos alejará y mucho del descenso, no pq me alegre del casi seguro descenso numantino.
-
@maulet78:
Ho sent molt VINATEA, bon rollo amb el Numancia, però ens juguem molt en aquest partit. Si s'ha de cantar durant el partit "a segunda! oé!" per a desanimar-los, hem de cantar tots.
sólo hay un equipo al que le cantaría eso, y es al Levante B
-
Yo no pienso cantarles eso de a segunda. Ni aunque ganemos 4-0 ni aunque hagan el marrullero. Aquel dia se ganaron el respeto de todos los granotas y hacer eso seria propio de una afición ruin.
Celebraré y mucho la victoria pero pq eso nos alejará y mucho del descenso, no pq me alegre del casi seguro descenso numantino.
Pienso como tu, yo solo cantaria eso de a segunda a ciertos equipos que me caen mu mal, a los demas por respeto no, porque no creo que le guste a nadie que le digan eso (a mi no me gusta)
-
maulet eso de a segunda mal eh….
me acuerdo de ese partido y de la puta rosa cantando en eurovision en la primera ademas el numancia que yo sepa siempre emos tenido buen royito entre las dos aficiones...
a animar a nuestro ekipo y prou
-
Jo tb pense animar al Numancia.
Encara que pel dimecres preferiria que perguera.
-
Estoy con vosotros, el Numancia me merece todos los respetos del mundo, y no creo para nada que el partido vaya a ser fácil.
A ver si pensamos que por haber ganado al Mallorca somos el Arsenal.
Tb me cae muy bien este club que desde la modestia y el olvido de ser una provincia "apartada" ha conseguido llegar lejos currandoselo mucho.Por supuesto que salgan derrotados del Ciutat de València pero me gustaria mucho sinceramente que pudieran seguir un año más en Primera.
-
Yo tampoco pienso meterme con el Numancia, ganen o pierdan ellos siempre se han portado como señores con nosotros y creo que es de bien nacidos ser agradecidos. Eso si al Levante hay que animarlo a muerte el miércoles, es un partido fundamental y hay que ganarlo si o si.
-
Fa tres anys molts recordareu que ens jugàvem a Sòria la permanencia. El Poli Ejido i nosaltres empatats amb 47 punts. Nosaltres obligats a guanyar en Sòria davant Numància (xiulava Bello Rebolo), i el Llevant UE remuntà un 1-0 amb gols de Roa i Kaiku, posant-se el Llevant UE amb 50 punts, i l'afició del Numància aplaudí al Llevant (malgrat perdre el seu equip) per l'esforç realitzat, i al finalitzar el partit i, consumat el descens (el Poli havia guanyat 1-0 al Santander) l'afició numantina començà a animar i aplaudir al Llevant UE.
Crec que dimecres hem d'animar a mort al nostre equip però no m'agradaria que ens clavàrem amb el Numància, un equip "menut" d'una ciutat xicoteta, que es mereix un reconeixement per la seua estada en primera amb un pressupost tan baix. Per favor que ningú no cante "a segona". És la meua opinió. Gràcies.
como se suele decir en este foro COMPLETAMENTE DE ACUERDO
-
El Numancia siempre me cayó bien desde sus antiguas gestas en la Copa del Rey,antes de que lograra su primer ascenso a Primera. Como bien dice Vinatea debemos ir a muerte con nuestro Levante,pero sin pasarnos un pelo con esta buena gente soriana,ya que son de las pocas aficiones rivales que merecen nuestro máximo reconocimiento.
-
Tienes razon y yo no soy partidario de decir eso nunca.
-
Soria es una ciutat on sempre hem segut bén acollits.
D´altra banda, pense que cal no alegrarse de les desgracies dels demés. Per aixó només soc joiós de les victories, ja siguen del Berder Bremen, del Inter o del Steaua. Així que oblident-nos dels demés i celebrém les nostres victòries.