LA PLANTILLA DEL LLEVANT PER A L'ANY QUE VE
-
Somos el levante no el barça ni el madrid ni el atletico d madrid sikiera. lequi,diouf,ezquerro… y un delantero d calidad¿? ezquerro se va dl athletic xq "solo" le ofrecen un millon d euros y el pide 2 y piko. Pagaria el levante 2 millones y medio d fixa¿? ademas d las fixas d un jugador dl liverpool y uno dla lazio¿? creo q sueñas.
A vore, jo pense que Lequi, Diouf o Ezquerro no caben en el Barça, el Madrid, el Chelsea, el Manchester, la Juve, el Liverpool, etc. etc. De la Lliga espanyola ni el Barça, ni el Madrid, ni l'Atlético, ni el València, ni el Depor, ni el Sevilla, ni el Betis van a fer-li oferta a Ezquerro, perquè ja tenen bona plantilla i a qui volen incorporar és gent de més qualitat. Tio! Ezquerro o Lequi són molt bons, però hi ha 1000 per davant d'ells.
Si el Vila-Real jugant a Segona, ojo! A Segona! Va ser capaç de dur a gent com Arruabarrena o Barros Schelotto nosaltres tenim que anar pensant en oferir a la gent un projecte com cal i tindre capacitat de convencer-los i pagar la fitxa.
El tema de la fitxa no ho veig problemàtic. No crec que Mjallby jugue gratis, segur que cobra una pasta. Vols dir-me que juntant les fitxes de Sandro, Tito i Celestini no pots pagar la de Diouf? O juntant les de Cavallero i Aizpu no li poses fitxa a Lequi? Jo crec que sí. Ara no està el tema com fa pocs anys que qualsevol Mendieta ja cobrava 500 'kilos', ara està tot molt més apretat. I les correspondències que he posat, en algun cas faltaran diners, però igual en altres no:
Cavallero+Aizpu=Lequi
Mjallby+Jesule=Griffit
Sandro+Tito+Celestini=Diouf
Reggi+Cuéllar+Congo=Ezquerro
…i Kalou sí que em ve 'extra'.Però o canviem la mentalitat o l'any que ve de cap a Segona tio. Han de ser capaços de millorar-ho, ademés de que Cavallero cobra una pasta, igual que Mjallby i segur que Congo i Celestini també...
No ho veig tan descabellat, i si no són capaços de fer-ho, fem-nos la idea que no arribarem a ser res. Matxo, el Sevilla té a gent com Baptista, Alves o Renato, no podrem mai fitxar a eixe nivell?
NO CREC ESTAR FLIPANT!!
@negu_gorriak:
molt bon informe,lo ke pasa eske diouf es davanter centre,suponc ke et referiras a Salif Diao,ke tb es Senegales
En la web oficial del Liverpool diu que el senegalés EL-HADJI DIOUF, que ara està cedit al Bolton i no conta amb ell Benítez, és un 'midfielder' (crec que MIGACAMPISTA). De totes formes crec recordar haver-lo vist jugar i és un todo-terreno que igual el poses dalt que al mig camp… Si no falla la neurona dreta
-
se comenta q ezquerro tiene ofertas dl villareal y vario sekipos extrangeros. x otra parte estas kitando a 1o jugadores xa cojer a 4. creo q seria una plantilla muy muy corta.
-
por qué quitas a jesule?
-
cantos de sirenaaaaa
-
las cosas toman nuevo rumbo x ezquerro
http://www.elmundodeportivo.es/20050310/NOTICIA192940015.html
lo siento si soy pesado xo hablo d lo q conozco
-
se comenta q ezquerro tiene ofertas dl villareal y vario sekipos extrangeros. x otra parte estas kitando a 1o jugadores xa cojer a 4. creo q seria una plantilla muy muy corta.
Quito a 10 para poner a 5 por un único motivo: si queremos traer a alguien mejor tendremos que ahorrar en fichas y quitar por un lado para poner en otro. Joder! Tanto cuesta de entender?
Ya veo que tu prefieres tener una plantilla muy completa de 25 tios como los que hay ahora que tener a 20 con un poco de mejora. Que si, que si, que 20 es una plantilla corta y mas aun si tienes mala suerte con lesiones (preguntale al Barça). Pero es lo que estoy proponiendo yo, si con X dinero tenemos a 25, con el mismo X tener a 20 un poco mejores.
las cosas toman nuevo rumbo x ezquerro
El club hispalense le ofrecería 2 millones de euros durante 3 años. La entidad bilbaína, por su parte, está por la labor de realizar un mayor esfuerzo y aumentar los cerca de 720.000 euros limpios -120 millones de pesetas-.
Pues perfecto, yo no me refiero a traer a ese jugador en concreto por cojones. Sólo he puesto un ejemplo (que me guste, claro).
Ya te lo he explicado antes. Reggi, Cuéllar i Congo juntos seguro que cobran 1 millon de € (unos 150 'kilos') así que mira si le podemos hacer una oferta. El sevilla le ofrece 200, nosotros 150 y el Athletic 120, i el que elija. I si no viene él pues hay 3.000 mediapuntas por ahi a los que les puedes hacer esa oferta y a ver que pasa: Nihat, Gerard, …. És que estamos locos con los sueldos, Gerard ahora cobra 3 millones de €, pero ya verás como el Barça le ofrece sobre 1 millón, i no creo que encuentre a muchos que se lo ofrezcan. Y de Nihat lo mismo, los equipos grandes ya tienen bien cubiertas esas posiciones y se tienen que ir a uno 'medio' tipo Sevilla, Vila-Real o Atlético, y esos tampoco pueden copar todo el mercado.@101:
por qué quitas a jesule?
Pues he explicado que quiero hacer una plantilla de 20 jugadores un poco más competitiva. Por tanto, apuesto que el equipo juega con 2 centrales, así que dejo a 3 en la plantilla, Deskarga podria jugar o subir a Mansilla u otro del filial.
Así, para que venga uno como Lequi que mejore nuestros centrales, de los 4 que tenemos tengo que prescindir de 2 (i con el sueldo de esos 2 se paga el del que viene). Mjallby no contamos con el, porque además cobra mucho, y de los 3 que quedan (Culebras, Jesule i Alexis) quito a Jesule por dos motivos: es el que menos me gusta y aunque Culebras està 'tajo parejo' al menos Culebras es mas joven y tiene más capacidad de progresión (aunque no sea una promesa). A Alexis no lo quito porque ya tiene experiencia en Primera incluso creo que en UEFA y al lado de uno un poco mejor creo que ganaria en seguridad.
@Konsul:
cantos de sirenaaaaa
Ja ho se que és una rallada del meu cap, però era per posar un exemple del meu model de plantilla que vull:
-Una plantilla més curta ens permet tindre als jugadors un poc millors. Tampoc dic de fitxar a Eto'o i Beckham… Sols jugadors d'equip UEFA.
-En cas de falta, hi ha que contar amb la cantera. Pareix que volem el filial per a fer bonic, i no. Si no anem a aprofitar-lo millor que desaparega i així estalviem diners.
-
@maulet78:
1. Mora
2. Manu
3. Pinillos
4. Deskarga
5. Harte
– Jose Enrique (filial)
6. Alexis
7. Culebras
8. Lequi
-- Mansilla (filial)
9. Camacho
10. Rivera
11. Diouf
12. Griffit
13. Juanma
14. Ettien
15. Jofre
16. Nakor (no crec que Màlaga siga tonto i s'enduran a Nacho)
17. Sergio Garcia
18. Manchev
19. Ezquerro
20. KalouNo me gusta nada esta plantilla. Quizas yo me reforzaria mas con jugadores de los equipos que seguramente van a bajar y serian baratos.
Porteros
Mora y CaballeroDefensas
Jesule, Culebras, Alexis, Pinillos, Harte, Jose Enrique (del filial), un central con experiencia y un lateral derecho.Medios
Rivera, Celades (del R.Madrid para suplir a Tito), Celestini, Camacho, Pedro Vega (del Poli Ejido para suplir a Jofre), Savio (del Zaragoza para suplir a Nacho), Ettien, JuanmaDelanteros
Manchev, Luis Garcia (del Mallorca para suplir a Sergio), Pacheco (del Inter/Albacete para suplir a Congo) y Ruben Navarro (del Alaves para suplir a Reggi)
-
todos los jugadores que tengan un poco de "nombre" están fuera de nuestro alcance.
Eso es una realidad que hay que asumir.
Que un jugador no esté a la altura de un barça, madrid, valencia, depor o sevilla, no significa que ya esté a nuestro alcance.
En nuestra liga hay digamos tres niveles, los que luchan por champions,(barça,madrid,valencia, depor, sevilla, betis)mas alguna sorpresa tipo villa real, los de uefa (at.madrid,ath.bilbao,vila real,…)
y los que luchan por no descender (nosotros)
Ademas luego hay equipos fuera de españa que son mas atractivos aunque no sean nada..., por ej. el gaswow rangers, besiktas, y cosas de estas.
Yo creo que lo que hay que hacer es que la secretaria tecnica siga currando y apostando por peña tipo nacho,camacho, culebras,manchev y conseguir buenas cesiones de los grandes (asi empezó el vila real)
-
@1fc5jh5p:
Un davanter (no pot ser de primera linea estila Forlan, Adriano o Baros) però sí bò.
MUERTE A FORLÁN
-
Un lapsus: Limones vuelve de su cesión triunfal el año próximo y no le veo en el plantel.
-
@maulet78:
Bueno, ja que tots especuleu que Schuster amunt i avall, que si baixem o si no, que si Congo o Reggi.
Jo vaig més allà i vaig a planificar la temporada que ve. Propose una plantilla de 20 jugadors, curta, però per a contar amb gent del filial i amb les nòmines que estalviem dur jugadors un poc millors.
A la porteria es queda Mora i de segon porter puje a Manu del filial, al B que entre gent jove i nova.
A la defensa aposte per Deskarga, Pinillos i Harte com a laterals, i en cas d'extrema urgència hi ha que contar amb José Enrique que pareix que ho fa bé.
De les fitxes que estalvie de Aizpu i Cava, les junte i porte a un central bò. L'elegit és: Matias Lequi (Lazio). Kovac acaba contracte al Bayern, però tampoc vaig a demanar tant! Vignal tampoc renovarà per el Liverpool. Dels centrals que tenim em quede amb Alexis i Culebras. En cas d'extrema urgència hi ha que contar amb Mansilla del B.
Dels mitjos centres em quede amb Camacho (de suplent) i Rivera, que el puc fer jugar de mig centre i posar a 2 puntes o de mitja punta amb 2 mitjos defensius. De les fitxes que m'estavie de Mjallby i Jesule porte a un tio, i de Sandro, Tito i Celestini porte a un altre. Els meus elegits són: Diouf (mig centre del Liverpool que no demana traspàs, li dona la baixa segons diu CalcioMercato) i Leandre Griffit, un mig centre del Southampton de 20 anys que és una màquina. D'ací poc el seguiran mogolló equips grans i ara estem a temps de fer una bona inversió (ho han dit a la tele, eh!).
Les bandes les deixe tal i com estan amb Juanma, Ettien, Jofre i Nacho, però supose que se'n va porte a un jugador jove i de futur que cobre menys que la seva fitxa: Nakor (Lleida) que pot jugar d'extrem o de punta és la meua aposta.
De Sergio el club que s'esforce i que l'adquirixquen en propietat, és una bona aposta de futur. Amb Manchev em quede i li donem una oportunitat. De les fitxes de Reggi, Cuéllar i Congo duré a un mitja punta com Ezquerro (acaba contracte) o intente fitxar Julen Guerrero.
I per últim, li demane un esforç al club. Un davanter (no pot ser de primera linea estila Forlan, Adriano o Baros) però sí bò. I n'he trobat un que vol anar a la Lliga Espanyola o la Premier i que no crec que s'acople a un gran tipo Barça, Madrid, Manchester o Chelsea. Per tant hem de fer un esforç per Kalou, davanter que juga a l'Auxerre alt, corpulent i ràpid. Un 'pistoler' per a l'àrea. En el seu defecte Sokota, davanter croata del Benfica que acaba contracte.
Així m'ha quedat esta plantilla i sense fer 'despilfarro' ni demanar una inversió 'extra'. Jo crec que si la gent del club és un poc espavilada l'any que ve si ens matriculem a la Intertoto i a per totes!
1. Mora
2. Manu
3. Pinillos
4. Deskarga
5. Harte
– Jose Enrique (filial)
6. Alexis
7. Culebras
8. Lequi
-- Mansilla (filial)
9. Camacho
10. Rivera
11. Diouf
12. Griffit
13. Juanma
14. Ettien
15. Jofre
16. Nakor (no crec que Màlaga siga tonto i s'enduran a Nacho)
17. Sergio Garcia
18. Manchev
19. Ezquerro
20. KalouI un onze ideal:
Mora;
Pinillos, Alexis, Lequi, Harte;
Ettien, Rivera, Diouf, Jofre;
Ezquerro;
Kalou.Suplents:
Manu, Deskarga, Culebras, Griffit, Nakor, Sergio i Manchev.Joder, es queden fora Juanma i Camacho. Quin equipàs, tenim banqueta i tot de suplents de garantia i vaja qualitat!
Que vos pareix?? Doncs no és tan irreal, tampoc he demanat fitxatges galàctics. Gent que acaba contracte o que no acaben de cuallar als seus equips, però gent internacional i amb qualitat que podem fer que estiguen ahi dalt…
Tios, si tenim una directiva mínimament competent podem fer un equipàs per a l'any que ve!
AMUNT LLEVANT!
DE ACUERDO CON TUS IDEAS, PERO ANTES ASEGURAR MATEMATICAMENTE LA 1ª DIVISÓN.
Ahora no procede hacer castillos en el aire. Conste que es mi opinión.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
culebras y juanma q 2 grandes jugadores para mantener en la plantilla,en cambio echarias a jesule(d lo mejor d este año) ,yo traeria gente como el juanlu este dl numancia,gente de calidad y con ganas d hacerse un sitio en el futbol,pero en una cosa si toy de acuerdo en reducir la plantilla d 25 q ta llena d morralla y hacer una mas corta pero de mas calidad,sin morralla
-
diouf juega x la banda este año
y si juega en el medio es de media punta,nunca lo podrias poner cn rivera
-
Maulet no podemos confiar en los centrales que nombras. Necesitamos aumentar el nivel para la temporada que viene y el gran agujero, demostrado partido tras partido esta en la parte central de la defensa. Hay que mejorar a Jesule y a Alexis. Descarga, lo siento, pero no me convence para mantener el nivel de primera.
Me sorprende que mantengas a MOra en la alineacion cuando ha sido uno de los mas criticados por la aficion y es evidente que necesitamos un portero de mayor calidad, sabiendo que su nivel lo es, pero no para mantener la titularidad (estoy cansado de sus despejes en falso) Yo no veo al del filial con nivel suficiente para suplente, para eso, convenzo a Aizpu para que renueve un año mas, pues Cavallero casi con seguridad fichará por otro equipo.
En cuanto a delanteros, parece que Aduriz vendrá.
Yo iría a por Redondo, y por Jandro,pero este ultimo lo veo dificil. También veo complicado mantener a Rivera la proxima temporada, pues seguro que vendran a por él.
Me desprendería de Celestini, Sandro y le pediría a Benitez que nos cediera a Diarra el medio centro del Liverpool cedido al Lenns.
-
@maulet78:
De la Lliga espanyola ni el Barça, ni el Madrid, ni l'Atlético, ni el València, ni el Depor, ni el Sevilla, ni el Betis van a fer-li oferta a Ezquerro, perquè ja tenen bona plantilla i a qui volen incorporar és gent de més qualitat. Tio! Ezquerro o Lequi són molt bons, però hi ha 1000 per davant d'ells.
Segons el Superxoto Ezquerro ja es valencianista.