¿MAXI LOPEZ?
-
Un compañero que tengo de trabajo,xoto y culé a la vez,para que luego digan,me ha dicho que estan negociando con el Barça cedernos a Maxi López para el año que viene.Y que el Barça recuperaria a Sergio Garcia.
El Levante tendria que pagar la ficha, 1,5 millones de euros del ala.
A mi me parece una broma,del colega,pero no se si habreis oido algo.
-
Lo mateix que volia fer el Madrid amb Robinho, no?
O siga, que per a l'any que ve ja tenim davantera:
Robinho-Maxi LópezPodriem parlar amb Roig i que es quede en propietat a Riquelme i ens el cedisca també…
-
Jo crec que Maxi és un davanter amb garra que a més pel poquíssim que ha jugat a can Barça ha donat força bon rendiment. Esperem que el Laporta s'enrolle amb nosaltres, que tinc entés que ens té força apreci.
Força Llevant!!!
-
Tindrem 2 Reggis
-
Maxi Lopez = Crack
-
Ja possats, si el que vol el Barça es desfer-se d'un davanter ens podríen cedir al Saviola. Està cedit al Mónaco i crec que el Barça ha manifestat més d'una vegada que Saviola no té cabuda al nou Barça igual que el Riquelme. Saviola és molt millor que el Maxi i ademés té molta més experència i uns bons registre goletjadors.
Possats a demanar…
-
@maulet78:
O siga, que per a l'any que ve ja tenim davantera:
Robinho-Maxi LópezAmb aquesta davantera no tendriem problemes per fer gols.
-
Jo també m´apunte a eixa parella.Encara que una formada per Cannobio i Corradi…
-
Si Maxi Lopez fitxa per el Llevant jo convensc a DelBosque per a que entrene el Beniopa CF
-
no me lo creo
-
Es falso seguro.
-
@boxer:
Es falso seguro.
Pel nostre bé esperem que no. Jo em reafirmo dient que és un bon jugador.
Força Llevant!!
-
Según se ha publicado puede que el interés del Barça por … ¡¡¡CAVALLERO!!! Facilitaría la cesión, xo yo no me lo creo
-
-
Pues hoy viene en prensa que lo que quiere el Barça es fichar a Pandiani(Deportivo) y cederles a ellos a Maxi. Esto es el cuento de nunca acabar y cada día irán saliendo nuevos bulos y comentarios.