A la peña granota de Sedaví
-
Propongo que la gente que hizo los dos fiestones (Cádiz y Jerez) en Sedaví, ponga pantallas gigantes para ir a ver el partido del Madrid a todos los socios que no vayamos a ir al campo. Sería una medida de demostrar nuestra repulsa a la directiva y tb de juntarnos los granotas de verdad (y no esos mercenarios que tenemos como directivos).
Si se hace y necesitais a gente, contad conmigo xa lo que sea.
-
Uno que s'apunta.
-
El equipo de PortalGranota.COM apoya esta iniciativa y colabora en lo que fuera necesario.
-
TOTS A SEDAVÍ!!!!!!!!!!!
-
@PortalGranota.COM:
El equipo de PortalGranota.COM apoya esta iniciativa y colabora en lo que fuera necesario.
Como os quiten el servidor web verás
-
contra el atraco, boicot
-
yo también me apunto
-
Uno mas a favor de la iniciativa.
-
y yo tambien prefiero poner la pasta si es necesario para eso q darsela al listo del villa
-
Tots a Sedaví !:-D
-
Jo crec que si s'organitza en temps serà un èxit segur. Només veig tres problemes que s'han de superar:
1.- La cessió del local. Crec que l'ajuntament de Sedaví es podria apuntar un nou tanto oferint el seu pavelló.
2.- L'organització de l'event. Encara que semble que les coses s'organitzen assoles, cal que gent altruista i amb capacitat ho faça. La penya de Sedaví em semblen sobradament preparats.
3.- El visionat del partit. El partit encara no està clar (si algú ja ho sap que em rectifique) per on es vorà. Si el fan pel Digital+, no crec que siga massa legal fer un visionat tan multitudinari per la cara. Si el fan per Canal9 segurament no hi haurien tans problemes, excepte si el tio Pedro es posa tonto i intenta boicotejar-ho. Done per suposat que si és per Digital+ s'haurà de buscar un decodificador + parabòlica adhoc.Hi ha problemes, però crec que es poden solucionar. Si calgueren diners no seria mala idea cobrar un preu simbòlic a cada persona que entre (1-2 euros).
El que queda clar és que això serà encetar una guerra amb la directiva i hem de ser conscients del que pot comportar, a banda que el tio Villarroel moura cel i terra per a que no siga possible este event.
Ànim companys, un altre Llevant és possible.
-
Amb la meitat de pasta que ens volen furtar, quasi que comprem les plataformes digitals, a Polanco i a De la Morena. Però millor ho invertim en vi de la terra i, quan comencem a suar-ho, anem a rondar a la finestra de can Pere