Vos agrada la nova moda d'eixir junts al camp?
-
Entenc la intencionalitat de la mesura, però crec que la xiulada inicial a l'equip rival no tenia gaires connotacions racistes o el que siga que vullguen evitar. Més aviat acostumava a ser una simple cridòria generalitzada.
Força Llevant!!!
-
A mi no me gusta nada la nueva moda, primero porque los mismos jugadores no favorecen en absoluto el fair play, unos por guarros y otros por piscineros.
Y en lo del racismo, ufff, ayer mucho uh uh a Ettien en el Betis … como si ellos no tuvieran negros en su equipo, me parece la estupidez más grande, a ver si antiviolencia actúa contra esa gentuza, tanto que decían que lo iban a perseguir y a poner multitas.
-
EFECTIVAMENTE, YO QUIERO ANIMAR A TOPE A MI EQUIPO CUANDO SALE Y SILBAR AL CONTRARIO CUANDO PISA EL CESPED Y SOBRE TODO EN CASOS PUNTUALES COMO CONTRA LOS XOTOS, QUE ME PARECE QUE ME VOY A QUEDAR CON LAS GANAS
-
Es una tonteria ,,pero bueno siempre queda la salida del contrario al calentamiento ,,,o para calentar tambien salen de la manito,,,,??
estos dirigentes no tienen ni puta idea del futbol!!!!que no es la opera jo!!!
-
Le resta emocion claramente. Es una medida que deben suprimir cuanto antes.
-
El racisme s'acabarà amb mà dura.
Quan a un ninyato li isca car anar a un camp a fer el moniato, segur que canvia d'ideologia.
-
Me parece una medida ineficaz e inutil.
-
Per a res. A mi un dels moments que més m´agraden és precissament ixe, el de quan ixen els jugadors. Ara ja no saps que fer, si aplaudir, xiular, tirar paperets o no tirar-ne.
-
Es una merda!!! A mi m'agrada q ixca primer el visitant i fer xiulits i lo que siga y després ovació als nostres escoltant el nostre himne.
¿vos imagineu que ixqueren junts els nostres amb els xotos? me cague en déu aixó no pot ser.
-
@Levante1909:
vos imagineu que ixqueren junts els nostres amb els xotos? me cague en déu aixó no pot ser.
Pues en la primera vuelta, sin normativa federativa ni nada, salimos de la mano con una banderita, asi que me lo puedo imaginar.
-
No puedes silvar al equipo contrario y no mola.
-
No me gusta para nada.
-
Es una nueva regla,ya impuesta por la Uefa para competición internacional desde la creación de la liga de campeones,con lo que habrá que haceptarla,aunque no por eso debe de gustarnos. Fastidia bastante no poder recibir a tu equipo con una gran ovación,al sertirte algo cohibido por que el aplauso también llega al rival.
YO LA ENTIENDO,PERO A MI NO ME GUSTA.
-
Por culpa de esa medida me tengo que esperar a que marquemos goles para tirar los papelitos. Consecuencia: tras el partido del Deportivo (0 goles) al del Madrid voy a llevar 2 bolsas de papelitos (la del Madrid y la del Depor)
-
@Toni granota:
al sertirte algo cohibido por que el aplauso también llega al rival.
Com te'n passes toni!!!
A mi m'agrada rebre als rivals amb un fort aplaudiment o amb indiferència (quan no els puc ni vore). En general solc aplaudir a tots. Jo crec que l'esportivitat no té res de mal i què si proliferara este esperit ens estalviaríem molts disgustos i ens centraríem en gaudir de l'esport.
Una altra cosa és el catxondeo, que sempre ha d'existir i no s'ha d'oblidar que nosaltres estem amb el nostre equip. Però, ja dic, amb esportivitat i exercint de bons amfitrions.
PD: Les teories del cementeri, principalment auspiciades pel tio Noirot, ja me les sé.
…I no estic d'acord.