QUINA POLÍTICA DE FITXATGES FARIEU PER A L'ANY QUE VE?
-
Com planificarieu la plantilla per a l'any que ve?
Contant que Nacho se'n va, vendrieu a Rivera i Ettien per una bona cantitat de diners per a fer altres fitxatges?
Quina és la zona del camp que més necessita reforçar-se o canviar?
Jo no em preocuparia massa perque se'n vagen Nacho i Pinillos, ademés si es pot guanyar una bona quantitat de diners per Rivera i Ettien també els vendria i duria a algun bon jugador ademes de fer alguna aposta de gent jove com ho va ser Rivera en el seu dia.
Sobretot faria una plantilla curta i de mes calitat i donaria bola a la gent de la cantera que s'ho mereix després de la temporada que està fent.
Per a mi, si el club aposta per Cavallero, doncs bé, no es que siga el meu preferit pero si es la seua aposta ells sabran.
Fa falta un bon central i vore si Harte i Deskarga podrien rendir be, que potser pensem que no però amb un altre estil de joc donen mes rendiment.
Faria falta un bon migcentre defensiu i un organitzador si se n'anara Rivera.
La davantera necessita revolusió total, si es queda Sergio o Manchev els unics, s'ha de dur uno o dos mes.
-
jo en la davantera portaria un "gran jugador" i un "gran davanter jove de segona"
-
Como vendamos a Rivera nos vamos a la mierda. Yo vendería a tucu-tucu e intentaría traer un delantero nato bueno. Tb buscaría algún cedido que prometa o gente con futuro. Trashorras del Madrid B no está jugando y es bueno de cojones
-
Yo miraria de traer un central y un delantero. Y me iria a buscar a jovenes promesas que destaquen en Sudamerica antes que se fijen los equipos grandes , y llegar a un acuerdo. Pero es que sólo miramos a los que conocemos de la liga.
-
@paperets:
Trashorras del Madrid B no está jugando y es bueno de cojones
Quina mania vos ha pegat amb el Trashorras??
Pero si ni juga en el Madrid B, sols que quan hi ha sancionats i lesionats. Va ser una aposta personal de Valdano… I Valdano va tindre apostes personals com a tècnic del València i va dur a Marcelinho 'pié de niño' o 'Burrito' Ortega...
Alguna vegada algú ha comparat el cas en que també vam fitxar a Rivera quan era un desconegut. Però és que Rivera ja havia jugat en el Madrid en Primera i havia estat el l'Olympique, o siga que estava més curtit. Però fitxar a Trashorras és fitxar a un tio de 24 anys sense experiència ni en Segona. Jo no dubte que tinga qualitat, però no per a ser el motor d'un equip de Primera. Jo per a això que s'esforcen un poc en la fitxa i porten a Jandro o a Gerard que queden lliures i tenen molta més experiència...
-
@maulet78:
@paperets:
Quina mania vos ha pegat amb el Trashorras??
Pero si ni juga en el Madrid B, sols que quan hi ha sancionats i lesionats. Va ser una aposta personal de Valdano… I Valdano va tindre apostes personals com a tècnic del València i va dur a Marcelinho 'pié de niño' o 'Burrito' Ortega...
Alguna vegada algú ha comparat el cas en que també vam fitxar a Rivera quan era un desconegut. Però és que Rivera ja havia jugat en el Madrid en Primera i havia estat el l'Olympique, o siga que estava més curtit. Però fitxar a Trashorras és fitxar a un tio de 24 anys sense experiència ni en Segona. Jo no dubte que tinga qualitat, però no per a ser el motor d'un equip de Primera. Jo per a això que s'esforcen un poc en la fitxa i porten a Jandro o a Gerard que queden lliures i tenen molta més experiència...
Con el Barça B estuvo en segunda. Yo lo he visto jugar y es bueno. Si ahora no juega es x problemas de pelas y rollos del madrid, aunque para gustos los colores
-
@maulet78:
@paperets:
de Valdano… I Valdano va tindre apostes personals com a tècnic del València i va dur a Marcelinho 'pié de niño' o 'Burrito' Ortega...
I Gerard. Crec que MArcelinho era "pie de ángel"
-
NO ME GUSTA NINGUNA DE LAS OPCIONES.
PRIMERAMENTE HAY Q SABER EN DONDE ESTAREMOS.
PARA MI, SIN LUGAR A DUDAS, SI FUERA EN 2ª, EL B AL COMPLETO, CON UNO O DOS REFUEERZOS POR LÍNEA.SI ES EN PRIMERA..MEJOR ME CALLO QUE TRA MALA SUERTE, AUNQUE DESDE LUEGO UNA BUENA LIMPIEZA GENERAL SÍ HABRÍA QUE HACER.
-
Ara ja ho sabem