Entradas Levante-Barça
-
y pensais q el mismo dia del partido habra? Ya se q es dificil saberlo…xo mas q nada seria una putada bajar y q no hubieran...El dia del Madrid se agotaron?Dando un paseo x la web he visto q bastantes aficionados "simpatizan" con el Barça, esto a q es debido? Yo aunq solo sea x los colores siempre me ha exo gracia..y lo sigo este año bastante...lastima de esta segunda vuelta..xo yo creo q os salvareis!!
Gracias x las respuestas!!
-
@Juanjo_:
y pensais q el mismo dia del partido habra? Ya se q es dificil saberlo…xo mas q nada seria una putada bajar y q no hubieran...El dia del Madrid se agotaron?Dando un paseo x la web he visto q bastantes aficionados "simpatizan" con el Barça, esto a q es debido? Yo aunq solo sea x los colores siempre me ha exo gracia..y lo sigo este año bastante...lastima de esta segunda vuelta..xo yo creo q os salvareis!!
Gracias x las respuestas!!
home si el Barça es juga el titol estarà fotudet, però si vens el mateix dia prompte segur que queden.
Ara be segur que seran caretes, minim de 50 a 100 euros
-
El dia del Mandril (com diuen per ahí), no es plena ni de lluny. Els preus feren que una part important de l'afició renunicara a anar-hi. Si vols tindre informació més o menys fidedigna, només has d'entrar ací i estaràs al dia. Jo supose que els preus no seran molt elevats i hi haurà una molt bona entrada i si us jugueu la lliga (que serà així) moltíssima gent del Barça voldrà estar al camp.
-
El dia del Mandril (com diuen per ahí), no es plena ni de lluny. Els preus feren que una part important de l'afició renunicara a anar-hi. Si vols tindre informació més o menys fidedigna, només has d'entrar ací i estaràs al dia. Jo supose que els preus no seran molt elevats i hi haurà una molt bona entrada i si us jugueu la lliga (que serà així) moltíssima gent del Barça voldrà estar al camp.
SI,suposu q haura bona entrada xq tb us jugueu la temporada, ja anire entrant aki x continuar informat.
Moltes gracies x tot!!
Sort al camp del Alba(anti-futbol)
Nosaltres guayarem als xotos!!
-
@Juanjo_:
Nosaltres guayarem als xotos!!
Ahí ahí, que es note.
-
@Juanjo_:
Sort al camp del Alba(anti-futbol)
Nosaltres guayarem als xotos!!Di que sí que nosotros vamos a por los paletos y vosotros a por la liga contra los xotos que el mandril esta semana contra el racing no gana
-
@SeRGiO GaRCiA:
aun no se sabe nada ,si que hay entradas .
tranquilo que sergio nos salvara es el crack…
Si un crack de que te cagas por eso estamos a 4 puntos del descenso….....
-
@SeRGiO GaRCiA:
Si un crack de que te cagas por eso estamos a 4 puntos del descenso….....
Un catacrack es lo que es. Es el hombre uyyy, pero barracas poquitas.
-
@SeRGiO GaRCiA:
El noi aquest és un fenomen…en el sector de perruquería i noves tendències.
-
Des de la meva modesta opinio Sergio es un gran jugador q explotara la temporada vinent,es la seva primera temporada a primera i pot ser no ha ficat molt gols xo penso q ha jugat molt be i la temporada vinent si continua al Llevant ja amb mes experiencia pot ser un del pilars del ekip i destapar-se com el gran golejador q es…sino temps al temps
-
si , pot ser…. el dia del parti si k auran entrades ... pero intenta agafarles abans per si les moskes , pero si no si k krek k i hauran prou...vinga k aneu a guanyar la lliga, pero nosaltres es juguem la permanencia aixina k....
força llevant!!!força barça!!!
-
@Juanjo_:
Hola compañeros blaugranas! Soy de Bcn y cule y me gustaria saber si kedan entradas para el partido de aki a dos semanas y saber mas o menos los precios… me gustaria bajar a verlo y no sabia donde preguntar...espero no molestar a nadie!! Agradezco de antemano vuestras respuestas!! y Espero q el Llevant se salve con los goles de Sergio Garcia!!
Saludos! en la pagina web del levante estan el precio de las entradas, aunke pone que para los de barcelona estan reservadas, entra y miralo. http://www.levanteud.com
-
Xo si los socios no pagais,se supone q el dia del partido sera jodido q hayan entradas no? Yo es q no puedo bajar hasta el mismo dia del partido…y necesitaria dos entradas...ya he visto los precios...(es lo q ahi).X verlo en una zona cn aficionados del Levante no es...xq todos de blaugrana...jeje.De todos modos muxas gracias!!
-
Per ací diuen que el Barça se'n ha emportat més de 2000 entrades. Entera't de qué va a fer amb elles el club campió de Lliga.
Jo apostaria que tindreu lloc; dues hores abans a les taquilles d'Orriols.
P.D.: Parlant de Sergio… no hi hauria algo de profit que podriem buscar perque fera el seu senyor pare??
-
@Juanjo_:
Xo si los socios no pagais,se supone q el dia del partido sera jodido q hayan entradas no? Yo es q no puedo bajar hasta el mismo dia del partido…y necesitaria dos entradas...ya he visto los precios...(es lo q ahi).X verlo en una zona cn aficionados del Levante no es...xq todos de blaugrana...jeje.De todos modos muxas gracias!!
Tinc entés que hi ha un número de telèfon del Llevant des del qual se poden comprar entrades per al partit.
Ojo!!! No reservar, la idea és telefonar i donar el número de targeta de crèdit. El dia del partit se suposa que s'arreplegaran en taquilles ensenyant el document d'identitat.
El Barça perdrà segur contra el Llevant, però abans de jugar ja serà campió.