SOBRE LAS AFICIONES…
-
L'afició del Barça, al seu mateix camp, quan va perdent és un cementiri. El Bernabeu és un lloc silenciós, fins i tot quan guanya l'equip. Ser afeccionat d'un equip gran té eixes coses: per pura quantitat és més significatiu el nombre de burros i oportunistes i gent que s'enganxa al carro guanyador.
-
Si si, pero també pase de vegades en la nostra afició. Aquesta semana com teniem presió de tanta afició Barcelonista també nosaltres posarem un bon to de veu, pero jornades anteriors ha estat tot molt callat.
Per a mi la millor va ser la del Villareal. Despres de una victoria merescuda per ells varem aclamar al nostre Llevant que va fer també un gran partit i no desistiren mai de remontar l´encontre.
-
1- La del Villarreal. Por su comportamiento. Eso si que es hermandad.
2- La del Athletic. La más colorista. Fué un ambiente muy bonito.LA PEOR.
La del Albaojete. COMO SIEMPRE.