¿ Cambiariais el nombre del estadio ?
-
Estadio Nou Vallejo.
O debería ser un nombre que rimará, por ejemplo:
Que bote Vallejo!! si rima
Que bote el Nou estadi!! bueno parece que si rima
Que bote el ciutat de valencia!! como que no.
-
Porque os empeñais en ponerle NOU, a un campo de mas de 30 años? y Porque ponerle otra vez Vallejo?
Vallejo solo hay uno!
-
@Ramon 1909:
Porque os empeñais en ponerle NOU, a un campo de mas de 30 años? y Porque ponerle otra vez Vallejo?
Vallejo solo hay uno!vale, aceptamos Vallejo como nombre del estadio , pero seria nuevo vallejo porque hubo un viejo vallejo y no porque el estadio sea nuevo, esa es la explicación por la que le pongo nuevo vallejo.
-
Me gusta el actual nombre que me parece muy acertado.
-
hola primer saludar, ja que soc nou, i despres contestar, si si si si canviaria el nom, cada volta que sent lo de ciutat de valencia , pense que estic jugant fora, no hi ha manera de que hem senta identificat.
nou estadi ja
o… estadi inacavat ( a veure si abans de morir el puc veure tot sencer)
-
@Antinacionalista:
si si rima en los cojones
-
@Antinacionalista:
Collons con Orriols si que rima
-
Sembla que está clar que volém el canvi de nom.
Ciutat de València va esser una mala idea més de Pedro Villarroel per tal d´apropar el nostre equíp a les institucions públiques que se´n foten de nosaltres i per tal de que els de fóra saberen que som de València. Ara que tristament ja heu saben pel ridicul que hem fet aquesta temporada, es el moment de donar-li un nom coherent.
Nou stadi, no es ni nou ni stadi.
Vallejo només hi haurà un.
Crec que el més encertat i parlant en propietat sería
Camp d´Orriols, que indica el barri on està ubicat o bé Camp del Llevant que és l´únic patrimoni que tením.
-
Camp de la Xufa, també estaria bé. En honor a este meravellós tubercle que es conrea en la veina Alboraia i per l'antiga afecció a repartir orxata pel camp.
-
@exiliat al nord:
hola primer saludar, ja que soc nou, i despres contestar, si si si si canviaria el nom, cada volta que sent lo de ciutat de valencia , pense que estic jugant fora, no hi ha manera de que hem senta identificat.
nou estadi ja
o… estadi inacavat ( a veure si abans de morir el puc veure tot sencer)A part que l'actual nom ens sembli més o menys adequat, no comprenc per què dius que et sembli que estiguem jugant fora..ho podries explicar amb més detalls?
..ahhhhh i benvingut!!!!
-
nuevo vallejo
-
nuevo vallejo
-
@dolçainer:
nuevo vallejo
Queria decir
NOU VALLEJO
Los xotomierdas, le han vuelto a poner merdalla
-
@Antinacionalista:
Collons con Orriols si que rima
Lliure "Que bote el Nou estadi" era lo que se decía antes.-…. perdona que no todos seamos ases de la prosa como tu
Y Sevi "Que bote Orriols" me suena raro.
-
lo de jugar fora ho deia per que desde petit que venia al camp en mon iaio amb el trenet, sempre le conegut com a nou estadi i desde que li han canviat el nom com que em sona com que estic en un altre camp, no se, no me identifica al llevant.
-
ESTADI NOU ORRIOLS
EN TOT CAS…
'CHERMANOR' STADIUN
-
ejo ejo ejo
que bote el nou vallejoPero va a ser que no.
Podiamos ponerle
RUBIO INIESTA ARENA
Pensando en que nuestro campo ha sido el testigo de las mejores " faenas " de ese hijoputa.
-
Sí, cal canviar-lo, no crec que siga l'unic estadi que n'hi ha a la ciutat.
Vote per NOU ESTADI D'ORRIOLS, però caldria pegarli una maneta de pintura qua ja està un mica vellet.
Salut i molta força al LLevant, tots junts arrivarem altra vegada a primera, per molt que en un país de feixistes com el nostre n'hi han hagut de molt com Rita Caguerà, PPaquito Camps de golf, Taplana i molts altres s'alegren pel nostre descens. Vergonyoses les rialles dels consellers Rambla i Font de Mora en el Madrigal.
Diafebus
-
@exiliat al nord:
lo de jugar fora ho deia per que desde petit que venia al camp en mon iaio amb el trenet, sempre le conegut com a nou estadi i desde que li han canviat el nom com que em sona com que estic en un altre camp, no se, no me identifica al llevant.
T'acordes quan passava el trenet en ple partit. Jo estava en general, per això em fixava més. La gent deia: quan passa el trenet, perill segur.
-
@ampa:
Para mi siempre ha sido y será el NOU ESTADI
y es que siempre lo sera.
menudo disgusto pille cuando lei lo de "ciutat de valencia"…casi quemo el diario donde lo lei...
-
este mensaje se podria enviar al club? Creo que está bastante claro que la gente quiere un nombre mas representativo.
-
@Ramon 1909:
este mensaje se podria enviar al club? Creo que está bastante claro que la gente quiere un nombre mas representativo.
ojala
-
NOU ESTADI FOREVER
-
@CanyaBeni:
NOU ESTADI FOREVER
si si, molt nou, novíssim
-
Siempre me ha parecido que Ciutat de Valencia es un nombre sin personalidad, hecho para la gente que no sabía ni que existía el Levante. Lo de Nou Estadi o Nou Vallejo no le pega nada por motivos evidentes, el estadio es un poquito viejo.
Yo lo llamaría como ya ha dicho mucha gente Camp dels Orriols
-
ORRIOLS!!!!
-
@Ramon 1909:
No, todavia no. Cuando nos recalifiquen Ramon, cuando nos recalifiquen. Que si se enteran, el plan se va al cajon de la primera planta derecha.
-
anou estadi sempre
-
estaria be fer una pancarta en el nom elegit i penjarla tots els partits de la propera temporada.
ala a fer una derrameta entre tots i aprofitem que estan de moda els referendums per demanar un.
en primera o en segon
llevant dintre del cor.
-
Jo crec que no deuria ser "Ciutat de València".
Quin problema hi ha en que fora Nou Estadi????????
No ho entenc.