Elecció de les imatges dels jugadors "Se consumó descen
-
Home, supose que tampoc no heu de posar els jugadors plorant, però tal com ixquen pareix que celebren que el Llevant baixara a segona. Jo diria que posar als jugadors rient i abraçats no són les imatges més adients per aquest tema… Pareix fins i tot que un hacker les haja canviat a mala llet. Bé, imagine que tampoc deveu tenir gaire material però si podeu jo crec que les haurieu de canviar. Salutacions.
Força Llevant!!
-
La imagen la hice yo…
Quería poner otra pero no tenia tiempo y modifique la que hice el finde de semana.
Cambié SOM SOM SOM DE PRIMERA DIVISIÓN por Se consumo el descensoUtilicé el mismo fondo por falta de tiempo.
En las próximas horas intentaré cambiarla conque estoy muy liado con los exámenes.
-
La imagen la hice yo…
Quería poner otra pero no tenia tiempo y modifique la que hice el finde de semana.
Cambié SOM SOM SOM DE PRIMERA DIVISIÓN por Se consumo el descensoUtilicé el mismo fondo por falta de tiempo.
En las próximas horas intentaré cambiarla conque estoy muy liado con los exámenes.Te entiendo y ante todo tómate mi crítica como una de constructiva.
Força Llevant!!!
PD: Jo també estic d'exàmens!!!!!!