RODA DE PREMSA LAMENTABLE
-
Bueno, en l'altre post hem estat comentant lo que anava dient.
Ara que s'ha acabat em pareix un tio patètic i que dona una image esperpèntica del nostre club.
M'acaba de quedar clar que res canviarà l'any que ve i que igual pujem que baixem a 2ª B… Lamentable Villarro!
La solució no es ampliar el capital per a que entren nous empresaris (com diu ell), lo que te que fer es deixar el seu lloc a que entren altra gent amb aire fresc, noves iniciatives i altra manera de dur al club.
Posarà un president professional fins que juguem la UEFA i veja que pot fer rodes de premsa en grans estadis europeus i tornarà. Ja ho va fer quan l'equip va baixar a 2ª B (que al final ens vam salvar), va fugir com un caguera i quan vam pujar a Primera la primera decisió de club va ser nomenar-lo a ell president.
VES-TE'N VILLARROEL!
-
NO CREO QUE HAIGA SIDO TAN LAMENTABLE. EN MUCHAS COSAS ESTOY DEACUERDO.
-
Angel RUBIO tiene algo que ver…
-
Yo no la he podido escuchar pero…... ha hablado de proyecto? apuesta por volver a Primera?
Contad¡¡
Ha sido rollo...."Mallorca ya está en Segunda"? o ha sido cauto?
-
Jo he sentit tot el que he pogut i…
No m'ha agradat que haja sigut ell qui haja pres la decisio de que els que tenen contracte continuen i que pujen entre 5 i 7 del filial. Ell ja ha demostrat que no te ni puta idea de futbol.
Tampoc m'ha agradat que es faça el bueno amb la germanor. En Radio 9 han dit que estava plorant perque no s'havien deixat perdre Valencia i Vila-Real i crec que tenen raó...
Ha donat gracies a Rita i Camps
La única opció de futur que veig és que desaparega del club... O morirem tots amb ell...
VILLARROEL VENDA D'ACCIONS JA!
-
Gracias a Rita y Camps?
Que alguien me lo explique¡¡ que no lo acabo de entender¡¡ yo flipo con pedrito¡¡¡
Que si hombre que si¡¡ que ya sabemos todo el mundo que eres PP¡¡ que no votas al Cannabis ni Esquerra Unida¡¡Con lo de la chermanor ha quedado de llorón, de darme argo¡¡ (patético) y al final lo que le han dado es una buena patada al culo (valencia y villarreal).
Villarroel vives en el mundo de los Lunnis¡¡ espabila¡¡
-
-
Maulet estic amb tu, a mi tambè m'ha paregut lamentable, i em dona vergonya que este tio ens represente sincerament.
@21c1y1ot:
Angel RUBIO tiene algo que ver…
Es posible nen.