PLANTILLA ACTUAL: 18 JUGADORES
-
En estos momentos en plantilla hay 18 jugadores con Contrato:
MORA-CABALLERO-AIZPURUA
DESCARGA-ALEXIS-JESULE-CULEBRAS-RUBIALES-HART
CAMACHO-SANDRO-CELESTINI-RIVERA
ETTIEN-JUANMA-CONGO-REGI-MACHEV.
Eso es lo que hay, de ahí habra que restar lo que se traspase y lo que se negocie su baja.
De ahí habrá que añadir los que pasen del "B" y lo que se fiche.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Segons han dit en premsa, la plantilla actual del Llevant es de 26-27 jugadors, ademés de estos vindran 2-3 fitxatges, o siga que ens clavem en 30 tios.
Oltra sols vol entre 20 i 22 i el tercer porter serà el del filial.
Així que o espavilen o acabaran regalant els jugadors perquè no han pogut desfer-se d'ells.
-
El equipo femenino ha afrontado toda la campaña con 18 jugadoras en su plantilla. Si hay gente en el B que puede echar una mano en determinados momentos, no es problema y tampoco es bueno tener una plantilla demasiado larga, con jugadores que apenas tienen oportunidad de jugar. Es arriesgado en el caso de tener mala suerte con las lesiones; pero si éstas son de larga duración te dejan fichar.
-
A mi m'agrada el model del Villareal, 16-18 jugadors bons + 4 o 5 del filial que despunten.
-
@Ramon 1909:
A mi m'agrada el model del Villareal, 16-18 jugadors bons + 4 o 5 del filial que despunten.
¿Y a quien no? Después del pedazo de temporada que han hecho …
En serio yo creo que se debería apostar más por la cantera, e imitar un poquito el modelo Villarreal como bien dices Ramón
-
y para más inri, hacer constar que el filial del villarreal es de tercera division, no como el nuestro que es de 2b y encima con ticket para segunda a
-
@ampa:
@Ramon 1909:
¿Y a quien no? Después del pedazo de temporada que han hecho …
En serio yo creo que se debería apostar más por la cantera, e imitar un poquito el modelo Villarreal como bien dices Ramón
A mi també m'encanta eixe model, però nosaltres tardarem molt en tindre'l i a este pas no el tindrem mai…
Això implica tindre a...
Un porter com Reina, que ja és internacional absolut.
Defenses de la talla de Gonzalo Rodriguez, Arruabarrena o Belletti (que tenien l'any passat).
Centrecampistes com Riquelme (casi res) o Sorín (titulars amb Argentina), Marcos Senna (per a mi el nou Mauro Silva, un crack).
I la millor davantera d'Espanya amb un 'pitxitxi' com Forlán, altre internacional com Figueroa i els 'reserves' Jose Mari o Guayre (que ja els voldria jo).
Damunt jo no se com s'ho fan i agafen i fitxen a Valencia (diuen que un mig impresionant) i a un porter argentí sub-20 que diuen que es el Casillas d'allí.
Per a Villarroel és molt fàcil dir que "el nostre model a seguir és el de Vila-Real", però jo no veig que el club treballe per a arribar ahi, desde l'escola de futbol base fins al primer equip.
-
La diferencia con el Villarreal, es que ellos cuando quieren fichar, fichan y no marean la perdiz, y siempre en posiciones que lo necesitan.
Ya nos gustaria a nosotros tener una dupla: Llaneza y Roig.
Y ojo, que el Villarreal tambien se equivoca: Battaglia, Sa, Lucho (este tiene que progresar pero se le ve torpon)…
-
@Noirot:
La diferencia con el Villarreal, es que ellos cuando quieren fichar, fichan y no marean la perdiz, y siempre en posiciones que lo necesitan.
Ya nos gustaria a nosotros tener una dupla: Llaneza y Roig.
Y ojo, que el Villarreal tambien se equivoca: Battaglia, Sa, Lucho (este tiene que progresar pero se le ve torpon)…
Sí, fichan y fichan, pero fichan de verdad, collons
-
@Noirot:
Palermo, Barros Esqueleto… no, en sério. Tenen el mercat sud-americà supercurrat, es veu que tenen mà, s'han fet un nom... i es gasten els duros.