Que és Portalgranota?
-
Em vaig incorporar tard al fòrum i segur que m'he perdut algunes entre elles per exemple qui va posar en marxa portalgranota? D'on venen els seus ingresos? Quina relació tenen amb el club? D'on són? etc…
Al tanto que amb aquestes preguntes no vullg insinuar res d'estrany, es tracta només de la normal curiositat que té un per saber quin terreny trepitja.
Aprofite des d'ací per felicitar a tots els que han fet possible que tirés endavant aquest projecte que al meu entendre tant fa pel llevantinisme.
Força Llevant!!
-
Portalgranota basicament vé de la fusió de forogranota.com i granotamaniacos.tk l'agost de l'any passat.
L'unica font d'ingressos son els banners d'anuncis de google que hi ha a la part de dalt de quasi totes les pàgines de portalgranota, que serveixen per a rebaixar el cost de l'alquiler del servidor dedicat que tenim contractat.
Respecte d'on som, de Mislata som 2 i de València capital altre.
-
@PortalGranota.COM:
Portalgranota basicament vé de la fusió de forogranota.com i granotamaniacos.tk l'agost de l'any passat.
L'unica font d'ingressos son els banners d'anuncis de google que hi ha a la part de dalt de quasi totes les pàgines de portalgranota, que serveixen per a rebaixar el cost de l'alquiler del servidor dedicat que tenim contractat.
Respecte d'on som, de Mislata som 2 i de València capital altre.Es tracta doncs d'un projecte empresarial (cosa que tindira tots els meus respectes)?
Força Llevant!!!
-
No, es un hobby.
-
@PortalGranota.COM:
No, es un hobby.
Qui dirigeix el portal, vosaltres tres únicament? No hi ha ningú més que tinga influència en Portalgranota?
Força Llevant!!!!
-
Ara mateixa l'organigrama de Portalgranota está format per nosaltres 3, 9 moderadors, 1500 usuaris, Rinti i Lancastrian
-
@PortalGranota.COM:
Ara mateixa l'organigrama de Portalgranota está format per nosaltres 3, 9 moderadors, 1500 usuaris, Rinti i Lancastrian
Me n'enrefio mil voltes més de Rinti que del Lancasterrrrrr…
Força Llevant!!!