No me gusta el comando ese de ignorar.
-
@Pepe Herrero:
Tampoco me gusta que los moderadores utilicen el valenciano prefabricado minoritario por muy oficial que sea en lugar de utilizar el ''otro valenciano''.
La postura dels peperos i demés fatxerio que defén que el valencià i català no és una mateixa llengua per simplement especular amb vots i per fotre a un país no ho compartisc però ho entenc.
El que ja no entenc és que hi haja gent com tu que puga arribar a dir el que seria oficialment i científicament tonteries a canvi de res.
-
@Pepe Herrero:
Tampoco me gusta que los moderadores utilicen el valenciano prefabricado minoritario por muy oficial que sea en lugar de utilizar el ''otro valenciano''.
Los moderadores son usuarios normales que nos hacen un GRAN FAVOR al pasar más tiempo del necesario leyendo todos los mensajes que pueden, y todo gratis, puesto que aqui no cobra nadie.
Por lo tanto son libres de hablar en el dialecto/idioma que quieran, sin entrar en si es oficial o no es oficial.
Además los moderadores no tienen porque vivir en Valencia.
-
@PortalGranota.COM:
Por lo tanto son libres de hablar en el dialecto/idioma que quieran, sin entrar en si es oficial o no es oficial.
Además los moderadores no tienen porque vivir en Valencia.Y yo soy libre de decir que no me gusta.
¿Y que tiene que ver vivir en Valencia o no?
-
@Pepe Herrero:
Que el valenciano que tu imagines no prefabricat es parla només en la ciutat de València i rodalies, mentre que a moltes comarques valencianes, no es fa l'apitxat (perdó, apichat) ni altres trets del valencià de l'Horta.
-
@Cullerot:
@Pepe Herrero:
Que el valenciano que tu imagines no prefabricat es parla només en la ciutat de València i rodalies, mentre que a moltes comarques valencianes, no es fa l'apitxat (perdó, apichat) ni altres trets del valencià de l'Horta.
¿No volies traduir les coses al Blavensià?
"Es parla" NO …...SE PARLA
"Rodalies" NO....... lo que enrrolla a la ciutat
"Trets" NO ......... en tot cas SACATS.Per no parlar de termes com
Octau ..... no es ni Olocau (Poble) ni el grau d´octanatge de la gasolina, es refereix al terme "huiter" = que está a la huitena posiciò.
Sext...... No es un terme relatiu al sexe, ni a la manca d´aigua i la necesitat física de beure, es refereix al terme "siser" (de sis 6)I aixina molt mes.
PD En proximes entregues continuarem amb el diccionarí Catalá-Valencià Vs Blavencià
-
Hi ha altres perles de valencià no prefabricat que m'agraen especialment: "bojaca", "cicatriç" "vertic" o "enchis" entre les predilectes.
-
@Cullerot:
Hi ha altres perles de valencià no prefabricat que m'agraen especialment: "bojaca", "cicatriç" "vertic" o "enchis" entre les predilectes.
Els meus predilectes son:
Octau (per huiter), desenrrotllament (per desenvolupament)…...
-
Pepe pots explicar allò de la dinàmica dels fòrums?
Ah i lo del Valencià ha sigut molt bo…Este missatge deuria anar al FRIKI WORLD
-
@Pepe Herrero:
Tampoco me gusta que los moderadores utilicen el valenciano prefabricado minoritario por muy oficial que sea en lugar de utilizar el ''otro valenciano''
Yo creo que bastante hacen ya los moderadores manteniendo este pedazo de foro como para que les vayamos exigiendo lo que tienen o no tienen que hacer.
No te mosquees Pepe, pero es mi opinion
-
@Pepe Herrero:
Ni me gusta la dinámica que va poco a poco adquiriendo alguno de los foros.
Para mi opinión no es constructiva.Tampoco me gusta que los moderadores utilicen el valenciano prefabricado minoritario por muy oficial que sea en lugar de utilizar el ''otro valenciano''.
Jo tinc la sort (o la desgràcia, per a mi sort), que la meua dona és d'Ontinyent, ma mare de l'Olleria/Montaverner, mon pare de Torrent, els meus avis/iaios són de Riola, Bufalí, Aldaia, València, per part de la meua dona els seus pares de Canls i Ontinyent, i per últim durant 5 anys, estiguí treballant en un treball que viatjava per tot el nostre país.
Amb eixa coneixença de la parla quotidiana del carrer, et puc assegurar que totes, repetisc, totes les paraules emprades per eixe valencià prefabricat que tu dius, les he pogut escoltar en alguna que altra comarca en gent de més o menys edat.
També tinc el vici de llegir quasi tot en valencià, de fet crec que per cada llibre que tinc en castellà tinc més de 50 en valencià.
Jo per familia, viatges i coneixement no et puc parlar del castellà, llengua que ni practique ni domine, ni tampoc sóc filòleg però des de les meus coneixements et puc assegurar que la majoria de gent que no es mou de València i renúncia a la seua llengua en l'ús diari es problabe que tinga la impressió que tu dius, generada per la manca d'experiència o vivència.
-
@Pepe Herrero:
A part de ser cansino, dones pena i eres un autèntic terrorista cultural. Si tot el món pensara com tu el valencià seria parlar castellà i poder dir "xe collons" i "tocarmos la figa".
Menys mal que queda molta gent com ací en el fòrum, perquè si no el valencià fa temps que estaría passant els seus últims dies d'una llarga i agoniosa condemna a mort.
Llarga vida a la nostra llengua!
-
Maulet te digo por segunda vez que contigo solo hablaré del Levante. Tu solo te calificas.
-
@Pepe Herrero:
Tampoco me gusta que los moderadores utilicen el valenciano prefabricado minoritario por muy oficial que sea en lugar de utilizar el ''otro valenciano''
Yo creo que bastante hacen ya los moderadores manteniendo este pedazo de foro como para que les vayamos exigiendo lo que tienen o no tienen que hacer.
No te mosquees Pepe, pero es mi opinion
No es exigir. Que los moderadores no son intocables. Que para alguno parecen dioses.
Lo que hago es dar mi opinión y nada mas.¡Ah! y no me mosqueo. ¡Que va! Si eso es lo bueno que cada uno de su opinión y pueda ser criticado y rebatido sin ser insultado o descalificado. ¿No Maulet?
-
@Pepe Herrero:
Maulet te digo por segunda vez que contigo solo hablaré del Levante. Tu solo te calificas.
Por segunda vez? Ara m'entere jo, si vols em dones a 'ignorar' i així et quedes mes tranquil…
Si tu dones la teua opinió i exposes ací les teues teories, no es precís que parle amb tu, però si digueres que 2+2=6 també posaria que no, que 2+2=4. Tampoc es per a ofendre't...
Jo sols dic que la llengua que parlen els andalusos del carrer no està reconeguda per la Real Academia Espanyola de la Llengua i tu no pares ací de reclamar que es reconega el valencià que parla el poble.
Unes preguntes a vore si tens lo que tens que tindre i les contestes:
-Perquè no està reconeguda la llengua andalusa del carrer que parla la gent per la RAE? Com per exemple: ozú, pisha, Zevisha, etc. etc.
I perquè no estant reconeguda eixa t'empenyes en que es reconega esta?-Perquè l'altre dia vaig posar una telenovela venezolana d'un canal sudamericà que 'suposadament' estava en espanyol i no vaig entendre sols que 4 paraules soltes? Impossible pillar-li l'argument... Perquè s'encaboten en dir que això és castellà?
-
http://www.portalgranota.com/a20073/a-fm-levante.html
Estará relacionado con este post ?
Raro raro raro.
Portalgranota.com tened cuidado que parece que molestais.
-
Por primera vez:
http://www.portalgranota.com/c19566-0-a ... -seleccion
@Pepe Herrero:
Por tercera vez.
¿Hacen falta mas?
A mandar.
-
Lo que hace estar tanto tiempo rodeado de falleros.
Eres ya muy cansino con el tema,y muy repetitivo.Ya sabemos lo que piensas.
-
@JUANJO TRIGUERO:
Eres ya muy cansino con el tema,y muy repetitivo.Ya sabemos lo que piensas.Amigo Juanjo: tu intento de desprestigio con estas palabras no hace mas que resaltar tu ignorancia de lo que las fallas y el mundo fallero son para Valencia.
Si soy cansino y repetitivo es porque los temas que hablamos lo son. Por tanto aplicate el cuento porque la libertad de este foro está escudada por la famosa tolerancia a poder hablar o no hablar, contestar o no contestar.
Je, soy cansino por defender mi postura y los que no piensan como yo no lo son aunque también defiendan su postura. Se te ve el plumero majo.
-
@Pepe Herrero:
@JUANJO TRIGUERO:
Eres ya muy cansino con el tema,y muy repetitivo.Ya sabemos lo que piensas.Amigo Juanjo: tu intento de desprestigio con estas palabras no hace mas que resaltar tu ignorancia de lo que las fallas y el mundo fallero son para Valencia.
Si soy cansino y repetitivo es porque los temas que hablamos lo son. Por tanto aplicate el cuento porque la libertad de este foro está escudada por la famosa tolerancia a poder hablar o no hablar, contestar o no contestar.
Je, soy cansino por defender mi postura y los que no piensan como yo no lo son aunque también defiendan su postura. Se te ve el plumero majo.
Vale,tienes razón.Tu defiendes tu postura.
Prometo no volver a contestarte,sobre este tema.
-
A mi, en canvi, m'encanta el botó d'"ignorar". Serveix per debatre de veritat i traure's de damunt els que només entren per insultar o dir bestieses.
L'altra alternativa seria el baneig; personalment, crec que aquest fòrum és massa tolerant amb gent que insulta, per exemple, quan ja des del primer missatge es dedica a fer soflames partidistes o a insultar.
En aquest fòrum només et banejen si insultes el Llevant des del valencianisme, i això no és bo, perquè sembla que la resta d'insults no importen. Però en fi, jo entenc que cadascú decideix com vol portar un fòrum, i que prou feina costa.
En altres fòrums al primer insult vas fora, igual que vas fora quan descobreixen que en altres fòrums insultes a la gent o a l'equip. Per exemple, el senyor Lancastrian bé ho sap, que va estar expulsat de amuntvalencia perquè, tot i que va entrar amb el seu habitual rottlo de "quiero a los dos equipos de la ciudad", algú va recuperar missatges seus al fòrum del Sevilla i d'altres insultant el València. No m'estranya que ens guarde una certa rancúnia a alguns.
Crec, sincerament, que haurieu d'ésser una miqueta més durs amb la gent i tallar les coses abans que pugen de to. I a mi m'és més o menys igual, perquè al cap i a la fi, el meu equip és l'Hèrcules, però és una pena que s'enmerde la cosa tant, entre d'altres coses perquè després vos trobareu al camp i no vull pensar qué hi pot passar.