Imatge Friky de la presnetació.
-
Ufff
-
ESTA XIULANT ¿NO?
-
Vinatea, eres un criminal de guerra…
Y no ly bas arrepreguntar ke penssaba de l'unitat de la yengua balensiana i dels seus dialectex?? Llo am pensse ke haguera sigut un debat interesantisim...
-
També hi ha algun que altre CHORDI...
-
@Ramon 1909:
(friki)
També hi ha algun que altre CHORDI…Encara que et parega extrany eixe nom és més comú que l'animalà que ha posat Vinatea.
Jo també he vist per ahi algun CHUSO que altre. Ara només em falta vore un CHAVIER
-
-
Y ?
-
En la zona que está entre Gaspar Aguilar y San Vicente, cerca del Boulevard Sur hay un bar que se llama "Chent Chove", no es coña, he cenado ahí un par de veces.
-
En la zona que está entre Gaspar Aguilar y San Vicente, cerca del Boulevard Sur hay un bar que se llama "Chent Chove", no es coña, he cenado ahí un par de veces.
Repito… Y ?
-
Ya se donde no tengo que ir.
No estaria mal que si alguien pasara por alli inmortalizara con su camara dicho cartel digno de este foro.
-
Repito… Y ?
Pues nada, que:
0 en ortografía
7 en la comida
7 en el precio
9 en el trato (que nos invitaron a 2 rondas de casalla )
-
Repito… Y ?
Pues nada, que:
0 en ortografía
7 en la comida
7 en el precio
9 en el trato (que nos invitaron a 2 rondas de casalla )Ahhhh
-
Repito… Y ?
Pues nada, que:
0 en ortografía
7 en la comida
7 en el precio
CORTITO, EHH???
-
Repito… Y ?
Pues nada, que:
0 en ortografía
7 en la comida
7 en el precio
CORTITO, EHH???
Pretendia ser sarcastico.
-
Pues no lo conseguiste
-
OSTRAS…MI HERMANO JAIME, YO SOY EL QUE VA DE AZUL, ¿QUE HACE ESTA FORO AQUI?... ¿QUE ES FRIKY?
-
@docobo:
OSTRAS…MI HERMANO JAIME, YO SOY EL QUE VA DE AZUL, ¿QUE HACE ESTA FORO AQUI?... ¿QUE ES FRIKY?
-->
ESPESIAL!
-
@Ramon 1909:
@docobo:
-->
ESPESIAL!Mira por donde ya sabemos que existe un Chaume Badía Leal.
-
PERO ¿SE PUEDE SABER QUIEN NOS HIZO ESA FOTO? ¿SABIAIS QUE ERA YO?
-
lo del bar CHENT CHOVE es por que el tio se llama CHENCHO, que sois unos mal pensaos…
-
solo espero k el tal chaume no lea el foro sino…..... se le kaera la karota de
-
Per a catxondeo el que es duien els del "front jove Totiler"; "Chaume eixa chamiseta se chale ¡¡¡" " A Chaume li diuen Chavier i es fan de Chofre ¡¡¡" i vinga el descollono. Per cert a la pregunta dels xiulits, va aplaudir només l'himne "regional" la resta del partit sense animar i menjant pipes.
-
como t fijas e??