Helsinki 2005
-
Ningú veu atletisme o què?
Impressionant com sempre el senyor Bekele, tot i la seua recent desgràcia. Encara que la meua debilitat són les senyoretes d'Etiòpia, els atletes de fons etiops són també d'una altra galàxia. Es posen a correr en menys de 2'40" al quilometre i, després de 9600 metres, poden fer els darrers 400 metres en vora de 50 segons. La punyetera aristocràcia de l'atletisme, m'expliquen el que m'expliquen.
Els meus respectes també per a Juan Carlos de la Ossa. Avui que la nissaga dels fondistes europeus s'extingeix, este xiquet, que treballava fins fa dos anys en un escorxador de Conca, va tenir els sants collons de quedar entre els deu primers. Era un dels dos únics europeus que havien arribat a la final; espectacle especialment trist en la casa dels Nurmi, Viren, Riitola i tota l'enorme escola de corredors finesos.
-
Quina ruina de campionat!!!! esta plogent i bufa el vent, no es fan bones marques, no hi ha espectacle. Pot ser no es el millor lloc per a fer un Campionat del Mon al aire lliure.
-
jejejejejej,lo ke mas me mola es el efecto gaseosa de la prensa patria,jajjajaja al principio mil medallas,y creo ke al final 1 y gracias juasjuasjuajsus
-
Doblete para Justin Gatlin y aun puede hacer otra en el relevo, a ver q hacemos hoy en 50 km marcha pq si tenemos q esperar q reyes estevez nos de una medalla en un mundial o alguna olimpiada me parece q estamos apañados.
-
Viva el doping!!!
-