Llevar a algu de la llista negra
-
Senyors Moderadors:
Per equivocacio li he donat al boto de "ignorar" a un usuari i m'agradaria saber com el puc llevar de la meva "llista negra"…........ Ha de ser l'unic que tinc a eixa llista.
Perdoneu la meva ignorancia tan patetica, pero es que jo soc mes inutil que la merda d'un gitano.
Gracies
P.D: Cullerot, si llegeixes aquest missatge no et caguis de por... no has estat tu el malograt!!
-
Pinchá en Menu, a la derecha de la rana y dentro hay una opción de administrar ignorados o algo asi.
Saludos
-
Gracies per l'aclaracio.
Pero el problema que tinc es que no veig aixo de "menu" a la dreta de la granota….........
Gracies per la teva ajuda.
-
@GRANOTAEXILIAO:
Gracies per l'aclaracio.
Pero el problema que tinc es que no veig aixo de "menu" a la dreta de la granota….........
l'opcó menú està al costat esquerre del botó eixir, baix d'on fica el teu nom d'usuari quan et registres.Per exemple:
Usuari : mandrake
Menu - Eixir
-
@GRANOTAEXILIAO:
Gracies per l'aclaracio.
l'opcó menú està al costat esquerre del botó eixir, baix d'on fica el teu nom d'usuari quan et registres.Per exemple:
Usuari : mandrake
Menu - EixirJa m'ho has aclarat. Si es que em veig menys que Rompetechos. Gracies per la teva ajuda, ja no tinc cap usuari a la meva "llista negra", inaugurada per errada!!