Lliure - Blaugranes al Vent (DESCARGAR)
-
BLAUGRANES AL VENT
Llevant Levant
mai no aniràs sol
sempre alguna gola
cridarà el teu nomLlevant llevant
degà havies de ser
omplint sempre d'orgull
a la nostra gentTots junts iguals
sense deixar d'animar
per camí ferm
anirem endavant
blaugranes al vent
granotes feu sonar
gràcies a tots
el sol eixiraLlevant Llevant …
L'equip del carrer
l'equip del sentiment
no deixeu gens endins
que se'ns senta la veu
No pareu ni un segon
feu bullir la situació
que demà puguen dir
que el llevant no està solLlevant Llevant…
-
por que no se puede descargar el de vicenta?
-
Buen himno Lliure…y perfecta para cantarse en la grada
-
Gràcies LLiure
-
gracias lliure, habra que publicar un cd? lo pondremos en la hora de croar
-
Lliure esta de Putisima Mare.
-
Gracias a todos, las canciones con sentimiento granota me ponen los pelos de punta.
Todavía me falta para ir completando la colección las tres que ofreceis en "descargas de lliure" en la página de inicio de "portal granota".
Si alguien me puede explicar como me las puedo descargar que lo diga por aqui, o que ponga algún link para descargarme "emule".
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
@huit:
Buen himno Lliure…y perfecta para cantarse en la grada
no estaria mal 10000 personas cantandola
pero si el himno solo nos lo sabremos 5500 personas no creo que pueda ser a no ser que los ultras y los forza se pusieran de acuerdo
-
Muy wapo lliure, en tu línea A ver si alguien le hace un CD joer, que se lo hacen a xotos que cantan como el culo y a los granotas que nos peten.
A ver si al año que viene te vemos en la presentación
Mmmm ... ¿y si empezamos ya con el club de fans?
-
OTRA??????PUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
-
moltes gràcies novament a tots els que m'heu donat suport,en aquest en altres posts i en privats, ja que heu estat els que m'heu donat la força per a seguir fent el que he fet.
Això sí , a partir d'ara la cosa va a estar mes fotuda, ja que se m'han acabat un poc les idees sobre històries possibles , no sé si m'explique ,
ja he contat com em vaig fer del llevant, ja he contat com s'ha fet del llevant la majoria de la gent,
ja he rendit un petit homenatge (al costat de anti) de la copa de la república, ja he tractat el tema del llevant com una malaltia(benigna),
he cridat al cel en forma de cançó , el que sentia quan corria i corria sense parar i sense saber on anaba, d´amunt de la gespa de chapin,
ajudat per la bella història de lolaila he parlat d'una gran dona que es va fer del llevant pels sentiments,
i un petit cant a l'afició
NO SÉ JA QUE CONTAR
No és un adéu perquè si pense en algo d'aquí a 10 minuts tot el que he dit es va a quedar en no-res,(i us aneu a fotre i m'aneu a suportar)
o si algun de vosaltres m'ajuda i em diu que es pot parlar del llevant
moltes gràcies us vull granotes
-
moltes gràcies novament a tots els que m'heu donat suport,en aquest en altres posts i en privats, ja que heu estat els que m'heu donat la força per a seguir fent el que he fet.
Això sí , a partir d'ara la cosa va a estar mes fotuda, ja que se m'han acabat un poc les idees sobre històries possibles , no sé si m'explique ,
ja he contat com em vaig fer del llevant, ja he contat com s'ha fet del llevant la majoria de la gent,
ja he rendit un petit homenatge (al costat de anti) de la copa de la república, ja he tractat el tema del llevant com una malaltia(benigna),
he cridat al cel en forma de cançó , el que sentia quan corria i corria sense parar i sense saber on anaba, d´amunt de la gespa de chapin,
ajudat per la bella història de lolaila he parlat d'una gran dona que es va fer del llevant pels sentiments,
i un petit cant a l'afició
NO SÉ JA QUE CONTAR
No és un adéu perquè si pense en algo d'aquí a 10 minuts tot el que he dit es va a quedar en no-res,(i us aneu a fotre i m'aneu a suportar)
o si algun de vosaltres m'ajuda i em diu que es pot parlar del llevant
moltes gràcies us vull granotesDedíca-li una cançò a Villarroel pa lo bo i lo mal, clar
-
LLiure cada volta que sent està cançò se m'eriçona la pell de veritat. La trobe prou bona musicalment (la melodia està wapa wapa) i per la lletra també. Podría arribar a ser un himne no oficial del llevantinisme.
P.D: a vore si entre tots li donem idees
-
muy buena, para mi esta la mejor de todas, el llevant, llevaaaaant suena muy bien
PD este fin de semana te mando una canción q siempre te he dicho q t la iba a mandar y nunca la acabo, de esta semana no pasa, ya verás
PD2 podíamos hacer un concurso de letras y las mejores q lliure las cantara, es solo una idea