Sois aficionados de la "Selección Española"?
-
Q vuelva javi
-
Como siempre los catalufos manipulando encuestas.
Viva España !!!
L'altre dia en un post em digueres (i Khan ho confirmà) que només insultaves si t'havien insultat previament. Em pots dir en aquest post qui t'ha insultat?.
Me puedes decir donde he insultado yo?
Si te refieres a la palabra catalufos no se porque te molesta si es lo que has decidido ser.
No lo entiendo.
-
Viva España !!!
L'altre dia en un post em digueres (i Khan ho confirmà) que només insultaves si t'havien insultat previament. Em pots dir en aquest post qui t'ha insultat?.
Me puedes decir donde he insultado yo?
Si te refieres a la palabra catalufos no se porque te molesta si es lo que has decidido ser.
No lo entiendo.
Catalufo l'utilitzes com a adjectiu despectiu amb ànim ofensiu, després no digues que no comences tu.
Tu has decidit ser un espanyamerder, i que li farem?.A mi em pots dir Torrentí, Català, Picanyer, em dona exactament igual, però Picanyufo, per exemple trobe que es despectiu. Espanyamerder, és un adjectiu per aquells que fan d'espanya el centre del món (com la merda del water, que està al centre del sanitari) i que tots els territoris i totes les persones s'han de sometre al seu alé. Espanyamerder, és aquell que d'escoltarlo t'entren ganes d'anar al water pel seu ranci españolisme que provoca ois. Espanyamerder, és aquella gent que no compren que hi han altres sentiments i identitats diferents de l'espanyola i no la respecten. Si utilitzem el mateix croiteri teu, espanyamerder, no és un insult, és el que has decidit ser.
Un Català, Picanyer, Valencià, Torrentí, Andorrà, Alguerés, etc, s'acomiada, atentament.
-
Catalufo l'utilitzes com a adjectiu despectiu amb ànim ofensiu, després no digues que no comences tu.
Tu has decidit ser un espanyamerder, i que li farem?.A mi em pots dir Torrentí, Català, Picanyer, em dona exactament igual, però Picanyufo, per exemple trobe que es despectiu. Espanyamerder, és un adjectiu per aquells que fan d'espanya el centre del món (com la merda del water, que està al centre del sanitari) i que tots els territoris i totes les persones s'han de sometre al seu alé. Espanyamerder, és aquell que d'escoltarlo t'entren ganes d'anar al water pel seu ranci españolisme que provoca ois. Espanyamerder, és aquella gent que no compren que hi han altres sentiments i identitats diferents de l'espanyola i no la respecten. Si utilitzem el mateix croiteri teu, espanyamerder, no és un insult, és el que has decidit ser.
Un Català, Picanyer, Valencià, Torrentí, Andorrà, Alguerés, etc, s'acomiada, atentament.
per al Boss!
-
Viva España !!!
Mejor manipúlate los cuernos, q parece q se están cayendo.
EJPAÑA NOOOO
-
No me'n recordava d'aquesta enquesta, però el resultat és prou significatiu i és el que volia saber. Més de la meitat dels vots en contra de la selecció!
-
Però si es lo més normal; la selecció el mínim que transmitix es indiferència, i el màxim t'ho pots imaginar. I després hi ha gent que diu que barrejem politica amb l'esport: si no recolzes la selecció de Villar, eres antiespanyol. Manda guebos!!!!
-
@maulet78:
No me'n recordava d'aquesta enquesta, però el resultat és prou significatiu i és el que volia saber. Més de la meitat dels vots en contra de la selecció!
Si, seguramente este sea el sentir de la mayoria de los valencianos
-
Por supuesto siempre apoyo al equipo de todos:la seleccion.
-
@maulet78:
Però no et faces massa il·lusions, una enquesta sobre una hipotètica selecció valenciana o de PPCC encara tindria molt menys suport.
-
Mezclar selecciones nacionales y política es poco menos que inevitable, pues los términos para referirse a estas son idénticos. Sin embargo la pregunta es complicada de responder. Yo si juega la selección no quiero que pierda… quiero que gane y por la razón de que no hay otro país que prefiera que gane a España. Por otro lado, deportivamente hablando, tal y como juegan no me atraen para nada. Sin embargo de ahi a ser aficionado como lo soy del Levante pues no. No voy a ver a la selección como tampoco voy a ver al Valencia.
-
YO SI.
Sobretodo cuando hay los mínimos xotos posibles y encima JOAQUIN SE QUEDA EN SU PVTA CASA.
-
De basket, balonmano, futbol-sala, hockey hierba o patines, por ejemplo, si.
De furgol, NO.
-
Yo creo que está mal enfocada la encuesta:
Solo he ido a ver en directo un partido de la selección, amistoso por cierto, no tengo ninguna bandera, bufanda, camiseta o similar de la selección.
No suelo ver los partidos que hacen por la tele, salvo que sea alguna fase final de una Eurocopa o Mundial… y cuando pierde, duermo igual de tranquilo que si ganara.Por todo ello segun el tema de la encuesta NO soy aficionado de la selección… pero SI que quiero que gane partidos, se clasifique para cosas y llegue lo más lejos posible en mundiales o eventos parecidos.
-
Per cert, no he donat resposta a la pregunta de la enquesta: Sí, sóc aficionat a la selecció…a qui no li agrada riure?
-
Estoy con la selección Española pero no con la actual selección española. Yo hubiese querido que Eslovaquia nos hubiera mandado a casa para evitar el mal trago del mundial porque ahora está el cachondeito en todas las cadenas con el… ¿Llegaremos a cuartos? (Medio en sorna). Yo quiero que mi selección lo gane todo , pero seamos serios. Necesitamos que nos den un buen rapapolvo y hagan las cosas bien y en serio y se haga una buena selección de luchadores sin tregua , no una selección de estrellitas que nos las recuerdan en anuncios de Tv y que pasan sin pena ni gloria (exceptuando 2 o 3). Así que con esta selección si ganamos , bien y si perdemos , pues también...