LLEVANT-VALENCIA-VILA-REAL
-
No es cansa eixa gent de venir cada tres dia a deixar-nos anar el mateix rotllo, a demanar no sé quines fraternitats, a donar consells que no volem i que venen d'un club arruinat, a explicar-nos historietes sentimentals i a aconsellar-nos de les banderes que s'han de lluir al camp?
Ye tios, deixeu de torrar-nos.
PD: el dia que "tots" els afeccionats compartiscan les opinions de vtemalpuente jo em faig del CE Morella!
-
@Cullerot:
PD: el dia que "tots" els afeccionats compartiscan les opinions de vtemalpuente jo em faig del CE Morella!
Per aixó es gran el Llevant. Jo pense el contrari, el dia que tots pensen com tú, jo me faré del Conxita Piquer.
-
[quote="nouvingu
Les quatribarrades amb estrela o sempre no defensen cap tipus de violència, defensen una tendència ideològica que et pot agradar o no, però a mi em sembla respectable. Les esvàstiques que flamegen quan guanya el València tots sabeu què és el que defensen. No comparem, collons!!!Que se'n vagen i no tornen més…
Avorer, no ets catalaniste, però si desmemoriat o molt jove ¿No saps quina era la senyera de terra lliure?¿No eren violents?. Lo que representen les esvastiques, els aguiluchos etc… desde luego tots sabem que es, i es mal. Lo que representen els de les quatribarrades estelades també....i en qualsevol cas significa trencament en lo que tenim (el millor sistema en tota l'existencia de Espanya).
-
@Fonseca 5:
Per cert mestre blau;
Si el Dameargo guanya la lliga, ¿ tornarem a vore l´impagable tifo…..
CAMP EO, o ara ja sabeu escriure CAMPIO?
Això va ser molt bo. Que en una paraula, la caguen, ja es de ser incults.
Podrien haver posat campions o campeones, però "CAMPEÓ", sona com el cul, com lo de "Bocadill de chamó i ques"
-
@samaruk:
Avorer, no ets catalaniste, però si desmemoriat o molt jove
En això tens tota la raó del món. De vegades em falla la memòria, encara que no d'una manera selectiva com tu insinues. També sóc prou jove, crec
@samaruk:
¿No saps quina era la senyera de terra lliure?
Tu saps quina bandera gastava Franco quan la guerra?, la mateixa que tenim ara, lo del pollastre és posterior. Saps quina bandera gasta la ETA? La mateixa que gasta institucionalment Euzkadi. Saps quina bandera gastava el terrorista Arafat? La mateixa que el premi Nobel de la pau, Yasser Arafat.
A mi, personalment, m'agrada més la senyera coronada. Però no per vore com molts borregos o fatxes la gasten, jo no vaig a negar-la com a meua i a defensar l'honestedat del país que representa.
Cadascú agafa les banderes amb que més còmodes se senten, alguns no necessiten ni banderes. La quatribarrada coronada, sense coronar o estrelada coronada o sense coronar, no han estat creades per un feixista que fa apologia del terrorisme, com ara l'esvàstica, o la del pollastre. Ja t'he dit: no comparem.@samaruk:
i en qualsevol cas significa trencament en lo que tenim (el millor sistema en tota l'existencia de Espanya).
En això també tens raó, en la primera part, que normalment respon a una voluntat de trencar amb el que tenim. Discrepe molt més en què siga el millor sistema de tota l'existència d'Espanya. En això, el Llevant té una antiga tradició republicana i molts dels vells llevantinistes podran explicar-nos (a mi també) quin ha estat el millor sistema per ells. No creus?
-
@samaruk:
Avorer, no ets catalaniste, però si desmemoriat o molt jove ¿No saps quina era la senyera de terra lliure?¿No eren violents?. Lo que representen les esvastiques, els aguiluchos etc… desde luego tots sabem que es, i es mal. Lo que representen els de les quatribarrades estelades també....i en qualsevol cas significa trencament en lo que tenim (el millor sistema en tota l'existencia de Espanya).
Samaruk, no sé si nouvingut és jove o desmemoriat, però com ja t'ha explicat ell, i molt bé, totes les banderes han causat moltes més morts o se les pot acusar de terroristes des del teu punt de vista, fins i tot, i amb més motiu, "l'espanyola".
Per cert, jo sense acusar ningú de desmemoriat, voldria recordar (tinc panflets i comunicats de Terra Lliure) que el seu simbol representatiu, o mitjancant el qual es publicitava a tot arreu, era un "t" minúscula junt amb una "ll" totes dues mig entrellaçades, estant la t en un planol superior d'alçada. Si que es cert que en algunes fotografies públiques de comunicats on apareixen persones estava l'estelada, i també tinc fotos on apareix una espanyola, i dos on apareix la bandera d'euskadi (ah i un altra la d'irlanda), totes per diferents motius.
Per cert tu que preguntes, no sé si per "saber" o per titllar d'ignorant a nouvingut, saps quina era la bandera estelada que ha aparegut en algunes fotos de comunicats? L'estelada amb fons blau o amb fons groc?.
-
Nouvingut: 1-¿On insinue que tens memoria selectiva?
2-Me parles de banderes, de gent, violenta o no, de qui no vaig a debatir, seria llarc. Tú dies que la estelada mai ha representat res violent, jo te he dit que si, i te he dit quan.
3-¿Quan ha viscut espanya 30 anys de pau i desenvolupament, com els que hem tingut ara? Es una preguta retórica, que qui la conteste, siga republicà o monàrquic, sino es mentiros et dirà que mai.Xavier: 1-No, no recorde si les quatribarrades estel.lades eren en fons groc o blau.
2-¿Dir li a algú que no s'anrecorda d'alguna cosa, es acusar?
-
a ver si es verdad, XOTO!!!! quedate en tu foroxoto.com y no vuelvas por aki ejjejeje
-
@Cullerot:
JA SOM DOS !
-
Yo me hice del Levante hace más de 20 años porque era el único oasis intelectual en el desierto futbolístico valenciano.
Y con mensajes como el de Mestre "Mosatros" blau me siento día a día más orgulloso de la decisión que tomé.
¡Hay más cultura acumulada en 6.000 granotas que en 50.000 xotos!. Y eso es lo que verdaderamente les molestará toda la vida.
DEMASIADO DE DERECHAS PARA SER DEL BARÇA
DEMASIADO PROVINCIANOS PARA SER DEL MADRID
DEMASIADO CONVENCIONALES PARA SER DEL LEVANTE
-
@Juan carlos (Burjassot):
Yo me hice del Levante hace más de 20 años porque era el único oasis intelectual en el desierto futbolístico valenciano.
Y con mensajes como el de Mestre "Mosatros" blau me siento día a día más orgulloso de la decisión que tomé.
¡Hay más cultura acumulada en 6.000 granotas que en 50.000 xotos!. Y eso es lo que verdaderamente les molestará toda la vida.
DEMASIADO DE DERECHAS PARA SER DEL BARÇA
DEMASIADO PROVINCIANOS PARA SER DEL MADRID
DEMASIADO CONVENCIONALES PARA SER DEL LEVANTEMe parece que te has pasado un poco.
Mira que necesitar a 6000 Granotas para igualar la inteligencia de 50.000 xotos !!!!!!!
Yo creo que con dos o tres nos bastaríamos.
Y el final…....DEMASIADO..... ha sido APOTEOSICO.
-
ENHORABUENA POR TÚ EXPOSICIÓN MESTRE BLAU, CON ESE RESPETO, MIS PUERTAS LAS TIENES ABIERTAS.
POR CIERTO, EVIDENTEMENTE LOS LEVANTINISTAS SOMOS VALENCIANOS Y SOLO HAY UNA BANDERA ANTICONSTITUCIONAL EN EL ESTADIO QUE ES UN 0,01 DE LA REPRESENTACIÓN DE NUESTRO CLUB.
YO ODIO ESA BANDERA, LO QUE PASA ES QUE D. PEDRO VILLAROEL NO TIENE LO QUE HAY QUE TENER PARA RETIRARLA DEL CAMPO.BUENO LO DICHO, GRACIAS POR TUS DESEOS DE ASCENSO Y UN FUERTE ABRAZO.
VIXCA VALÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me identifico totalmente con tu punto de vista.Nuestro Levantinismo no es un odio ciego e irracional al Valencia aunque criticamos a ese club cuando nuestros intereses son lesionados y perjudicados!!!!
-
@lliber:
@Cullerot:
JA SOM DOS !
Eiiii el CE Morella, el club dels meus amors després del Llevant UE ¡¡¡¡
-
Creo que economicamente seria muy positivo para la Comunidad Valenciana que tuviesemos 3 equipos en Primera. Además deportivamente seria un hito que hace años que no se logra, y superariamos a Cataluña entre otras comunidades.
Vamos LEVANTE, este año a PRIMERA, TODOS LO NECESITAMOS.
-
JO CONCRETAMENT I RESPECTANT L´OPINIÓ DE TOTS,PENSE COM SAMARUK QUE LO QUE FA GRAN AL LLEVANT ES QUE DONA CABUDA BAIX UNA MATEIXA AFICIÓ A DIVERSITATS D´OPINIÓ.JO NO PUC DIR QUE EM CONSIDERE CATALANISTE PERÒ SI QUE CREC I NO TE QUE RES A VEURE AMB LA FRATERNITAT QUE N´HI HA QUE RESPECTAR LES DIVERSES OPINIONS TOT I QUE NO M´AGRADEN LO QUE NO VOL DIR QUE ES PUGA MANTINDRE UNA DISCUSIÓ RACIONAL.
-
I A NOUVINGUT DIR-LI QUE ESTIC COMPLETAMENT AMB ELL.EL MAL QUE L´HAN FET ELS FATXES I BORREGOS A LES SENYES D´IDENTITAT VALENCIANS PER PART D´ESTA GENTOLA HA SIGUT MOLT GRAN.PERÒ NO PER AIXÓ HEM D´AVERGONYIR-NOS ELS QUE ENS SENTIM IDENTIFICATAT EN ELLES.
-
oomo dice un muy buen amigo mio:
LO QUE MÁS ME GUSTA DEL LEVANTE ES QUEE PIERDA EL VALENCIA
-
yeee el de BURJASSOT hay las dao….tienes toda la razon...la aficion del valencia es la tipica inculta borrega y "meninfot" tipica de la sociedad valenciana...asi es nuestra sociedad en mayoria ,aunq yo soy del grupo de q soy del levante desde q nací,no lo elegí pero me odiaria a mi mismo si fuera un meninfot mas....
AMUNT LLEVANT