MUNDIAL DE FORMULA 1 -06-
-
@El Guaje:
PD: Tinc entés que el moniato te la seua residència a Montecarlo. Algu m'ho pot confirmar?
Antiespañol!!! Hereje!!!
-
@El Guaje:
Ja que estem, donaré jo la meua visió. ALONSO MONIATO!!!!!! Apart d'això, diré, per als interesats, que jo no es que vullga que guanye Schumacher, es que vull que perga Alonso, em dona igual si es l'alemà, Raikkonen, Sato o Kartikheyan. I si, m'encantaria que perdera contra De la Rosa.
OPD: Tinc entés que el moniato te la seua residència a Montecarlo. Algu m'ho pot confirmar?
NO es londres….tambien os molesta que por trabajo,viva fuera...o solo sigue siendo envidia....bueno ,bueno...como esta el mundo.
-
Home, a mi em dona igual. Ho dic per aquells que diuen que representa a Espanya, i tal, i canvia la seua residència a Mònaco, només per no pagar impostos… Aixina de "espanyol" es sentirà ell, no?
-
@El Guaje:
Home, a mi em dona igual. Ho dic per aquells que diuen que representa a Espanya, i tal, i canvia la seua residència a Mònaco, només per no pagar impostos… Aixina de "espanyol" es sentirà ell, no?
yo haria lo mismo, para que se lo lleve todo la pu.ta hacienda de los cojo.nes
-
@Gavilan o Granota:
@El Guaje:
Ja que estem, donaré jo la meua visió. ALONSO MONIATO!!!!!! Apart d'això, diré, per als interesats, que jo no es que vullga que guanye Schumacher, es que vull que perga Alonso, em dona igual si es l'alemà, Raikkonen, Sato o Kartikheyan. I si, m'encantaria que perdera contra De la Rosa.
OPD: Tinc entés que el moniato te la seua residència a Montecarlo. Algu m'ho pot confirmar?
NO es londres….tambien os molesta que por trabajo,viva fuera...o solo sigue siendo envidia....bueno ,bueno...como esta el mundo.
es monaco lo dijo en una entrevista en la ser
-
Yo tengo entendido que vivía en Oxford, al menos hasta el año pasado.
-
@El Guaje:
Perfecte, i tal volta jo també ho fera, però després pocs o ningú diria que jo represente a ningú més que la meua butxaca.
Poc a poc, es van desmontant les excuses barates d'uns quants, que simplement volen correr-se en vore l'estanquera punxada en un palo. Que no busquen més excuses, són aixina de carques i de ridículs.
-
@Lineker:
@El Guaje:
Perfecte, i tal volta jo també ho fera, però després pocs o ningú diria que jo represente a ningú més que la meua butxaca.
Poc a poc, es van desmontant les excuses barates d'uns quants, que simplement volen correr-se en vore l'estanquera punxada en un palo. Que no busquen més excuses, són aixina de carques i de ridículs.
Las opiniones y los gustos de los demás son tan respetables como los tuyos.
-
@ludmiguel:
Vaja xorrada. L'opinió de Hitler és tan respectable com la teua???
La gent és diferent i les opinions també. Hi ha gent bona i gent dolenta igual que opinions més encertades que altres.
Això de que s'ha de respectar tot és el típic argument que donen els feixistes per a que se'ls respecte. (i ja sé que tu no ets feixista, era un exemple)
-
@Lineker:
@ludmiguel:
Vaja xorrada. L'opinió de Hitler és tan respectable com la teua???
La gent és diferent i les opinions també. Hi ha gent bona i gent dolenta igual que opinions més encertades que altres.
Això de que s'ha de respectar tot és el típic argument que donen els feixistes per a que se'ls respecte. (i ja sé que tu no ets feixista, era un exemple)
Home, ja sé que l'opinió de Hitler no és respectable.
Jo estic parlant dins del context de qui preferim que guanye el Mundial de F1, és evident.
-
TOMA TOMA TOMAA!!!!
Como se pone esto!!!!
VAmos niñato!!!
-
Que mala zueeeeeeeeerte chato!!!!
-
TOMA, TOMA Y TOMA!!!!!!!!!!!!!!
Alonso primero y Schumi retirado. No hay que cantar victoria todavía, pero sólo nos queda un pasito.Alonso, no invites a Fisichella a tu fiesta.
-
TOMAAAAAAAAAAAAAAA con un puntito Alonso campeon. Ala que se vaya a tomar por cul.o el alemanito de los cojo.nes
-
jodete schumacher
-
Bueno,Alonso caerá mal a unos,peor a otros,pero si no ocurre nada raro,lo tiene hecho.2 veces campeón del mundo,y lo que le puede quedar.
-
-
¿Os levantais a esa hora a ver cochecitos? ¿Teneis scalextric?
-
Pues a mi no me hace ninguna gracia, la verdad.
-
¿Os levantais a esa hora a ver cochecitos? ¿Teneis scalextric?
la verdad es que no me e levantado para verlo, cuando me e levantado e puesto el teletexto y me a alegrado la noticia
@Rana Baileys:
pues a mi si, igual si llega a ser a Alonso a quien se le rompe a mi no me haria gracia y sin embargo a otros si
-
Y Sato ha acabado la carrera y se ha llevado la ovación del respetable!!!!!!!!!
GRANDE SATO!!!!
Michael el tramposo lo tiene difícil, Alonso, el tontito, lo tiene más fácil, pero queda una carrera…... y la mano del Kaiser es alargada.
-
@Lineker:
@Gavilan o Granota:
bueno,bueno,bueno,encima de pasear porque se ha paseado,nuestro nano le pone emocion al mundial,en el cual es el unico y verdadero protagonista,todo depende de el y gracias a el ha ganado hoy chumi,2 carreras.
Qui està ara darrere?
¿decias? creo que el alemanito ¿no?
-
-
@Rana Baileys:
-
LOROOOOOLOROLOROLOLLLLOOOOOO GARY JO DE TE GARY JO DE TE GARY JOD ETE…......ALONSO LLORON DE ALEGRIA,ARRIBA ESPAÑA I PUXA ASTURIES EL QUE RIE EL ULTIMO RIE MEJOR?BRASIL NOS ESPERA.....
-
@Cullerot:
Esta felicitat no es paga amb diners.
NI QUE LO DIGAS SIGUE RIENDO O LLORANDO…..
-
@Lineker:
ALONSO, LLORÓN, SALUDA AL CAMPEÓN!!!
-
PAJARITOS POR AKI PAJARITOS POR ALLA….VOLVIO ALONSO A DELEITARNOS CON SU BAILE...QUE GRANDE.....
-
@Lineker:
@El Guaje:
Potser que Alonso guanye el Mundial, però la cara que feia al podium el cap de setmana pasat val tots els diners del mòn…
Per a la resta…
PASAR ESA MASTERCARD POR LA RAJITA DE MI CULO….POR QUE ME CAGO EN ELLA.....PER A LA RESTA A LA MERDA.
-
@Gavilan o Granota:
@Cullerot:
Esta felicitat no es paga amb diners.
NI QUE LO DIGAS SIGUE RIENDO O LLORANDO…..
Sempre ens quedarà Suècia.