Vols escriure del Llevant en un diari electrònic?
-
Benvolguts amics:
La característica principal del nostre diari és que les notícies les redacten els propis lectors. En l'apartat esportiu, diferents aficionats de l'Alacant, l'Hèrcules o el Castelló i més esporadicament de l'Elx o dels equips de Bàsquet Etosa i Pamesa, ens envíen amb certa regularitat les últimes notícies dels seus equips.
Ens agradaria comptar amb vosaltres també per a que ens parlàreu del Llevant. Vos hi apunteu?
Cordialment,
Jaume Martínez, editor
-
molt pagueu?
-
No cobrem ningú, de fet gastem part del nostre temps lliure en la seua confecció. Simplement ens satisfà escriure sobre les coses que ens agrada (o ens interessa) i, important, de la manera que ens agrada.
No crec que siga el moment per filosofar, però en un món tan controlat com el nostre, i estic parlant ara dels mitjans de comunicació, és una detall prou important, no creus?A mi, ho reconec, no m'agrada el futbol, però si m'agradara i fóra del Llevant, un equip maltractat pels mitjans de comunicació, trobaria interessant una iniciativa d'esta mena.
En tot cas, espere no haver-te desil.lusionat.
Salutacions cordials
Jaume Martínez, editor
-
A partir d'ara el Llevant UE estarà representat al vostre Diari. La veritat que he aguaitat la vostra web i està molt bé. Salutacions. Procuraré enviar-vos coses.
-
Por si me animo, ¿se pueden enviar también escritos en castellano?.
-
Sí, per supost, en valencià o en castellà. Nosaltres no tenim cap problema amb cap llengua. Gràcies pel teu interés
Jaume Martínez, editor
-
Pues empezamos bien…
EL LLEVANT U.E. DEIXA PASSAR UNA ALTRA OPORTUNITAT
Alabès-Llevant: 3-2. Ja la setmana passada, davant el Getafe CF, el Llevant UE no aprofità l'ocasió d'allunyar un altre possible candidat a l'ascens a primera divisió.
¿Y DEL ROBO QUE NOS HAN HECHO QUE?????????????
-
Podríem considerar, pel joc vist, el resultat com a just. Malgrat tot, l'actuació desencertada de l'àrbitre Pérez Pérez, ha perjudicat clarament, i en moments determinants al Llevant UE, el qual podria haver resultat guanyador si les decisions del colegiat hagueren estat unes altres.
Bien chaval bien, tu vas para redactor de ANAL BOU