FORÇA PENYA, ARA MÉS QUE MAI
-
Aito, torna a fer un miracle.
-
si saberes les simpaties ke tenen els supporters de la penya al barsa de basket,voriem si obriries un post com este
-
si saberes les simpaties ke tenen els supporters de la penya al barsa de basket,voriem si obriries un post com este
Les rivalitats tipo Barça-Espanyol o Barça-Penya tenen caducitat regional. Fora de l'entorn Barcelona-Badalona jo no li trobe cap sentit i a mi m'encanta el Joventut com a segon equip. I més ara que té al millor entrenador de la història del bàsquet europeu.
I també m'agrada l'Espanyol en el futbol, FORÇA DANI SÀNCHEZ LLIBRE!!!
-
2-2
Aito, què gran que ets!!!
-
La Penya ha fet el difícil que era empatar la eliminatòria, demà el miracle, en directe des del Martín Carpena la penya li passarà la maneta per la cara al Unicaja i a la final a menjar-nos al TAU
-
Hi ha moltes coses que no pareix lògiques per les típiques rivalitats territorials i fore d'estes ens afecten poc… per a mi la penya després del Barça es el preferit...
Coses com Real Madrid-Osasuna podríen ser similars...
-
Encara estic fregant-me els ulls. Les coses com són i esta, Gary, me l'empassaré sencera: Visca Aito!!
-
@Cullerot:
Encara estic fregant-me els ulls. Les coses com són i esta, Gary, me l'empassaré sencera: Visca Aito!!
-
Ara més que mai Força Penya!!! A la final remuntant i que tremole el Baskònia.
-
Enhorabona Aito pel que ens has ensenyat. Enhorabona per ser la clau per distingir als que saben de bàsquet dels que només saben mirar un marcador i dir qui ha guanyat.
I no puc deixar de dir la ràbia que em dóna que Aito no puga tindre darrere un equip forjat a base de màfies marbellís o contrabandistes de ceràmica.
Sempre ho has sigut, però no em cansaré de dir-ho. Gràcies Aito, millor entrenador de la història europea.
PD: I l'americana perquè la desconec, que si no…
-
Ara ve el baixó. Però he de dir: Gràcies Aíto per fer-me somniar. I gràcies als jugadors. I a Villacampa, que està demostrant ser un bon president.
Hem guanyat un titol i hem quedat semifinalistes de l'ACB acollonant a l'Unicaja. I açò no ha fet més que començar.
-
Hubiera sido fenomenal la remontada de la penya, xo seguro q ahora vemos una gran final entre los mejores de esta temporada, disfrutaremos.
-
@buscador:
Hubiera sido fenomenal la remontada de la penya, xo seguro q ahora vemos una gran final entre los mejores de esta temporada, disfrutaremos.
GORA BASKONIA!!!