LÓPEZ CARO APOSTA PER RIGA I NINO EN LA DAVANTERA
-
…López Caro cree que la llegada de Nino servirá para paliar el déficit goleador del Levante en las dos últimas temporadas. De hecho, según las preferencias del ex entrenador del Real Madrid, el almeriense parte el primero en la parrilla de salida en cuanto a la nómina de delanteros que tiene la plantilla azulgrana. Por otro lado, el lebrijano también confía en Riga Mustapha, si bien piensa que el ghanés todavía tiene que terminar de adaptar su fútbol a la Liga española y asimilar algunos conceptos...
http://www.as.com/articulo/futbol/Lopez ... ftb_2/Tes/
A pesar de que demana 2 davanters nous (i que són necessaris) sembla que Nino és el preferit i que tindrà un lloc reservat en la davantera. I el davanter nou que vinga serà per a complementar-se amb ell. Mentre s'espera l'arribada dels nous davanters( si es que venen...) l'entrenador també hi té plena confiança amb Riga, però per culpa de la seua irregularitat L.Caro creu necessaria l'arribada de més gent a la davantera.
Almenys ja es van veient algunes coses clares i és que Nino serà una part important en la davantera del Llevant i jo crec que els seus números són un aval suficient per a donar-li eixa responsabilitat.
-
parece que el lopez caro entiende de futbol sabe que el unico punta indiscutible es nino mientras cuenta con riga en la recamara para enseñarle algunos conceptos…
-
L.C. diu que té confiança amb Riga perquè és el que té. No ha de dir altra cosa. Però és evident per al lebrijano (per cert, aquest no és un cantaor flamenc?) fan falta dos davanters de solvència, ja que ara parlem de la davantera, i estic segur que LC té plans menys optimistes per a Riga si arriben els fitxatges que ell desitja.
-
Matxo, quina lectura fas tu d'aquest article per a dir que conta en Nino i Riga?
Titular: LÓPEZ CARO HA PEDIDO EL FICHAJE DE DOS DELANTEROS
Confía en Nino y Riga, pero cree que no es suficiente aval goleador
Jo crec que si arriben dos davanters realment bons passaran dues coses:
1.- Nino i Riga no seran titulars.
2.- Riga jugarà amb contagotes, si arriba.
-
@maulet78:
Matxo, quina lectura fas tu d'aquest article per a dir que conta en Nino i Riga?
Titular: LÓPEZ CARO HA PEDIDO EL FICHAJE DE DOS DELANTEROS
Confía en Nino y Riga, pero cree que no es suficiente aval goleador
Jo crec que si arriben dos davanters realment bons passaran dues coses:
1.- Nino i Riga no seran titulars.
2.- Riga jugarà amb contagotes, si arriba.
…López Caro cree que la llegada de Nino servirá para paliar el déficit goleador del Levante en las dos últimas temporadas...
Ahí ja ha dit que amb Nino el gol està assegurat. Jo no he dit que Riga siga titular indiscutible, sinò que mentre no vinguen altres davanters és un dels elegits. I si lliges ve, en cap lloc posa que amb Riga no conta per a res, i per tant per ara si que conta amb ell. Em crec que la lectura que has fet tu és el que t'agradaria a tu i no el que realment posa.
I a mi la impresió que em dona eixe article és que Nino serà titular. On posa el contrari? Que vullga 2 davanters més(no és que ho diga ell, esque són necessaris) no crec que siga raó suficient per a dir que ja no contarà amb ells. Ademés, t'has molestat en llegir el que he posat al primer comentari o tan sols has llegit el títol del post per a no cansar-te?
-
La verdad que me preocupa que para Lopez Caro el 9 del Levante vaya a ser….......Nino.
Por mucho Nino que sea, tiene que demostrar su valia en Primera, y en Primera si haces experimentos lo más seguro es que te vayas.............al cagueró en navidad.
-
Jo que se xé, jo a Riga no el veig capacitat per a Primera, a Nino tira que te va pero pense que si arriben dos davanters desents, encara que siguen del mateix estil, els posarà als 2 i jugarà amb un 4-4-2 dels de tota la vida i Nino ahi no tindrà lloc.
-
@maulet78:
Jo que se xé, jo a Riga no el veig capacitat per a Primera, a Nino tira que te va pero pense que si arriben dos davanters desents, encara que siguen del mateix estil, els posarà als 2 i jugarà amb un 4-4-2 dels de tota la vida i Nino ahi no tindrà lloc.
Jo, sincerament, no crec que siguen capaços de dur 2 davanters realment bons, duran a un i gràcies. A més de que jo crec que Nino és molt vàlid i este xaval té molt a demostrar, i el millor de tot és que vol fer-ho.
De totes formes, el post no anava per ahi. López Caro podia haver arribat i dir perfectament que conta amb Mantxev abans que amb Riga, aleshores la història seria una altra. Però no, ell ho deixa clar diguent que dels 4 que hi han encara en nòmina sols conta amb Riga i Nino per a la davantera.
-
por nino y riga, pues vamos bien. si al menos pidiese a luca toni