<<mundial 2006="" bÀsquet="" de="" japÓ="">></mundial>
-
El basket me aburre, no me la levanta.
Ademas, los jugadores son todos llargos y feuts.
Un desastre optico vamos.
MENUDA TONTERIA ACABAS DE ESCRIBIR
-
Hui Espanya s'ha classificat definitivament com a primera de grup en vencer a Angola per deu punts en un partit que ha estat molt bé perque jo estava sobant. Però a mí el resultat em fa pensar que si a Alemanya guanyem de 21 i a Angola de 10 potser el rival més important del grup no era Alemanya sino Angola. Per altra part esperar un partit que ja de per si semblava de tràmit contra Japó que probablement només aprofite de calfament.
-
gora libano!!!!!!!
-
brasil y puerto rico eeeeee….liminados
-
el libano eeeeeee….liminado
-
quedan 12 minutos para jugar contra los japoneseeeess!!!
Hoy de 40
-
SILENCIO…SUENA EL HIMNO ESPAÑOAL XD
-
vaya geta tienen los japos,madre mia
-
Japon-55 , EspaÑa-104 ARRASANDO
… y ahora Serbia.
-
quedan 12 minutos para jugar contra los japoneseeeess!!!
Hoy de 40pesimista,que poco confias en ESPAÑA…
-
Una duda:
Se sabe seguro el rival?Es Serbia?
-
@julen:
Una duda:
Se sabe seguro el rival?Es Serbia?Sí. Toca ara el conte de mai acabar?
-
Serbia no es Italia ni Grecia, pero una selección de mercenarios a los que todos dan por muertos. Cumple con el perfil del verdugo clásico.
-
si efectivamente a eso nos vamos a merendar
-
Sèrbia, hui per hui no és un rival que faça por. Em fan més por els àrbitres. Ara, que igual els dóna per jugar bé i donen un disgust.
-
@ferryslliria:
Sèrbia, hui per hui no és un rival que faça por.
Bàsquet i Sèrbia són dues paraules que unides no fan por. Fan tremolar. I amb l'orgull ferit, les cames em farien figa. Com Espanya torne a eixir a fer el numeret els cinc primers minuts de partit i eixos tingan el dia… ja vorem.
-
Se sap ja l'hora del partit???
-
@Cullerot:
@ferryslliria:
Sèrbia, hui per hui no és un rival que faça por.
Bàsquet i Sèrbia són dues paraules que unides no fan por. Fan tremolar. I amb l'orgull ferit, les cames em farien figa. Com Espanya torne a eixir a fer el numeret els cinc primers minuts de partit i eixos tingan el dia… ja vorem.
A mí hui per hui no em fan por, són un equip desfet com la xocolata. A l'orgull poden apel·lar, però pense que hui per hui l'orgull espanyol també està tocat en que amb una bona sel·lecció hagen fet aigua les últimes ocasions. A més els jugadors espanyols, ara per ara estan acollonats, perque saben que si perden Pepu els tallarà els collons; temen més a Pepu que a Avdalovic (motiu per a no temer a Sèrbia, tenen Pameseros)
-
Buf a mi Serbia no me da muy buenas vibraciones
-
A que hora es el partido?
-
Finalmente será a las 13 horas. Hemos tenido suerte en esto, de buena nos hemos librado
-
Argentina y Lituania ya en cuartos. Es lo primero de lo que me he enterado al levantarme a las 7 y cuarto.
Bueno,pues me esperan unas 7 horas de basket, después la vuelta, algún partido que pongan las autonómicas y el Xotencia.Si no me veis por aqui es que me dió un ataque de televisionitis y estoy en un psiquiátrico imitando a Andrés Montes.
Por cierto, hablando de Nueva Zelanda, sabe alguien donde está la vieja Zelanda?
-
Argentina y Lituania ya en cuartos. Es lo primero de lo que me he enterado al levantarme a las 7 y cuarto.
Bueno,pues me esperan unas 7 horas de basket, después la vuelta, algún partido que pongan las autonómicas y el Xotencia.Si no me veis por aqui es que me dió un ataque de televisionitis y estoy en un psiquiátrico imitando a Andrés Montes.
Por cierto, hablando de Nueva Zelanda, sabe alguien donde está la vieja Zelanda?
Yo hare practicamente lo mismo
-
Ha ganado Turquia a Eslovenia,y ha ganado Lituania a Italia.
-
Turquía tiene un equipo muy joven, y tiene mucho mérito su victoria.
-
el 4 de los turcos 19 añitos y un crack!!
-
Bueno,en cuartos tocará contra Lituania,el martes será el partido.
-
y q tal Lituania como rival?
-
Bé, Espanya ha fet el que tocava i ja està. Ara a vore que passa amb Lituània.
I ara passem a l'important: Zelanda és una província neerlandesa.
-
@ferryslliria:
Bé, Espanya ha fet el que tocava i ja està. Ara a vore que passa amb Lituània.
I ara passem a l'important: Zelanda és una província neerlandesa.gracies per l´informació