Cibo Llíria 63-Wisconsin University Green Bay 78
-
El conjunt edetà va pagar la falta de ritme de competició i no va poder parar a la Universitat de Wisconsin, que es va imposar per 62-78, amb una gran actuació de Rafa Huertas i de l'hispano-brasiler Sidao de Santana.
Debut del degà en la pretemporada i derrota, però en Edeta sabem que encara queda temps per a millorar i guanyar la LEB2 (ara em podeu dir il·lús).
Amunt Llíria!!!!!
Per altra banda en la final del Campionat d'Europa cadet guanya Espanya amb espectacular actuació de Ricky Rubio, però passant d'ell tot i que siga de la penya destacaré la participació de David Guàrdia, germà de Salva Guàrdia i excanterà del Llíria i actualment en Unicaja.
-
por lo visto el ricky rubio metio un triple en el ultimo segundo que tela no? y 51 puntos o algo asi me parecio leer
-
@ferryslliria:
El conjunt edetà va pagar la falta de ritme de competició i no va poder parar a la Universitat de Wisconsin, que es va imposar per 62-78, amb una gran actuació de Rafa Huertas i de l'hispano-brasiler Sidao de Santana.
Debut del degà en la pretemporada i derrota, però en Edeta sabem que encara queda temps per a millorar i guanyar la LEB2 (ara em podeu dir il·lús).
Amunt Llíria!!!!!
Per altra banda en la final del Campionat d'Europa cadet guanya Espanya amb espectacular actuació de Ricky Rubio, però passant d'ell tot i que siga de la penya destacaré la participació de David Guàrdia, germà de Salva Guàrdia i excanterà del Llíria i actualment en Unicaja.una pregunta la leb2 es como la segunda a?o como si fuera segunda b? quiero decir si el lliria hace buena campaña podria volver a la acb??? ojala…estaria wapo lo seguire como la temporada pasada en marca.com a ver como va.FORÇA SEDESA LLIRIA I FORÇA LLEVANT
-
una pregunta la leb2 es como la segunda a?o como si fuera segunda b? quiero decir si el lliria hace buena campaña podria volver a la acb??? ojala…estaria wapo lo seguire como la temporada pasada en marca.com a ver como va.FORÇA SEDESA LLIRIA I FORÇA LLEVANT
ACB = 1a divisió
LEB1 = 2a divisió
LEB2 = 2a b
EBA = 3a divisió
o això crec jo
-
Com diu Mandrake, però la LEB2 no està dividida en grups com la 2ªB (o es diu BBVA B), sino que la divisió comença en la EBA