On està l'Agüelo Cebolleta?
-
Ja que la crida a Mandete a tingut ressó. Jo recorde les historietes entranyables de l'agüelo Cebolleta. Que crec que era familia del Rana-Baileys (aquest últim si que està). Tampoc no està Pepe Herrero (del qual dissentia en molts aspectes). Bé segur que vosaltres recordareu molts més.
Ahhh si Forza Alba, que dir ¡¡¡¡¡¡.
-
@Xavier:
Ja que la crida a Mandete a tingut ressó. Jo recorde les historietes entranyables de l'agüelo Cebolleta. Que crec que era familia del Rana-Baileys (aquest últim si que està). Tampoc no està Pepe Herrero (del qual dissentia en molts aspectes). Bé segur que vosaltres recordareu molts més.
Ahhh si Forza Alba, que dir ¡¡¡¡¡¡.
No m'recorde de cap historia de l'aguelo Cebolleta. Podries explicarme'n alguna.
-
Home, recordar, recordar…. En l'altre fòrum (l'oficial) contava coses de quan era menut, coses curioses del vestidor, de quan veies als jugadors canviar-se, del jugador que jugà amb el València CF (per reforçar-lo) i digué que si però isqué amb la samarreta del València però es posà l'escut del llevant UE, etc. Era un home major però amb molta cultura i memòria.
-
@Xavier:
Home, recordar, recordar…. En l'altre fòrum (l'oficial) contava coses de quan era menut, coses curioses del vestidor, de quan veies als jugadors canviar-se, del jugador que jugà amb el València CF (per reforçar-lo) i digué que si però isqué amb la samarreta del València però es posà l'escut del llevant UE, etc. Era un home major però amb molta cultura i memòria.
Ho sent . No l'he conegut.
Encara que eixa historia del jugador amb la samarreta del Valencia y l'escut del Llevant , si que la coneix.No m'enrecorde si la llegit al llibre de Emili Nadal o algun article de Salvador Regues.M'EN RECORDE JO CUAN ANAVA A VALLEJO ….....
-
De mis noches de navegación insómnicas, me he encontrado con este post de hace más de 3 años. No sé por qué en aquel entonces no lo respondí, pero mira, nunca es tarde.
D. Ramón, o el abuelo cebolleta, por fortuna sigue entre nosotros, y sí, es familiar mío. Ahora ya no vive en Valencia, sino que se fue a Granada con su hija mayor. De esto hace unos dos años. Va a cumplir 90 en octubre y sigue tan lúcido como siempre, y más granota que nunca (si eso es posible).
Cuando estuvo una temporada viviendo con nosotros, recuerdo que le dictaba los mensajes a mi hija, porque le daba yuyu esto de internet, aunque se sentaba a leer el foro y se sabía manejar bien…todo un fenómeno.Ahora no tiene ordenador en su casa, ni nadie que le comunique cosas del foro, pero eso sí, esta pasada temporada ha visto todos los partidos por PPV, y la próxima, espero que también, aunque a su yerno no le gusta porque dice que se exalta demasiado..y es verdad, jejeje.
Por cierto, hace tiempo que no hablo con él. Mañana le llamo sin falta y seguro que me dará recuerdos para todos.