¡Goooooooooooooooooool del Benidorm!
-
Primera derrota de los xotos B. Muy malos, por cierto, en lo poco que he visto del partido.
Lo van a pasar mal.
Ahhh, y he visto una peña xota en un corner con banderas de Francia….o me lo me imaginado???
-
no se no veo morralla
-
El año que viene, Mestalla-Ontinyent lololololo!!!!
-
@ludmiguel:
Ieeee, un respecte per a l'Ontinyent!!!
L'any que ve va estar a punt de pujar.
-
Respecte al màxim, però es que és el primer equip de Tercera que m'ha vingut al cap i que pegue bé a la cançoneta. Però bé, si el podem canviar per un altre, no hi ha problema.
-
@ludmiguel:
Respecte al màxim, però es que és el primer equip de Tercera que m'ha vingut al cap i que pegue bé a la cançoneta. Però bé, si el podem canviar per un altre, no hi ha problema.
I l'any que veeee,
i l'any que veeee,
vorem Mestalla Ontinyent B!!!
-
@Lineker:
@ludmiguel:
I l'any que veeee,
i l'any que veeee,
vorem Mestalla Ontinyent B!!!Perfecte. Tots contents.
-
El mestalleta no sufrira¡ilusos!
Por cierto,para quien les guste las "estadisticas"…en foietes el benidorm es realmente duro.El año pasado tan solo perdio dos partidos y uno fue contra vuestra farsa de filial
-
Este post que pinta aqui?
-
Pues pinta que Ceszater, al igual que yo, estábamos viendo en P2 el partido y nos alegramos de que marcaran un gol a los xotillos. Ni más ni menos.
-
@Lineker:
@ludmiguel:
Ieeee, un respecte per a l'Ontinyent!!!
L'any que ve va estar a punt de pujar.
Viscaa L'ONTINYENT!!Aquest any pujen segur