Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse

No hay delantera

Programado Fijo Cerrado Movido Levante UD
    29 Mensajes 12 Posters 1.4k Visitas
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • CASSELIC Desconectado
      CASSELI
      Última edición por

Sobretot en el que tens escrit que el Llevant te la capacitat económica i l´historia del AC Milan, R. Madrid, Barça i similars

On posa açó al meu post? Tant de bó tinguerem el que tu dius que jo escric!

Ja veig que no es pot opinar sobre un estil de joc, perque si no ho fas com diuen alguns, eres un paranoic, un confús i escrius com un infant, gracies a deu no soc ninguna de les coses que dius i a més a més mai en la vida m´atreviria a qualificar a una persona amb eixos termes per una simple opinió futbolistica, i menys sense coneixer a eixa persona. Es més tampoc em crec poseidor de la veritat absoluta, ni molt menys,sols dic el que m´agradaria que fera el llevant en quant a l'estil de joc, i no "defensa presionant": qui ho te que fer? manolo i harte, ojala! Pero va a ser que no!

P.d: D'ara endavant vaig a limitarme a llegir les veritats absolutes sobre el mon del futbol que hi han a a quest forum i em reservare les meues per a mi, salutacions a tots i espere que s' acabe aci aquesta opnió.
      Vinga a guanyar al madrid que es el que fa falta!

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
      • tacataT Desconectado
        tacata
        Última edición por

Tus argumentos siempre son aleccionadores. Cada día leo tus post con mas atención. Tiene una forma de ver el futbol muy realista.

• Fonseca 5F Desconectado
          Fonseca 5 Cafeteros
          Última edición por

@CASSELI:

On posa açó al meu post? Tant de bó tinguerem el que tu dius que jo escric!

Ja veig que no es pot opinar sobre un estil de joc, perque si no ho fas com diuen alguns, eres un paranoic, un confús i escrius com un infant, gracies a deu no soc ninguna de les coses que dius i a més a més mai en la vida m´atreviria a qualificar a una persona amb eixos termes per una simple opinió futbolistica, i menys sense coneixer a eixa persona. Es més tampoc em crec poseidor de la veritat absoluta, ni molt menys,sols dic el que m´agradaria que fera el llevant en quant a l'estil de joc, i no "defensa presionant": qui ho te que fer? manolo i harte, ojala! Pero va a ser que no!

P.d: D'ara endavant vaig a limitarme a llegir les veritats absolutes sobre el mon del futbol que hi han a a quest forum i em reservare les meues per a mi, salutacions a tots i espere que s' acabe aci aquesta opnió.
          Vinga a guanyar al madrid que es el que fa falta!…

@CASSELI:

.1- Veig que el tipic "bombeja agustinet" que utilitzem als partits d´empreses
          2-A més teniu part de raó l´unic que sabia tocar la bola l´any del descens es un dels pitjors jugadors quer ha tingut el llevant als ultims anys, i gracies a ell vam baixar a segona, no?…

Abans de traurer a pasejar el victimisme (lletra negrita) pensa el que escrius.
          Resulta que per opinar diferent te tractem com un infant un paranoic i nosequantes coses mes.

1- La simplificacio que fas de unes opinions i el paralel amb el futbol d´empreses i el bombetja Agustinet, es o insultant o faltes el respecte o es una simplificacio extrema (infantil). Jo he preferit voreu desde un punt de vista positiu i pensar que tas passat amb la simplificacio.

2- La "paranoia victimista" te lloc en llegir o traure conclusions de lo que penses que han escrit altres forers (jo en concret no) de Rivera, que jo no ho he llegit en cap opinio.
          Lo que es cert es que Rivera no es Maradona. Mestalla 8-1-05, primera part, 1-0 gol de Mista, Rivera se entreté al mitj del camp, pert la pilota, contracolp i gol. I no va ser l´unic balo perdut que ens costa un gol. Tot i aixo, ningu deixaria fora del once ideal de tota l´historia del Llevant a Rivera.

Si vols escriure, escrius, i si no vols, pues no ho fas. A mi em dona igual. Pero el que critica , simplifica i intenta ridiculitzar la opinio de altres forers, esta expossat a rebre una resposta similar. Si no t´agrada…..consulta a un psicoleg.

TIJERITAS NUNCA MAIS

• CASSELIC Desconectado
            CASSELI
            Última edición por

D'acord demane disculpes a tots els adults que amb opinió adulta no deixen opinar a altres persones amb menys criteri futbolistic (ja se sap: esos locos bajitos) i amb un victimisme-paranoic-infantil que aplega al extrem de tindre que visitar un psicoleg; i jo pense que si el psicoleg el que m' ha d´ensenyar es que: "Rivera no es maradona", val la pena que m´estalvie els diners per al pase de l´any que ve.

Lo que es cert es que Rivera no es Maradona.

En serio?

• D Desconectado
              DAVID 0
              Última edición por

@CASSELI:

D'acord demane disculpes a tots els adults que amb opinió adulta no deixen opinar a altres persones amb menys criteri futbolistic (ja se sap: esos locos bajitos) i amb un victimisme-paranoic-infantil que aplega al extrem de tindre que visitar un psicoleg; i jo pense que si el psicoleg el que m' ha d´ensenyar es que: "Rivera no es maradona", val la pena que m´estalvie els diners per al pase de l´any que ve.

En serio?

Rivera no podria ser ni el limpia botas de Maradona

Fonseca 5 Cafeteros
                Última edición por

@CASSELI:

En serio?

A mes a mes deus donar urgentment classes de literatura.

TIJERITAS NUNCA MAIS

• CASSELIC Desconectado
                  CASSELI
                  Última edición por

@Fonseca 5:

@CASSELI:

En serio?

(mep) (ala)

Fonseca 5 Cafeteros
                    Última edición por

@CASSELI:

@Fonseca 5:

@CASSELI:

En serio?

(mep) (ala)

El pitjor substitut dels plors per la teua ignorancia es la risa.

Lamentable.

TIJERITAS NUNCA MAIS

• tacataT Desconectado
                      tacata
                      Última edición por

No hay delantera? Hoy por hoy me preocupa mucho mas que no haya defensa. Sobre todo con el Madrid. Sólo imaginarme al sustituto de Alvaro y hecho a temblar.

• First post
                        Last post