Un altre que oblida el seu passat
-
L'altre dia entrevistaren a Natxo Rodilla per motiu de la seua contractació com a testaferro del Pamesa València i de la retirada del dorsal 11. Ell digué que era un honor que li feren tot això en "el meu club de tota la vida" (sic). Espere que tots els que ací en Llíria estan que no caguen amb tu s'hagen adonat de la classe de persona que ets i del que tu estimes el Club Esportiu Bàsquet Llíria, on, per si no ho recordes, se't donà la teua primera oportunitat en ACB. Espere que tu i el "teu" Pamesa fracasseu, mentrestant jo me'n riuré.
-
Independiente de los piques que te llevas el rodilla este es un cretino…ñañañañañañañañañ
-
@ferryslliria:
L'altre dia entrevistaren a Natxo Rodilla per motiu de la seua contractació com a testaferro del Pamesa València i de la retirada del dorsal 11. Ell digué que era un honor que li feren tot això en "el meu club de tota la vida" (sic). Espere que tots els que ací en Llíria estan que no caguen amb tu s'hagen adonat de la classe de persona que ets i del que tu estimes el Club Esportiu Bàsquet Llíria, on, per si no ho recordes, se't donà la teua primera oportunitat en ACB. Espere que tu i el "teu" Pamesa fracasseu, mentrestant jo me'n riuré.
Buaaa, com te ratlles!!!
Ni que s'haguera cagat en el Llíria. Del que tu escrius que ha dit, hi ha alguna cosa falsa?
-
Allò d'"el meu club de tota la vida", on s'oblida completament de la seua etapa en el club del seu poble (on no jugà en primera autonòmica; sino en l'ACB) i dels meus (i evidentment que dels seus no) amors.
-
@ferryslliria:
Allò d'"el meu club de tota la vida", on s'oblida completament de la seua etapa en el club del seu poble (on no jugà en primera autonòmica; sino en l'ACB) i dels meus (i evidentment que dels seus no) amors.
Xe tu, dues coses.
La primera és que és possible que siga el club de la seua vida, ja que és on s'ha donat a conéixer al més alt nivell i ha aconseguit títols.
I la segona és que teniu una obsessió en que el cor ha de ser monolític que no me l'explique. No pot ser que puga estimar-se a dos clubs?
La tercera és de bonus. Els periodistes també encaren les respostes.
-
Pot ser tingues raó però no m'ha agradat allò de "de tota la vida" que si haguera dit "en el club que més m'ha donat" o algo paregut jo haguera callat, però no ha sigut així i la meua mania envers ell creix i envers tots els que l'adoren quan ell no se'n recorda mai (perque la situació no és nova) del Llíria també.
-
@ferryslliria:
Pot ser tingues raó però no m'ha agradat allò de "de tota la vida" que si haguera dit "en el club que més m'ha donat" o algo paregut jo haguera callat, però no ha sigut així i la meua mania envers ell creix i envers tots els que l'adoren quan ell no se'n recorda mai (perque la situació no és nova) del Llíria també.
Com costa crear mites i que poc ens duren…
-
Suele pasar. Joaquín, "la finta y el tontín", ya no
se acuerda de su pasado madridista.
-
Però el cas de Joaquín no és com el cas de Rodilla, perque Joaquín no debutà en el Real Madrid. És com si Joaquín quan es retire li donen el puesto de Carboni i diga que li alegra treballar molt en el seu club de tota la vida.
-
@ferryslliria:
Però el cas de Joaquín no és com el cas de Rodilla, perque Joaquín no debutà en el Real Madrid. És com si Joaquín quan es retire li donen el puesto de Carboni i diga que li alegra treballar molt en el seu club de tota la vida.
Veig que portes en el teu avatar al Rudy Fernàndez. Potser estiga equivocat però pense que el Rudy Fernàndez es va fomar amb el CB Prat (el club del meu poble) i allà va aconseguir alguns èxits esportius que el van catapultar a la Penya… estaré amatent a partir d'ara en les seues declaracions per si mai afirma que "està orgullós de jugar la penya, el seu club de tota la vida"...
Força Llevant!!
PD: Ara de veres, jo al contrari que el Gary si que entenc el que dius.
-
A mí sempre m'ha repatejat un poc que Rodilla jugara en el Pamesa, però comprenc que era en eixe moment el millor, però no m'agradaren les declaracions, com tampoc estarien bé si les fera Rudy o ningú.
Edite: segons ACB.com Rudy es formà al San José Obrero de Palma i d'ací a la Penya, però de totes formes s'entén el que vols dir.
-
@granota_del_nord:
Ieeeee, para el carro.
Jo sí que l'entenc, l'entenc perfectament. El que passa és que no estic per a res d'acord.
-
@Lineker:
@granota_del_nord:
Ieeeee, para el carro.
Jo sí que l'entenc, l'entenc perfectament. El que passa és que no estic per a res d'acord.
No. tu no l'entens i no se'n parle més…
Força Llevant!
-
@granota_del_nord:
@Lineker:
@granota_del_nord:
Ieeeee, para el carro.
No. tu no l'entens i no se'n parle més…
Força Llevant!
D'acord.