L.CARO SEGUEIX ELS PASOS DE PRECIADO
-
Des de l'any de l'ascens de Preciado que no havia vist a TOTA la plantilla tan enxufà. Ací, ixca qui ixca ho dóna tot. Una meravella vore jugar a César i Déhu en la defensa com si ho estigueren fent tota la vida(quan no han coincidit mai en lo que portem de temporada), o a Cavallero, que deprés de les rajades que va pegar va estar molt segur tot el partit(jo ja em veia cantades de l'estil com les que va fer en el Celta quan no jugava), o a Riga, que a pesar de que no li entra ni una el tio no para de lluitar i de intentar-ho,…
Amb Preciado pasava igual, quan veies a Aizpurua, Lekumberri,...que en lliga no jugaven mai i quan ho feien en la Copa ho donaven tot.
Esta plantilla ens pot donar moltes alegries!
-
Jo crec que la millor alegria que ens van a donar va a ser la permanència
-
Exacto: la permanencia. Esa sería la gran alegría. Y ya acabará la temporada para hacer análisis. Por ahora vamos bien y espero que mejoremos más y metamos la mitad de ocasiones que creamos.
Hay que ser muy optimista y el trabajo de López Caro está siendo estupendo. Por eso están todos tan enchufados. Sí que aprendió de la banda de los galácticos, sí.
-
UOOO UOOOOO permanencia UOOOOOO
-
A mi Lopez Caro me sigue pareciendo un triste
Y preciado si que era un tio cachondo
-
El carácter no tiene nada que ver con la efectividad.
-
@Rana Baileys:
Pues sí. Anti quería que fichasemos a Bigote Arrocet.
-
@Rana Baileys:
Pues sí. Anti quería que fichasemos a Bigote Arrocet.
Como mínimo.