Es mor l'exfutbolista del Barça Sergi López, germà de Gerard
-
Extret de la Cadena SER
FÚTBOL
Fallece el ex futbolista azulgrana Sergi López, hermano de Gerard
04-11-2006 AGENCIAS
El ex jugador del FC Barcelona y del Real Zaragoza Sergi López, hermano del también ex azulgrana Gerard, ha fallecido en Granollers (Barcelona) al ser arrollado por un tren, según han confirmado fuentes cercanas a la familia.
Sergi López, de 39 años, fue futbolista del primer equipo del Barca en los años ochenta, aunque a lo largo de su carrera deportiva pasó por otros equipos como el Real Zaragoza.
López era el mayor de tres hermanos futbolistas. El menor, Gerard López, formado también en la cantera barcelonista, ha sido internacional con la selección española en todas las categorías, incluida la absoluta, y participó en la Eurocopa del año 2000 en Bélgica y Holanda.Gerard juega desde la pasada temporada en el AS Mónaco, donde tiene contrato hasta junio de 2009.
El FC Barcelona está viviendo un triste fin de semana, después de que Josep Puyol, padre del capitán del Barcelona Carles Puyol, falleciera ayer en accidente laboral tras volcar la máquina retroexcavadora que conducía en el municipio de Sarroca de Bellera (Lleida).
Unas 2.000 personas han asistido al sepelio de Josep Puyol en la Pobla de Segur (Lleida), entre las que se encontraban el presidente del F.C. Barcelona, Joan Laporta, y el secretario técnico del club, Aitor "Txiki" Beguiristaín, entre otras.
-
Vaya racha que llevamos
-
dep. muxo animo gerard.
-
Collins … DEP
-
A mi no m'agrada açò dels posts dedicats a les morts. Solen estar plens de paraules buides i els tòpics es repeteixen: era una bona persona, va ser un crack, etc. etc.
Jo recorde de ben menut llegir cròniques al Sport que parlaven de Sergi, semblava que ho tenia tot per triomfar. Però la mala sort es va creuar pel seu camí i les lesions no el van deixar ser el gran jugador que prometia. No obstant això, els que som barcelonistes no podem oblidar-lo, ni a ell ni a la infinitat de xavals que han passat pel mini estadi.
A banda del drama de la mort, estan els indicis no confirmats que podria tractar-se d'un suicidi. En cas que això acabe sent cert, seria un més dels suicidis que últimament es prodiguen en l'esport d'elit. I això encara em fot més i crec que és motiu de reflexió per a tot el món esportiu.
La maquinària de fer diners en que s'ha convertit l'esport està deshumanitzant les vides de molta gent. La facilitat en que s'alcen mites i la rapidesa en que acaben estes persones en l'oblit és producte d'una greu errada en la filosofia de l'esport mundial. La complicada integració en el món real d'estes persones (mai deixen de ser persones) i la despreocupació dels clubs que tant partit han tret del seu rendiment aboquen al drama a famílies senceres que no sempre tenen els recursos econòmics o morals per refer-se.
Siga o no siga un suicidi, hauríem de fer alguna cosa.
-
@Lineker:
A mi no m'agrada açò dels posts dedicats a les morts. Solen estar plens de paraules buides i els tòpics es repeteixen: era una bona persona, va ser un crack, etc. etc.
Jo recorde de ben menut llegir cròniques al Sport que parlaven de Sergi, semblava que ho tenia tot per triomfar. Però la mala sort es va creuar pel seu camí i les lesions no el van deixar ser el gran jugador que prometia. No obstant això, els que som barcelonistes no podem oblidar-lo, ni a ell ni a la infinitat de xavals que han passat pel mini estadi.
A banda del drama de la mort, estan els indicis no confirmats que podria tractar-se d'un suicidi. En cas que això acabe sent cert, seria un més dels suicidis que últimament es prodiguen en l'esport d'elit. I això encara em fot més i crec que és motiu de reflexió per a tot el món esportiu.
La maquinària de fer diners en que s'ha convertit l'esport està deshumanitzant les vides de molta gent. La facilitat en que s'alcen mites i la rapidesa en que acaben estes persones en l'oblit és producte d'una greu errada en la filosofia de l'esport mundial. La complicada integració en el món real d'estes persones (mai deixen de ser persones) i la despreocupació dels clubs que tant partit han tret del seu rendiment aboquen al drama a famílies senceres que no sempre tenen els recursos econòmics o morals per refer-se.
Siga o no siga un suicidi, hauríem de fer alguna cosa.
supongo que menos le molara a la peña morirse no?,que menos que tener un pequeño recuerdo…..llevais la negra
-
Mis condolencias a Gerard y su familia. DEP