NO SEAMOS CHOTOS. NO A UN NUEVO ESTADIO DE VILLARRO. FIRMA.
-
Si a un nou estadi però amb cautela. Jo vull les coses legals. No vull que ens requalifiquen terrenys que no són nostres, i sempre que la reqüalificació aporte beneficis al barri.
Per què dic això?, perquè el Llevant UE o fa una reforma en profunditat del Ciutat de València o anem a pitjor a poc a poc. Tal vegada l'import d'un nou marcador, canvi de gespa, sanejament de la graderia (i cubrició de part de les grades als gols i a la graderia central), canvi de seients, millora dels baixos de les graderies (un bassal constant), etc, seria una inversió elevada i per un poc més tenim estadi nou.
Tanmateix no vull regals de sól públic ni edificabilitats per damunt d'allò establert per a la zona. No vull que el benefici restant s'invertisca sense trellat en grans fitxatges en una campanya.
Si es fan les coses ben fetes podem tindre un estadi en condicions per a molts anys i un matalàs econòmic per aguantar quan ens vinguen mal donades.
Malauradament, en el fons, pense que tant Bautista Soler, com Villarroel només volen operacions urbanístiques on poder sucar d'alguna forma.Recordeu on ens enviaren després de Vallejo? Orriols era un camí de barro i canyes, vam perdre molts aficionats i deambularem durant dècades per la segona . Encara recorde el meu primer partit al Nou Estadi quan era petit. Sigué davant l'Ourense a 2a B i per a arribar a l'estadi estiguerem mitja hora amb el cotxe en xarcos,barro,sorra i males herbes.
Fa no molt aconseguirem uns accessos dignes per a arribar fins el nostre estadi,ja prostituit amb el nom de Ciutat de València, i l'unic que queda per a arribar al benvolgut estadi és que Villarrobo arregli la zona de les portes per a entrar que encara me recorden aquell primer partit.
Els altres aspectes a millorar són ja dintre de l'estadi, i són dintre perquè Villarroel no se gasta un duro amb el llevant,pq el videomarcador mai arriba, pq des de sempre els seients han estat lletjos i fastigossos,i pq la gespa porta dècades sent la mateixa. Fins i tot amb el bonic que és eixe estadi per dintre,la imatge exterior dona vergonya.
Anem a marxar diguent que costa molt arreglar l'estadi? Quan no neeges la casa te compres una altra? Anem a aplaudir que rita barberà prometa a Villarrobo un pelotazo blaugrana?
Els que defensen que sí, me recorden el tema del trasvassament de l'ebre. Que no se pot fer una altra cosa, serà bó per a tots, no podem continuar així… Com l'estadi compartit,no?
A veure si reaccionem i ens adonem que la culpa de tots els nostres mals la té Villarroel, i que fins que no marxi eixe tirà, no milloraran les coses.
Si voleu un Pitterman...d'acord,això serà el nostre llevant.
Pq els diners de Vicentin...no se van veure,no?
I els de l'estadi sí?
-
NO A UN NOU ESTADI!!!
-
No se trata de arreglar el Estadio, ESO SERIAN GASTOS Y NINGUN EURO AL BOLSILLO.
Se trata de que si se racalifican los actuales terrenos de nuestro Estadio SE INGRESARIAN MUCHOS MILLONES DE EUROS (el actual Estadio vale cero euros, por que esta calificado como zona verde/deportiva).
El asunto de fondo es que por desgracia O SE HACEN PELOTAZOS RECALIFCANDO Y COMPRANDO OTROS TERRENOS MUCHO MAS ECONÓMICOS, o se tiende a la desaparición de quien sea honrado y no entre en ese juego.
Que el dinero vaya al bolsillo de Villarroel es decir que el dinero va al Levante U.D., ¿Porque?, simplemente por que es el dueño y los dueños hacen caja y se lo meten en sus bolsillos. Con eso se dispone de efectivo para muchas necesidades que conlleva estar en 1ª o 2ªA. y por supuesto el que se pierdan algunos millones en la cuenta particular de Villarroel y Angel Rubio.
Dejémonos de legalismos, que por desgracia en este fútbol profesional corrupto, el legal se va a 3ª o desaparece.
Es cuestión de elegir SUPERVIVENCIA O DESAPARICIÓN.
Todo es cuestión de: ¿SI A LOS XOTOS SE LO HAN HECHO POR QUE A NOSOTROS NO?
P.D. Yo que he conocido cuando nos cortaron la luz y el teléfono al Club, cuando los jugadores se encerraron por que no cobraban, cuando nos descendieron por no pagar, cuando toda Valencia y su provincia se burlaban del Levante U.D., no quisiera volver a lo mismo, por ser legalista y puritano, cuando los demás nunca lo han sido y sacan pecho.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Tothom a València s'en riu de nosaltres i no ho deixa de fer ni amb nosaltres a primera. Se rigueren amb el nou estadi,se rigueren quan pujarem,se rigueren quan Villarroel digué que el Mallorca era equip de segona,quan fitxarem al LC sense haver debutat al racing,i som una vergonya mendigant a Rita Barberà per a tindre un nou estadi.
Voleu diners a canvi de començar de zero una altra vegada,siguent ls segundons i sense cap garantia d'un futur millor?
Doncs molt bé,i damunt pareix que sempre els mateixos porten la raó. El llevant no perilla de baixar a 3ª. Era l'únic equip sanejat de seona i ho continua siguent de primera.
I lo dels beneficis i demés ho deixe a la copa amèrica. Jo no prostituiré més la ciutat de València amb més "pelotazos".
Si ho esteu diguent vosaltres mateixos.Si s'accepta eixa condició,estarem jugant brut.
Els equips que baixen són per presidents caciques com el de l'oviedo,el del burgos…
Pd:Els diers de vicentin son de villarroel,del LL.U.E de segur que no.
Els de Rivera i Nacho s'invertiren en qui? En Tello? En Lombardi? En el gran mitjapunta que signarem l'any passat?
Una de cal,dues de sorra.
-
Yo no quiero un estadio nuevo, y menos cambiar de ubicacion. Ahora que estamos en una buena zona nos vamos a ir a otro sitio? NI DE COÑA HOMBRE.
Y a mi no me vale que si a los xotos le dan tal y le dan cual. Nosotros no somos los xotos.
Y para tener buenos jugadores no hace falta pegar pelotazos como hacen los xotos, y sino mirad al Sevilla.
-
@llevant firm:
.. un camí de barro i canyes, vam perdre molts aficionats i … estiguerem mitja hora amb el cotxe en xarcos,barro,sorra i males herbes….?
Fang
-
@Fonseca 5:
@llevant firm:
.. un camí de barro i canyes, vam perdre molts aficionats i … estiguerem mitja hora amb el cotxe en xarcos,barro,sorra i males herbes….?
Fang
En el fangar nos vamos a meter con esto del nuevo estadio.
-
El buen negocio que van a hacer algunos y la porquería de estadio que van a hacer. Y va a ser como el videomarcador: en 2009, para el centenario, aún no saben ni dónde ubicarlo.
Si lo hacen, diré que somos peores que los chotos porque encima les copiamos.
-
Jvpeiro@3p0q8k5x:
Si lo hacen, diré que somos peores que los chotos porque encima les copiamos.
Efectivamente, acabaremos siendo la segunda marca del Valencia. El segundo equipo del gobierno. El Valencia CF AUDI, el levante Skoda.
-
@Antinacionalista:
@Fonseca 5:
@llevant firm:
Fang
Por esos somos "granotas".
-
@Fonseca 5:
@Antinacionalista:
@Fonseca 5:
@llevant firm:
Fang
Las ranas viven en aguas limpias.
-
@Antinacionalista:
@Fonseca 5:
@Antinacionalista:
@Fonseca 5:
@llevant firm:
Fang
Eres incansable.
-
@Fonseca 5:
@Antinacionalista:
@Fonseca 5:
@Antinacionalista:
@Fonseca 5:
@llevant firm:
Fang
Eres incansable.
Los granotas somos incansables
-
Lo que se les va a acabar el tiempo, no querian tenerlo para el centenario??
Es en el 2009… en dos añitos: redaccion de proyecto, aprobación, construcción... si lo consiguen el campo no aguantará más de 10 años!!!!
-
mas videomarcador, mas cesped,mas arreglarlo y menos campo nuevo.
NO AL NOU CAMP
-
yo voto no al nuevo estadio y menos en el puerto,no es por nada,no me gusta la hubicacion.
un saludo.
-
NO AL NUEVO ESTADIO.
Si a remodelar el que tenemos.
-
antes d epoensar en estadios, habra que estar algunois años ma sen primera y ganar algo, por que popara hacer eco no quiero 40000 personas
-
antes d epoensar en estadios, habra que estar algunois años ma sen primera y ganar algo, por que popara hacer eco no quiero 40000 personas
Ganar algo??que quieres la uefa o la champions
-
aunque sea la copa, pero lo q no quiero es q se tire el dinero por pretender ser lo que no somos
-
Solo con dar miedo al Valencia y que la gente vea que suenan nombres para hacer un proyecto de futuro la gente empieza a interesarse por el club y poco a poco vamos siendo mas. ¿Cuantos eramos en Segunda "B"? ¿Y ahora? ¿Y si ficharan a Bekcham, cuantos seriamos?
-
a beckam como con cruiff no? cuando tenga 40 años
?
-
yo voto por el nuevo estadio si lo hacen en el puerto donde decian en astilleros sino ya estamos bien donde estamos que lo adecenten haciendole una reforma buena y chutando
-
Como antes comentaron, es mas caro remodelar y adecuar el nuestro que construir uno nuevo.
-
no al nou estadi
-
NO AL NUEVO ESTADIO