REGGI JA TÉ FITXA
-
@llevant firm:
Jo no canviaria a ningú del vcf per nosaltres, jo sóc del llevant i punt, ja conec com és aquest equip. Com sé que tú no seràs valencianista, no faré cas al comentari.
Una cosa és ser llevantinista i altra ser tonto.
Jo canviaria a molts jugadors del València, però bé, em conformaria amb Morientes per Reggi, a David Silva per Laurent Robert, a Gavilán per Berson i a Ayala per Alexis.
Faria més canvis, ja que preferisc fins i tot a Joaquín abans que a Ettien, però bé, amb eixos 4 ja es donaria un salt importantíssim.
Pero bé, si la gent pensa així…
-
@maulet78:
@llevant firm:
Jo no canviaria a ningú del vcf per nosaltres, jo sóc del llevant i punt, ja conec com és aquest equip. Com sé que tú no seràs valencianista, no faré cas al comentari.
Jo canviaria a molts jugadors del València, però bé, em conformaria amb Morientes per Reggi, a David Silva per Laurent Robert, a Gavilán per Berson i a Ayala per Alexis.
Faria més canvis, ja que preferisc fins i tot a Joaquín abans que a Ettien, però bé, amb eixos 4 ja es donaria un salt importantíssim.
Jo puc opinar el que em doni la gana, com va fer l'estadi l'altre dia. Si jo ja em quedí amb ganes de contestar-te a un missatge on deies que era patètic defensar a aquest jugador.
Doncs mira, si la gent ho defensa no és per la seua tècnica o per ser un gran golejador, és perquè ha demostrat ser un gran professional amb nosaltres que ha estat apartat de l'equip per no tindre fitxa i que ni ha dit res de dolent ni res, a veure si t'assabentes.
Jo ja he dit que l'altre dia tampoc va fer gran cosa, però mira molts opinem així, en que hem de créixer de mica en mica, no tinguent vint mil milions de deute com els nostres veïns admirats per vosaltres. Això és sentiment,si senyor.
I ja possats, l'aficionat del barça que canvie a Valdés per Casillas i ho faça una opinió respectable com la que més, clar que sí!
No te vull insultar perquè perdria tota raó en la meua argumentació, així que no diré res sobre el que és ser ximple o no ser-ho.
-
@llevant firm:
@maulet78:
@llevant firm:
Jo puc opinar el que em doni la gana, com va fer l'estadi l'altre dia. Si jo ja em quedí amb ganes de contestar-te a un missatge on deies que era patètic defensar a aquest jugador.
Doncs mira, si la gent ho defensa no és per la seua tècnica o per ser un gran golejador, és perquè ha demostrat ser un gran professional amb nosaltres que ha estat apartat de l'equip per no tindre fitxa i que ni ha dit res de dolent ni res, a veure si t'assabentes.
Jo ja he dit que l'altre dia tampoc va fer gran cosa, però mira molts opinem així, en que hem de créixer de mica en mica, no tinguent vint mil milions de deute com els nostres veïns admirats per vosaltres. Això és sentiment,si senyor.
I ja possats, l'aficionat del barça que canvie a Valdés per Casillas i ho faça una opinió respectable com la que més, clar que sí!
No te vull insultar perquè perdria tota raó en la meua argumentació, així que no diré res sobre el que és ser ximple o no ser-ho.me gusta la cantidad de romanticismo que hay en la afición granota. que si descarga, que si reggi… pronto tendremos a pundonor rubiales... no sé, facil lo tiene la directiva con tanto amor platónico.
-
si maulet no es ni del levante!!!
-
-
@Alfredo Landa:
si maulet no es ni del levante!!!
Todo depende del cristal de las gafas con que se mire…
-
Ara Iñaki Descarga no serà un crack, molt bé
Doncs sí que hi ha romanticisme, pequè el llevant és això, com quan tú demanes que Villarro cedisca les accions als petits accionistes i jo defense la teua opinió.Això sí que no s'ho creu ni Déu, però tú bé que ho defenses.
Reggi no ha cobrat un duro fins que no ha tingut fitxa i això no ho fan tots, per molt dolents que siguen.
Me vaig a estudiar que demà tinc un examen molt important, més que no rebatir tot el dia a gent que no l'interessa la meua opinió en absolut.
-
_NO ACEPTÓ LA OFERTA DEL CONJUNTO ARGENTINO
Reggi no quiso ser el sustituto de Higuaín en RiverJ.L
El ítalo-argentino no quiso aceptar una propuesta de River Plate para jugar en el club franjirojo en estos primeros seis meses de año. El punta levantinista fue el elegido para suplir la baja de Gonzalo Higuaín tras su fichaje por el Real Madrid en este mercado invernal. El quedarse sin ficha le abrió el mercado argentino y no solo River se fijó en el punta, sino que su ex equipo Gimnasia y Esgrima de la Plata también preguntó por él pero Reggi optó por el Levante._http://www.marca.com/edicion/marca/futb ... 27189.html
-
@llevant firm:
Doncs mira, si la gent ho defensa no és per la seua tècnica o per ser un gran golejador, és perquè ha demostrat ser un gran professional amb nosaltres que ha estat apartat de l'equip per no tindre fitxa i que ni ha dit res de dolent ni res, a veure si t'assabentes.Si la gent el defensa per ser un gran professional amb el Llevant i que després de estar apartat sense fitxa mai ha dit res dolent ni res, et recomane que li feu una estàtua en lloc de demanar que siga titular, perquè és una autèntica ruina de delanter.
@llevant firm:
No te vull insultar perquè perdria tota raó en la meua argumentació, així que no diré res sobre el que és ser ximple o no ser-ho.
No t'escaldes 'tete', fas bé de no insultar-me perquè m'ho mereixc, dir que Reggi és un paquet, on s'ha vist això? Insultam per favor!
Pots opinar el que vullgues, ni soc el més indicat per a dir a ningú que no opine ni crec que ho he dit mai. Saps llegir?
Mira, no sols és patètic defensar a Reggi pels motius que argumentes, però el que és patètic, trist i lamentable és que s'haja demanat a crits la seva incorporació com si el seu amor als colors del club anaren a provocar una revolució a l'equip i una milloría en l'onze titular que ens porte a remontar en la classificació.
El nivell de la davantera és molt fluix, de lo més fluix de Primera, però amb Reggi el nivell ha baixat més encara.
Amb Reggi (i altres paquets de la plantilla) cada jornada anirem acostant-nos a Segona. Temps al temps.
@llevant firm:
Jo no admire als veins teus, al contrari, em donen fàstic els valencianistes, però si em cambien a Morientes per Reggi, a Joaquin per Ettien o a Ayala per Alexis, doncs no diré que no, al contrari. El 3-0 és la prova…
I si, molts clubs modests han sabut crèixer sense el deute que nomenes, pas a pas, amb els peus a terra. El Vila-Real al seu dia va saber aprofitar-se de cessions com les de Palop, Albelda, Angulo... I altres molts equips ho han fet. Mira ara on estan Arzo, Font, Cazorla...
Ui, perdó, he nomenat als innomenables del Vila-Real, perdoneu...
I que dius de Valdés i Casillas? Casillas és molt millor que Valdés, que vols que el cambien? No se a que ve...
Estudia estudia!
-
reggi ja comença a fer de les seues gol cantat i el falla….
-
@maulet78:
@llevant firm:
Doncs mira, si la gent ho defensa no és per la seua tècnica o per ser un gran golejador, és perquè ha demostrat ser un gran professional amb nosaltres que ha estat apartat de l'equip per no tindre fitxa i que ni ha dit res de dolent ni res, a veure si t'assabentes.Si la gent el defensa per ser un gran professional amb el Llevant i que després de estar apartat sense fitxa mai ha dit res dolent ni res, et recomane que li feu una estàtua en lloc de demanar que siga titular, perquè és una autèntica ruina de delanter.
@llevant firm:
No t'escaldes 'tete', fas bé de no insultar-me perquè m'ho mereixc, dir que Reggi és un paquet, on s'ha vist això? Insultam per favor!
Pots opinar el que vullgues, ni soc el més indicat per a dir a ningú que no opine ni crec que ho he dit mai. Saps llegir?
Mira, no sols és patètic defensar a Reggi pels motius que argumentes, però el que és patètic, trist i lamentable és que s'haja demanat a crits la seva incorporació com si el seu amor als colors del club anaren a provocar una revolució a l'equip i una milloría en l'onze titular que ens porte a remontar en la classificació.
El nivell de la davantera és molt fluix, de lo més fluix de Primera, però amb Reggi el nivell ha baixat més encara.
Amb Reggi (i altres paquets de la plantilla) cada jornada anirem acostant-nos a Segona. Temps al temps.
@llevant firm:
Jo no admire als veins teus, al contrari, em donen fàstic els valencianistes, però si em cambien a Morientes per Reggi, a Joaquin per Ettien o a Ayala per Alexis, doncs no diré que no, al contrari. El 3-0 és la prova…
I si, molts clubs modests han sabut crèixer sense el deute que nomenes, pas a pas, amb els peus a terra. El Vila-Real al seu dia va saber aprofitar-se de cessions com les de Palop, Albelda, Angulo... I altres molts equips ho han fet. Mira ara on estan Arzo, Font, Cazorla...
Ui, perdó, he nomenat als innomenables del Vila-Real, perdoneu...
I que dius de Valdés i Casillas? Casillas és molt millor que Valdés, que vols que el cambien? No se a que ve...
Estudia estudia!
Tú de què vas?
Gaudires del partit d'ahir,eh? Esperaves el teu moment de glòria?
Estudia? I escrius canviar amb m i b?
A paraules lletges… però és que no puc, no puc remediar-ho, perquè a més ni te conec. M'entren moltíssimes ganes de deixar d'escriure com ja vaig fer després d'escriure el missatge del que te rius a costa de mi.
I quan vullgues ja saps, imbècil. Ara el que em faltava per veure és un subnormal que me refregue paraules meues de fa una setmana, després del derbi.
No cal un mitjapunta?
D'això no parles, però donar pel cul a qui defensa un jugador del llevant si?
És més fàcil,no? I a casa molt valents tots. Què te creus, que jo vaig amb una pancarta de Reggi als llocs i amenace a LC per a que el traga?
A Molina l'aplaudires? Pq tothom ho va fer i ací s'han dit...
Això el que demostra és que no som més que merda, qe el fòrum no representa l'opinió dels llevantinistes, o no tots els punts de vista possibles per gent com tú, que no podem ni respectar-nos els uns als altres, i que anem al derbi de la ciutat i quan queda un quart d'hora la penya marxa. Som una merda d'equip i una merda d'afició. Com no m'agrada ignorar a cap forer perquè potser no sempre estiga d'acord (però espere un cert diàleg), com a mi m'ha succeït amb algú, doncs no ho faré i deixaré de llegir un lloc com aquest on qualsevol té la mateixa veu que tú i on el més friki guanya.
I ja te dic que com comencis amb tete i històries te promet que això no queda així, que a tú ningú t'ha torejat, i pareix que t'agrada jugar amb foc i no coneixes els llímits de la gent.
-
@llevant firm:
Tú de què vas?
Gaudires del partit d'ahir,eh? Esperaves el teu moment de glòria?
Estudia? I escrius canviar amb m i b?
A paraules lletges… però és que no puc, no puc remediar-ho, perquè a més ni te conec. M'entren moltíssimes ganes de deixar d'escriure com ja vaig fer després d'escriure el missatge del que te rius a costa de mi.
I quan vullgues ja saps, imbècil. Ara el que em faltava per veure és un ***** que me refregue paraules meues de fa una setmana, després del derbi.
No cal un mitjapunta?
D'això no parles, però donar pel cul a qui defensa un jugador del llevant si?
És més fàcil,no? I a casa molt valents tots. Què te creus, que jo vaig amb una pancarta de Reggi als llocs i amenace a LC per a que el traga?
A Molina l'aplaudires? Pq tothom ho va fer i ací s'han dit…
Això el que demostra és que no som més que merda, qe el fòrum no representa l'opinió dels llevantinistes, o no tots els punts de vista possibles per gent com tú, que no podem ni respectar-nos els uns als altres, i que anem al derbi de la ciutat i quan queda un quart d'hora la penya marxa. Som una merda d'equip i una merda d'afició. Com no m'agrada ignorar a cap forer perquè potser no sempre estiga d'acord (però espere un cert diàleg), com a mi m'ha succeït amb algú, doncs no ho faré i deixaré de llegir un lloc com aquest on qualsevol té la mateixa veu que tú i on el més friki guanya.
I ja te dic que com comencis amb tete i històries te promet que això no queda així, que a tú ningú t'ha torejat, i pareix que t'agrada jugar amb foc i no coneixes els llímits de la gent.Mira, no se si et fa falta prendre't una tila o que, en cap moment t'he faltat al respecte (això pense) i també hi ha unes normes, supose que si ho haguera fet els moderadors hagueren pres mesures.
En segon lloc, jo no amenace ni insulte a la gent a no ser que siga cara a cara, mai se m'ocorriria amenaçar a uno a través d'un fòrum com fas tu. Això és millor fer-ho cara a cara, així que relaxat un poquet.
Respecte al tema esportiu és lo mateix que pense desde principi de temporada, no he esperat al 3-0, ara seguisc pensant-ho, igual que ho pensava després de guanyar-li al Racing o fa 2 mesos. Si no t'he contestat abans es perque no he pogut (estudie, igual que tu pel que dius), però una cosa si que et dic, ara estic més cremat per perdre el derbi. Però la opinió és la mateixa.
Faltes d'ortografia en fem tots, si t'he dit que estudies es perque pareix que necessites desconectar un poc d'aquí, que se't nota tens.
P.D. Si necessites relaxar-te et pague una nit al Romaní, si no, doncs tranqui neng que açò és un fòrum per a debatir.
-
Pero de verdad os pensais que con "romanticismos made in Reggi" nos vamos a salvar????
-
Pero de verdad os pensais que con "romanticismos made in Reggi" nos vamos a salvar????
No. Pero es que no hay otra cosa
-
El sábado fue de lo mejorcito que se vió en el campo junto a las faltas de Robert.
Una cosa es que juguemos a ascender y para ello Reggi se queda un poco corto de recursos y otra que nos la juguemos a situaciones a balón parado, donde Reggi puede ser muy aprovechable.
A mi me gustaría ver a Reggi recibiendo los pelotazos largos y a Nino recibiendo el rechace (y no a Riga).