Algú millor que Reggi?
-
Sense ser Etoo, que no ho és. Algú coneix un jugador amb més ofici, més olfacte de gol, més honrat i lluitador que Reggi, tenint em compte el que teni, per a ser davanter titular mentre no en porten un altre?
-
Crec que Abel esperava que eixos centres els rematara Kapo, però el francés porta messos que està pensant en altres coses…
-
Crec que Abel esperava que eixos centres els rematara Kapo, però el francés porta messos que està pensant en altres coses…
Y que el chico no es delantero, aunque sea alto y tecnicamente bueno no las huele. Y conste que suscribo tu opinión, el chaval se está arrastrando por el campo.
-
@polsimgranota:
Sense ser Etoo, que no ho és. Algú coneix un jugador amb més ofici, més olfacte de gol, més honrat i lluitador que Reggi, tenint em compte el que teni, per a ser davanter titular mentre no en porten un altre?
Olfato de gol???
En el pro evolution acaso??
-
@polsimgranota:
Olfato de gol???
En el pro evolution acaso??
ho repetisc. No és un crack, no farà 25 gols per temporada, però m'agrada´ria vore l'estadística de minuts jugats i gols marcats per Reggi. Quina alternativa tens tu? Pilulilula? Nino?
-
Mil ….....
-
Yo tambien me preguntaba antes del partido quien se suponía que iba a rematar las magnificas faltas de Robert, y los corners, y me lo sigo preguntando.
-
@polsimgranota:
Olfato de gol???
En el pro evolution acaso?? [/quote
Vinc del Llevant-Sevilla i insistisc en la pregunta, És millor que Reggi el saltarín eixe de Risa o el xaparret de cama curta, el Nino eixe?