Niño Loco Aleman Catalanista Radical xD
-
-
ara pensaran k al llevant som tots aixina , kaguen tot…
-
TRAE PAN TUMACA !!!!!!!!!!!!!!!!
XE KE BO !!!!!!!!!!!!
-
@Don Iñaki Deskarga:
Vinguent d'una web d'extrema dreta friki com es valenciafridom.com té la seua gràcia el video. Està catxondo
BIBA LA LENGUA VALENCIANA!
BENBINGUTS AL CIUTAT DE VALENCIA
-
Eixe m'han confirmat per ahí que és Salva Ballesta de xicotet.
-
algu te la canço en mp3??
-
Seguim en el topic de que ser valencià es ser xoto o de Ultras Levante
-
el que jo no entenc, es que se pensen que encara la gent siga nacionalista, no estiga orgullosa de ser valenciana….jo stic molt orgullos de viure on isc, i haver nascut on ho vaig fer...stic orgullós de ser valencià!!!
-
el que jo no entenc, es que se pensen que encara la gent siga nacionalista, no estiga orgullosa de ser valenciana….jo stic molt orgullos de viure on isc, i haver nascut on ho vaig fer...stic orgullós de ser valencià!!!
-->
El problema es de los que han nacido aqui pero estan orgullosos de ser catalanes, asi que un 10 para ti y un 0 para ellos.
-
-
-->
El problema es de los que han nacido aqui pero estan orgullosos de ser catalanes, asi que un 10 para ti y un 0 para ellos.
Home jo conec molts que han nascut ací però estan orgullosos de ser espanyols.
Està clar que els valencians teníem fins fa poc dos arrels o bé el castellà o bé el català (ara amb l'immigració recent hi han molt més). Per questions de desenvolupament uns han preferit identificar-se amb l'arrel castellà i es "senten" de cultura i nacionalitat espanyola, altres es senten de cultura i nacionalitat catalana. Majoritàriament en tots dos casos, es senten valencians però pertanyents a un àmbit "cutural" que senten com a propi, també en tots dos casos , hi ha gent que renuncia a ser valencià i drectament es sent o espanyol o català(molt més segons la gent que conec en el primer cas).
Se m'oblidava i a un tercer grup però és significativament molt minoritari, el d'aquells que únicament es senten valencians, sense ser d'arrel ni espanyol ni català. D'eixos ben poc hi han però existeixen. Molts dels que es situarien en aquest suposat tercer grup, si els apretes, es situen clarament en el primer grup (valencià però espanyol) que seria el que seria "políticament correcte" per l'actualitat normativa que ens regeix.Jo on vec el problema és que llevat dels del segon grup (els valencians d'arrels catalans) la resta renuncien quotidianament al valencià, ensenyen als seus fills el correcte castellà/espanyol, lligen i escriuen en castellà/espanyol, i deixen que la llengua que ens identifica com a pròpia cada dia que passa desaparega un poquet.
PE: M'agrada el video, malgrat la quantitat d'imatges "xotes", aquest valencià sembla que no diu que defensa la llengua de "boqueta", com la majoria dels que diuen defensar-lo.
-
que asco de videos eso si uno por lo menos tiene gracia
-
Vinatea, te has olvidado de otro grupo al que yo pertenezco, los que somos resultado de uniones de gente de ambas ramas. Mi madre es manchega y mi padre de familia vasco-catalana.
Yo he nacido aqui y me siento orgulloso de ser valenciano, pero no reniego de ninguna de mis raices. Y precisamente por no renegar de ellas ni criticar a los catalanes he recibido mas de una vez miradas con recelo o comentarios fuera de tono por parte de los valencianotes al ver mi apellido, como el otro dia en el poli que al enseñar el dni y ver mi apellido me soltaron un comentario tipo: "uy, y con este apellido como es que tienes un dni español y no de tu pais??".Se que me expreso como el culo, pero con esto solo he querido decir que el mismo asco dan los catalanistas, como los españolitos, como los valencianotes. Yo me siento orgulloso de ser lo que soy y el dia que tenga hijos quiero que no pierdan sus raices, les enseñare valenciano, catalan, euskera y lo que haga falta…
PD: ximo, te he capturado el audio del video ese del youtube, toma el link de descarga http://rapidshare.com/files/13764154/mp3.mp3.html
-
Joder!! El niño de las narices, me ha puesto nerviosa y todo!! lo unico que se salva, lo de traeme pan tumaca...
-
ximo facha
Facha no, llamale feixiste te lo agradecera.
PD:Sí soc feixiste i que eh?